Fleksibilnost za boljše poslovanje
Zsolt Polhe
Franšizni sistem Mini Pani, ki je specializiran za proizvodnjo, distribucijo in prodajo zamrznjenega mini-peciva, omogoča, da potencialni prejemniki franšize ob majhnem tveganju razširijo svoje poslovanje ali pa zaženejo nov posel – odprejo in vodijo lastno pekarno. Svojo mrežo so uspešno razvejali v več državah – Srbiji, Makedoniji, Črni Gori, Bosni in Hercegovini, s poslovanjem pa so pričeli tudi v državah Evropske unije – na Madžarskem, Hrvaškem in v Sloveniji, kjer je okolje za mini-pekarno izrazito konkurenčno. Kaj so dosegli in kakšne novosti so pripeljali na hrvaško tržišče, nam odkriva Zsolt Polhe, ki je zadolžen za širjenje mreže Mini Pani pekarn na hrvaškem tržišču.
Že nekaj časa poslujete na Hrvaškem. Konkurenca ni majhna. Kakšne rezultate ste dosegli in za kakšen format so podjetniki najbolj zainteresirani – trgovine ali franšizni kotiček?
Da, konkurenca v industriji pekovskih izdelkov je zelo močna, a menimo, da zaradi izjemne kakovosti naših proizvodov in storitev – ob določeni meri fleksibilnosti – na hrvaškem tržišču je prostor za Mini Pani. Prebili smo led z približno dvajsetimi prodajnimi mesti, med katerimi so različni poslovni modeli. Večina prejemnikov se odloči za poslovanje v obliki franšize za prodajni kotiček.
Po čem se Mini Pani razlikuje od podobnih formatov, kakšne so prednosti za podjetnike, ki vzamejo Mini Pani franšizo?
Kot glavno prednost bi navedel to, da smo trenutno majhen tim, ki se do prejemnikov franšize obnaša zelo fleksibilno v primerjavi z večjimi sistemi, ki po svoji definiciji morajo poslovati z manj fleksibilnimi pravili. V tehničnem smislu je naša prednost tudi to, da svojim prejemnikom dajemo v uporabo izključno digitalne, vnaprej programirane konvektomate, s čimer smo možnost človeške napake v smislu kakovosti znižali na minimalno raven. Ob zelo moderni celostni podobi naših prodajnih mest ter fleksibilnosti pri notranji in zunanji urejenosti pekarn, kot glavno prednost lahko navedemo komandno prodajo mini-proizvodov, s čimer se izognemo raznim zapletom v zvezi s kalom: izgube pri peki, knjigovodskih odpisih, do morebitnih malverzacij pri tehtanju na prodajnih mestih. S komandno prodajo našim partnerjem olajšamo delo ter jim zagotavljamo povprečno 15-20% večji zaslužek, kar ni malo.
Koliko finančni sredstev potrebujemo za zagon franšize?
Težko govorimo o točnem znesku vstopne investicije saj je ta v največji meri odvisna od stanja in potrebe po ureditvi samega prodajnega prostora. Naši partnerji morajo, poleg ureditve pravnih pogojev za delo, investirati v zamrzovalno skrinjo za skladiščenje zamrznjenih proizvodov in fiskalno blagajno. Ostalo opremo za peko in prodajo dobijo v brezplačni najem od nas dajalcev franšize.
Preberite članke
Priprava in prodaja sušija je lahko izjemno ugodna poslovna priložnost - še posebej, če posel poteka pod franžizo Sushi by A’s, pravi Blagoje Spasojević, prejemnik te franšize v Sloveniji.
Sushi by A's, zasnova franšize, ki temelji na pripravi in prodaji sušija v okviru trgovskih verig, je razširil svojo mrežo na Hrvaškem in v Sloveniji, ter napoveduje prihod na nove trge.
Denny’s bo prvo restavracijo na evropskih tleh odprl v Veliki Britaniji. Ameriška veriga je zainteresirana tudi za tržišča naše regije.
Gostinska koncepta Easy Wine in Easy Beer sta že nekaj let prava atrakcija za stanovalce in turiste glavnega mesta Latvije. Kaj naredi to franšizo tako posebno?
Kaj potrebujemo za zagon Mini Pani franšize in po čem se razlikujejo od podobnih konceptov govori Kornelia Šild-Ferenc
Najbolj brano
Franšizing je izraz, ki pomeni obliko sodelovanja med partnerji, na podlagi določenih vrst licenčnih pogodb, ki postaja vse bolj priljubljeni način v različnih zvrsteh podjetništva. K franšizingu je možno uvrstiti tudi vrsto oblik podjetništva, ki temeljijo na distribucijskih ali agencijskih pogodbah.
Osnovna sredstva so opredmetena osnovna sredstva in neopredmetena sredstva. Prva so urejena s SRS 1, druga s SRS 2, oboja pa so povezana z zneskom 500 evrov, ki računovodjem marsikdaj predstavljajo preglavice, zato pojasnimo pomen tega zneska.
S širitvijo Pekovih poslovalnic preko manjših poslovalnic, ki bodo v lasti in upravljanju malih podjetnikov, bomo kmalu dobili v vsakem manjšem kraju trgovino s čevlji, tako kot je to bilo nekoč.
Hotelska blagovna znamka Swissôtel, del največje evropske verige AccorHotels, je podpisala pogodbo o franšizi za razvoj novega mestnega počitniškega središča v Sarajevu.
Blagovne znamke največje evropske hotelske skupine AccorHotels so kot franšiza zdaj dostopni tudi v naši regiji. Poljsko podjetje Orbis je odgovorno za razvoj franšizne mreže in podporo v celotni Srednji in Vzhodni Evropi.
Zanimivosti na forumu
Načrtujemo nadaljnja odprtja
https://www.sunrose7.com/sl/restavracija-bohinj
Načrtujemo nadaljnja odprtja
res je tako. https://www.sunrose7.com/sl/restavracija-bohinj
Mini Panijeva mini mreža
res zanimiva zgodba, ki ti da misliti. od njega se lahko marsikaj naučimo https://ergonomske-resitve.eu/