Jump Planet / Jump Planet potrebuje dvorano s visokim stropom in s površino od 500 do 4.000 kvadratnih metrov, prav tako mora ustrezati vsem varnostnim standardom, ki je oceni in spremlja ponudnik franšize
Petek
01.02.2019
Jump Planet, poljski koncept zabavnega parka s trampolini, nudi franšizo v Sloveniji. Kaj se pričakuje od kupca franšize?
 

Do pred nekaj leti so bili zabaviščni parki s trampolini zelo redki, vsaj na področju srednje in vzhodne Evrope. Danes je situacija nekoliko drugačna in glede na število ponudnikov, ki so se v zadnjih nekaj letih začeli ukvarjati s projektiranjem in postavitvijo parkov s trampolini, popularnost takih parkov šele narašča. Poljski projekt Jump Planet je eden izmed ponudnikov.

Trampolini za košarko, odbojko in bazen s penastimi kockami ali poligon z mostovi, znan kot poligon za Ninja bojevnike – so standardna ponudba Jump Planeta. Vključno s prostorom za počitek in druženje, kjer je možnost organizacije praznovanj za rojstne dneve in drugih zabav, ter možnost odprtja kavarne.

Jump Planet letos nudi franšizo za podjetnike iz regije, ki razmišljajo o zagonu obetavnega in privlačnega poslovanja. - Parki s trampolini so hitro postali priljubljeno mesto za rekreacijo in zabavo tako za otroke kot tudi za odrasle. To tržišče je še vedno v razvoju, zato pričakujem da bo poslovanje dobičkonosno še vrsto let” - pravi Bartosz Śledziński, lastnik Jump Planeta.

V tem trenutku ima Jump Planet v lasti štiri parke na Poljskem ter eno franšizno enoto. - Franšizo smo razvili in ponudili v marcu 2018. Trenutno imamo še devet franšiznih enot v pripravi v sedmih mestih na Poljskem. Sodelujemo z lokalnim športnim centrom, tako da je naš park odprt v kompleksu s fitnesom in igrišči za tenis in skvoš - pojasnuje Śledziński.

- Za podjetnike, ki želijo kupiti franšizo in odpreti park s trampolini je eden od izzivov iskanje prostora - trdi Śledziński. Jump Planet potrebuje dvorano s visokim stropom in s površino od 500 do 4.000 kvadratnih metrov, prav tako mora ustrezati vsem varnostnim standardom, ki je oceni in spremlja ponudnik franšize. V zadnjem času opažamo, da je vedno več trgovskih centrov zainteresiranih za take parke, ker privlačijo veliko število ljudi in povečujejo obiskanost.

Za opremljanje parka bi potreboval kupec franšize v povprečju okoli 115 evrov na kvadratni meter. V stroške je potrebno dodati tudi zakup, tako da je na primer za opremljanje s 750 m2 trampolinov potrebno 90-100 tisoč evrov. Ponudnik franšize bo brezplačno zagotovil prodajni lijak, sistem prodaje, sistem storitev za stranke, spletno stran s sistemom za rezervacije in plačilo preko spleta, ter aplikacijo za rezervacije preko mobilnih telefonov. - Naši partnerji lahko računajo na pomoč v vseh fazah poslovanja, pred odprtjem in v času obratovanja parka. Prav tako nudimo pomoč pri zaposlovanju in usposabljanju osebja. Ponujamo programe za vse ciljne skupine, na primer: fitness za ženske, telesne vadbe za otroke in mlade, team building za podjetja - pojasnuje lastnik Jump Planeta.

“Nedavni poslovni rezultati kažejo da kupci franšize lahko pričakujejo visoke prihodke. - Na Poljskem ima lastnik franšize mesečno najmanj 7.000 evrov neto zaslužka - po plačilu zaposlenih, vseh stroškov, najemnine in komunalnih storitev. Po eni strani je pomanjkanje konkurence prednost. Naše izkušnje kažejo da lastniki parka začnejo služiti že prvi dan - trdi Bartosz Śledziński. V skladu s franšiznim sporazumom pa kupec franšize deli zaslužek z lastnikom, ki prejme 6% od dobička mesečno in 3% dobička za trženje.

Število zaposlenih v Jump Planetu je odvisno od velikosti objekta, kot tudi od mesta kjer park obratuje. V povprečju na 1000 kvadratnih metrov parka potrebujemo 10-12 zaposlenih. Po drugi strani pa Jump Planet ne zahteva da je kupec franšize osebno vključen v posel, tako da v tem primeru sodeluje samo kot investitor, ki upravljanje parka zaupa timu menedžerjev.


Bartosz Śledziński, / Za podjetnike, ki želijo kupiti franšizo in odpreti park s trampolini je eden od izzivov iskanje prostora
/1/
Pogledajte više