Prednosti novega trenda
Samopostrežne pralnice perila so se v državah naše regije pojavile šele v zadnjih letih. Med njimi se je znašla tudi franšiza LG Loundry Lounge. Mario Martinek, lastnik podjetja "Bijeli svijet", ki je prejemnik omenjene franšize za vse države vzhodne Evrope, nam bo razkril kako privlačen je ta koncept za ljudi, kakšne občutke imajo, ter kaj je specifično za franšizo LG Loundry Lounge.
Kako se je izkazal koncept samopostrežne pralnice perila glede na to, da v preteklem obdobju ni bil preveč prisoten na teh prostorih?
Pralnice perila postajajo pravi trend med domačimi podjetniki. Kot ste povedali so se pralnice na Hrvaškem pojavile šele nedavno, medtem ko v sosednji Italiji ta trend poznajo že več kot 20 let. Zaradi tega hrvaški trg ni nasičen – od Zagreba, Splita, Reke in Pulja do Dubrovnika obstaja vsega desetina pralnic. Doseženi rezultati nas opogumljajo in odpirajo vrata novim priložnostim in dobremu zaslužku.
Pred kratkim ste organizirali tudi konferenco na kateri ste predstavili koncept LG Laundry Lounge. Kakšne so bile reakcije podjetnikov, kaj jih je najbolj zanimalo in ali vam delujejo zainteresirano?
Reakcije so bile pozitivne saj govorimo o manjših investicijah, ki prinašajo manjša tveganja, projekti, ki smo jih do zdaj vodili, pa so se pokazali kot dobičkonosni. Zato lahko trdimo, da je tak posel vzdržen in ne predstavlja velikega tveganja za podjetnika.
Kaj so prednosti tega koncepta?
Obrat investicije je mogoče doseči že po 12 mesecih, začetni vložek v mini-pralnico pa znaša 20.000 evrov. Podjetje "Bijeli svijet" je skozi celoten proces na voljo vsem, ki se odločijo odpreti pralnico perila. Mi namreč interesentom vedno izdelamo finančni plan in svetujemo v zvezi s tehničnimi pogoji, marketinškimi in prodajnimi aktivnostmi ter mikro kreditiranjem. Menim, da vse to bistveno pomaga pri odločitvi za vstop v tako investicijo.
Z našo pomočjo so obstoječi projekti po celotni Hrvaški dosegli odlične rezultate in služijo kot vzor in spodbuda ostalim, ki se želijo ukvarjati s tem poslom in to je za nas največji dosežek.
Pravzaprav morajo bodoči lastniki pralnice poiskati najmanj 30 kvadratnih metrov velik prostor na privlačni lokaciji, za vse ostalo pa je tukaj "Bijeli svijet".
Poleg tega je ena od prednosti pralnic prodaja storitev zelo raznoliki in široki ciljni skupini: lepotnim salonom, študentom, turistom, športnim društvom, podnajemnikom, čistilnim servisom, javnim inštitucijam; prednost za gospodinjstva pa je prihranek in praktičnost. To je namreč še vedno najpreprostejši in najugodnejši način pranja odej, prešitih odej, jaken in drugih velikih kosov.
Preberite članke
Češko podjetje Senior Agency išče partnerje za razvoj franšiznega programa World Senior Card v regiji.
Ko se je odprla prva pekarna za pse v Sloveniji, je bila to prava senzacija. Lastnica koncepta Nastja Verdnik je hitro razvila in ponudila svojo prvo franšizo.
Haircut Express je, kot sugerira že samo ime, frizerski salon za hitro striženje. Koncept izvira iz Ukrajine, s širjenjem izven matičnega trga pa začenjajo z udeležbo na Sejmu franšiz v Varšavi.
Slovensko podjetje Ekosen, ki je specializirano za prodajo in momtažo varčnih grelnih panelov, se pripravlja s franšizo osvojiti vsaj deset novih tržišč.
Green Motion, eokološko usmerjena rent-a-car franšiza, po Srbiji, Hrvaški ter Bosni in Hercegovini, vstopa tudi na slovensko tržišče.
Najbolj brano
Franšizing je izraz, ki pomeni obliko sodelovanja med partnerji, na podlagi določenih vrst licenčnih pogodb, ki postaja vse bolj priljubljeni način v različnih zvrsteh podjetništva. K franšizingu je možno uvrstiti tudi vrsto oblik podjetništva, ki temeljijo na distribucijskih ali agencijskih pogodbah.
Osnovna sredstva so opredmetena osnovna sredstva in neopredmetena sredstva. Prva so urejena s SRS 1, druga s SRS 2, oboja pa so povezana z zneskom 500 evrov, ki računovodjem marsikdaj predstavljajo preglavice, zato pojasnimo pomen tega zneska.
S širitvijo Pekovih poslovalnic preko manjših poslovalnic, ki bodo v lasti in upravljanju malih podjetnikov, bomo kmalu dobili v vsakem manjšem kraju trgovino s čevlji, tako kot je to bilo nekoč.
Hotelska blagovna znamka Swissôtel, del največje evropske verige AccorHotels, je podpisala pogodbo o franšizi za razvoj novega mestnega počitniškega središča v Sarajevu.
Blagovne znamke največje evropske hotelske skupine AccorHotels so kot franšiza zdaj dostopni tudi v naši regiji. Poljsko podjetje Orbis je odgovorno za razvoj franšizne mreže in podporo v celotni Srednji in Vzhodni Evropi.