pregled trga

Regionalna družina izobraževalnih centrov
Šola mentalne aritmetike "Malac genijalac" (Malček genijalček) odpira izobraževalne centre tudi izven Srbije. Franšizna mreža se na matičnem srbskem trgu pospešeno širi.

Leto za No+Vello
Mario Kalem je najprej postal prejemnik posamične franšize No+Vello v Sloveniji, konec lanskega leta pa je prevzel master franšizo za območje Hrvaške. Franšizna mreža je bila v kratkem času razširjena.

Green Motion v Sloveniji
Green Motion, eokološko usmerjena rent-a-car franšiza, po Srbiji, Hrvaški ter Bosni in Hercegovini, vstopa tudi na slovensko tržišče.

Velika blagovna znamka, velike koristi
Franšizna ponudba evropskega hotelskega giganta AccorHotels bo vsekakor privabila pozornost v regiji. O tem kaj ponujajo govorimo z Malgorzato Morek iz Orbis Hotels Group.

Še ena blagovna znamka AccorHotels v regiji
Hotelska blagovna znamka Swissôtel, del največje evropske verige AccorHotels, je podpisala pogodbo o franšizi za razvoj novega mestnega počitniškega središča v Sarajevu.

Subway odprt na Hrvaškem
Največja veriga restavracij s hitro prehrano na svetu odpira svoja vrata na Hrvaškem. Prvi Subway je bil odprt v Arena Centru v Zagrebu, s čimer tudi uradno pričenja z delom in razvojem verige na Hrvaškem.

Z velikim korakom naprej
Kaj je novega v franšiznem sistemu in kako poteka sodelovanje s prejemniki franšize, govori Bojana Vuković iz Fly Fly Travel.

Pohod na območje Adriatica
JumpingClay je v Makedoniji odprl prvo akademijo –to je še en korak pri osvajanju območja Adriatica.

Keltski duh iz osrčja Vegasa
Tilted Kilt je veliko več od športnega puba – danes je to mednarodna blagovna znamka, ki se želi razširiti tud na evropskih tleh. Prejemnike franšize iščejo tudi v naši regiji.

Fly Fly na severu in jugu
Podjetje Fly Fly travel širi franšizno mrežo – konec leta 2016 so odprli nove franšizne poslovalnice v Subotici in Kosovski Mitrovici

Preprostost je recept za uspeh
Kaj je ključnega pomena za Surf’n’Fries, ki posluje na 16 trgih, katere oblike sodelovanja ponujajo ter kako upravljajo zdaj že veliki franšizni sistem, nam odgovarja Andrija Čolak.

Mini Pani širi sistem
Mini Pani, podjetje za proizvodnjo in distribucijo predpripravljenih zamrznjenih peciv, je začelo širiti svoj franšizni sistem na Hrvaškem in sicer so odprli prve franšizne objekte v nekaj mestih. V novem leto bo v središču širitev na Primorje!

"Ameriški dinner" na lovu za partnerji
Denny’s želi osvojiti evropska tržišča. Močni partnerji – prejemniki franšize, ki bi razvijali mrežo restavracij na lokalnih tržiščih – so nenadomestljiva "sestavina" recepta za uspeh.

Zmagovalna kombinacija za SpinaliS
Prodajna mreža SpinaliS se na Poljskem razvija s pomočjo franšize. Partnerjem ponujajo dve licenci – "zlato" in "srebrno".

Za "veselo glino" ni meja
O prvih reakcijah potrošnikov, zainteresiranih za franšizo ter oblikah sodelovanja, smo govorili z Nediljko Dokozić, JumpingClay Hrvaška.

Ideja za posel v skodelici kave
Italijanska veriga specializiranih trgovin s kavo in toplimi napitki 101CAFFE’ išče franšizne partnerje tudi v državah regije.

Težave za Dairy Queen
Dairy Queen, ameriška veriga s hitro prehrano, znana predvsem po sladkem meniju, je zaprla vse svoje prodajne enote na Poljskem. Ali to vpliva na nadaljnjo širitev mreže v Evropi?

Pizza Hut spet na jedilniku
Poljsko podjetje AmRest, vodilni upravitelj restavracij v Srednji in Vzhodni Evropi, je pred kratkim podpisalo franšizno pogodbo s podjetjem Pizza Hut Europe.

Hot’ Horse ponuja franšizo
Hot’ Horse slovenska veriga s hitro prehrano, ki bazira na konjskem mesu, je razvila franšizni model in aktivno išče kandidate v Sloveniji a tudi v drugih državah regije.

Mini Panijeva mini mreža
Vladimir Todorović iz Kragujevca v Srbiji od leta 2007 posluje kot prejemnik franšize Mini Pani. Danes si lasti štiri franšizne mini pekarne, kmalu pa odpira še peto.