Fleksibilnost za boljše poslovanje

Kot glavno prednost lahko navedemo komandno prodajo mini-proizvodov, s čimer se izognemo raznim zapletom v zvezi s kalom: izgube pri peki, knjigovodskih odpisih, do morebitnih malverzacij pri tehtanju na prodajnih mestih. S komandno prodajo našim partnerjem olajšamo delo ter jim zagotavljamo povprečno 15-20% večji zaslužek, kar ni malo.
Zsolt Polhe
Nedelja
19.11.2017
V čem se Mini Pani razlikuje od podobnih sistemov, kakšna je komparativna prednost za prejemnike te franšize ter kateri format je najbolj zastopan, nam odkriva Zsolt Polhe
 

Franšizni sistem Mini Pani, ki je specializiran za proizvodnjo, distribucijo in prodajo zamrznjenega mini-peciva, omogoča, da potencialni prejemniki franšize ob majhnem tveganju razširijo svoje poslovanje ali pa zaženejo nov posel – odprejo in vodijo lastno pekarno. Svojo mrežo so uspešno razvejali v več državah – Srbiji, Makedoniji, Črni Gori, Bosni in Hercegovini, s poslovanjem pa so pričeli tudi v državah Evropske unije – na Madžarskem, Hrvaškem in v Sloveniji, kjer je okolje za mini-pekarno izrazito konkurenčno. Kaj so dosegli in kakšne novosti so pripeljali na hrvaško tržišče, nam odkriva Zsolt Polhe, ki je zadolžen za širjenje mreže Mini Pani pekarn na hrvaškem tržišču.

Že nekaj časa poslujete na Hrvaškem. Konkurenca ni majhna. Kakšne rezultate ste dosegli in za kakšen format so podjetniki najbolj zainteresirani – trgovine ali franšizni kotiček?

Da, konkurenca v industriji pekovskih izdelkov je zelo močna, a menimo, da zaradi izjemne kakovosti naših proizvodov in storitev – ob določeni meri fleksibilnosti – na hrvaškem tržišču je prostor za Mini Pani. Prebili smo led z približno dvajsetimi prodajnimi mesti, med katerimi so različni poslovni modeli. Večina prejemnikov se odloči za poslovanje v obliki franšize za prodajni kotiček.

Po čem se Mini Pani razlikuje od podobnih formatov, kakšne so prednosti za podjetnike, ki vzamejo Mini Pani franšizo?

Kot glavno prednost bi navedel to, da smo trenutno majhen tim, ki se do prejemnikov franšize obnaša zelo fleksibilno v primerjavi z večjimi sistemi, ki po svoji definiciji morajo poslovati z manj fleksibilnimi pravili. V tehničnem smislu je naša prednost tudi to, da svojim prejemnikom dajemo v uporabo izključno digitalne, vnaprej programirane konvektomate, s čimer smo možnost človeške napake v smislu kakovosti znižali na minimalno raven. Ob zelo moderni celostni podobi naših prodajnih mest ter fleksibilnosti pri notranji in zunanji urejenosti pekarn, kot glavno prednost lahko navedemo komandno prodajo mini-proizvodov, s čimer se izognemo raznim zapletom v zvezi s kalom: izgube pri peki, knjigovodskih odpisih, do morebitnih malverzacij pri tehtanju na prodajnih mestih. S komandno prodajo našim partnerjem olajšamo delo ter jim zagotavljamo povprečno 15-20% večji zaslužek, kar ni malo.

Koliko finančni sredstev potrebujemo za zagon franšize?

Težko govorimo o točnem znesku vstopne investicije saj je ta v največji meri odvisna od stanja in potrebe po ureditvi samega prodajnega prostora. Naši partnerji morajo, poleg ureditve pravnih pogojev za delo, investirati v zamrzovalno skrinjo za skladiščenje zamrznjenih proizvodov in fiskalno blagajno. Ostalo opremo za peko in prodajo dobijo v brezplačni najem od nas dajalcev franšize.