Partner bo prejemnik master franšize, odgovoren za organizacijo poslovanja v Sloveniji. To vključuje tudi oskrbo maloprodajnih objektov s proizvodi Card Group, iskanje distributerjev ter koordinacija, razvoj ključnih operacij in podporo znotraj lokalnega tima.
Čeprav majhen a neizogiben znak pozornosti, so voščilnice pravzaprav velik posel. To potrjuje tudi švedsko podjetje Card Group s prodajno mrežo v kar 45 državah. Franšizo zdaj želijo razviti tudi v Sloveniji.
 

Praktično ne obstaja trenutek v človeškem življenju, katerega ne spremlja tudi ustrezna voščilnica. Tega so se očitno zavedali tudi v švedskem podjetju Card Group, ko so leta 1997 začeli poslovati. Podjetje se je specializiralo za oblikovanje in prodajo voščilnic, a tudi za darilne embalaže, dodatke za proslave, otroške rojstne dneve, dekoracije. V dvajsetih letih poslovanja jim je uspel velik razvoj preko meja matičnega trga – razvili so franšizno mrežo v kar 45 državah, ki je tudi med recesijo poslovala z dobičkom. Card Group je tako postal, ne samo franšizni sistem z največjim obsegom izvoza na Švedskem, ampak tudi na svojem področju ena od najbolj razvitih franšiz na svetu. Podjetje še naprej dela na širitvi svoje mreže – ciljajo na nove trge in iščejo partnerja, ki bi bil prejemnik master franšize in posel razvijal v Sloveniji.

Partner bo prejemnik master franšize, odgovoren za organizacijo poslovanja v Sloveniji. To vključuje tudi oskrbo maloprodajnih objektov s proizvodi Card Group, iskanje distributerjev ter koordinacija, razvoj ključnih operacij in podporo znotraj lokalnega tima. Prejemnik master franšize bi moral na območju Slovenije poiskati štiri distributerje, ki bi s svojimi storitvami pokrivali vnaprej določena področja.

Partnerji bi svoje proizvode lahko ponudili nizu maloprodaj – supermarketom, knjigarnam, trgovinam z darili, cvetličarnam, prodajalcem igrač, bencinskim servisom, trafikam – seznam možnih strank je zelo dolg. Tisto, kar priporoča in izpostavlja partnerja Card Group od drugih dobaviteljev so zelo ugodni pogoji sodelovanja – maloprodaja bi plačevala samo tisto blago, ki ga proda. V podjetju pojasnjujejo, da na ta način maloprodaja sploh nima rizika, med njimi pa bodo tudi tisti, ki bodo začeli služiti s sortimentom, ki ga do tedaj niso ponujali v svoji poslovalnici.

V želji, da posel že na začetku teče brez težav, Card Group, kot franšizodajalec, svojim partnerjem nudi podporo, ki vključuje tudi začetno izobraževanje (na Švedskem), konstantno podporo poslu v Sloveniji, dostavo prodajnega materiala, vzpostavitev intranetnega sistema, dostop do maloprodajnih kanalov,…

Prejemnik franšize mora zagotoviti obratni kapital v višini 20 do 35 tisoč evrov,kar je dovolj za uspešen zagon in razvoj poslovanja. Zaželeno je, da ima partner izkušnje iz prodaje in vodenja poslov, ni pa nujno, da so te izkušnje povezane s to branžo.