Hotelski gigant nudi franšize v naši regiji
Francoski AccorHotels s portfeljem 4000 hotelov in 570000 sob ni samo največji evropski ampak tudi eden od vodilnih svetovnih hotelskih operaterjev. Prisoten je v 95 državah in se izpostavlja, kot skupina z največjim in najbolj raznovrstnim portfeljem hotelskih blagovnih znamk, ki vključuje hotele vseh kategorij v razponu od ekonomičnih do luksuznih. AccorHotels svojo prisotnost na svetovnih trgih gradi skozi več kanalov in strategij – skozi direktno prisotnost (odpiranje lastnih hotelov), upravljanje skozi pogodbe, pa tudi s franšiznimi pogodbami oziroma z dajanjem franšize, saj je to vse bolj priljubljena strategija. Mrežo hotelov pod svojimi blagovnimi znamkami zdaj želijo širiti tudi v državah naše regije, ta misija pa je zaupana poljski hotelski skupini Orbis.
Orbis je največja hotelska veriga na Poljskem in prejemnik franšize za blagovne znamke AccorHotels na Poljskem in še 15 državah Srednje, Vzhodne in Jugovzhodne Evrope. Orbis je bil že prej dolgoletni strateški partner podjetja Accor, od leta 2008 pa je tudi večinski lastnik (več kot 50%) skupine AccorHotels. Orbis je od začetka leta 2015 odgovoren tudi za omenjenih 16 držav, med katerimi so tudi Hrvaška, Slovenija, Srbija, Bosna in Hercegovina, Črna Gora, Makedonija.
Hotelirji, ki razmišljajo o spremembi lastne podobe in spremembi blagovne znamke obstoječih objektov in tisti, ki si v hotelirstvo želijo vstopiti na novo, zdaj dobivajo priložnost, da odprejo in vodijo lastne hotele v skladu z visokimi standardi in pod priznanimi blagovnimi znamkami – Mercure, Novotel, Sofitel, M gallery, Pullman, Ibis, Ibis Styles in Ibis Budget so samo nekatere blagovne znamke skupine AccorHotels, ki jih ponujajo zainteresiranim prejemnikom franšize in investitorjem. Orbis Group bo, kot nosilec master franšize in podjetje z mednarodnimi izkušnjami, odgovoren za prenos znanja, usposabljanje in podporo skozi celoten proces sodelovanja.
"Zahvaljujoč dobri praksi in standardom, ki smo jih prevzeli od našega partnerja, francoske skupine AccorHotels, smo postali eden od glavnih igralcev v hotelski industriji Srednje in Vzhodne Evrope" - v Orbisu izpostavljajo svoje adute. Poleg Poljske se poslovanje že razvija v Litvi, Latviji, Madžarski, Slovaški, Češki, Romuniji in Bolgariji, septembra 2015 pa je bil v Skopju v Makedoniji odprt hotel pod eno od najbolj priljubljenih AccorHotels blagovnih znamk – ibis Skopje City Center.
Lastniki hotelov, ki se odločijo za franšizno sodelovanje s skupino Orbis, lahko pričakujejo popolno podporo – na razpolago jim bo ekipa svetovalcev in strokovnjakov, ki bodo odgovarjalo na vsa vprašanja v zvezi z upravljanjem in modernizacijo hotelov. Kot pravi Malgorzata Morek, direktorica franšiznega razvoja skupine Orbis, bo dobro poslovanje franšiznim hotelom, poleg močnega marketinga in spletnega kanala distribucije, prinesel tudi rezervacijski sistem TARS – najboljši v svojem razredu, globalno razširjena mreža prodajalcev, pa tudi program zvestobe Le Club AccorHotels, ki pomaga pri povečanju konkurenčnosti in zavesti o pripadnosti priznani hotelski verigi. Hotelirji lahko z vstopom v franšizni sistem praviloma računajo tudi na visoke standarde kakovosti storitev in varnosti. "Med pogajanji je največ poudarka na lokaciji in velikosti objekta. Zato opravimo tudi temeljit tehnični pregled objekta, saj je stanje objekta ključnega pomena. Pomembno je tudi število sob in možnost povečanja kapacitet,« dodaja Morek. Za tiste lastnike, ki želijo sami vplivati na videz hotela, ponujamo bolj prilagodljive blagovne znamke Mercure in Ibis Styles. Po izbiri objekta in podpisu franšizne pogodbe, bo lastnik dolžan objekte v določeni meri prilagoditi standardom blagovne znamke. »Pri tem se prejemniki franšize lahko zanesejo na ponujeno optimizacijo stroškov in realizacijo investicije glede na določen načrt. Zahvaljujoč franšiznem sodelovanju, hotel postane del mednarodne družine, viden in dostopen skozi vse distribucijske kanale sistema" - pravi Morek.
Skozi sodelovanje s skupino Orbis je danes AccorHotels vodilni igralec na Poljskem, ki pokriva skoraj 50% celotne ponudbe na trgu. Orbis na Poljskem upravlja mrežo 65 hotelov in ponuja več kot 11000 sob, pri tem pa razvija vse blagovne znamke AccorHotels, predvsem pa blagovne znamke Mercure in Ibis Styles, ki sta popolnoma prilagojeni, s tem pa vsekakor najbolj zanimivi na franšiznem trgu.
Preberite članke
Fly Fly Travel je pred kratkim v svojo prodajno mrežo dodal še eno poslovalnico – konec februarja je bila v Valjevu odprta franšiza te turistične agencije.
29. Januarja je v Reki začel poslovati franšizni sistem Fly Fly Travel. V obdobju, ki sledi, načrtujejo širitev franšizne mreže po celtnem Hrvaškem ozemlju.
Kaj je novega v franšiznem sistemu in kako poteka sodelovanje s prejemniki franšize, govori Bojana Vuković iz Fly Fly Travel.
Hotelska blagovna znamka Swissôtel, del največje evropske verige AccorHotels, je podpisala pogodbo o franšizi za razvoj novega mestnega počitniškega središča v Sarajevu.
Podjetje Fly Fly travel širi franšizno mrežo – konec leta 2016 so odprli nove franšizne poslovalnice v Subotici in Kosovski Mitrovici
Najbolj brano
Osnovna sredstva so opredmetena osnovna sredstva in neopredmetena sredstva. Prva so urejena s SRS 1, druga s SRS 2, oboja pa so povezana z zneskom 500 evrov, ki računovodjem marsikdaj predstavljajo preglavice, zato pojasnimo pomen tega zneska.
Evropski kodeks etike za franšizing (http://www.eff-franchise.com/spip.php?rubrique13) vsebuje zbirko pravil ravnanja članov nacionalnih franšiznih združenj, pogojev za vstop in ravnanje včlanjenih franšiznih družb.
Cooding bootcamp ni samo učenje programiranja. Gre za popolno spremembo poklicnega življenja.
Niko Slavnič dela brez predaha. Je podjetnik, predavatelj, investitor, poslovni angel in nosilec master franšize In Your Pocket za Slovenijo.
Podjetnik, ki želi postati franšizij in v poslovnem smislu prevzeti franšizni sistem, lahko pričakuje številne ugodnosti