Prejemnik franšize mora zagotoviti od 5 do 20 kvadratnih metrov velik prostor, ki je lahko najet, je pa idealno, če je v lastništvu prejemnika franšize. Mini Pani je lahko spot-pekarna, "shop-in-shop" koncept ali pač otok v katerem od nakupovalnih središč.
Ponedeljek
11.09.2017
Kaj potrebujemo za zagon Mini Pani franšize in po čem se razlikujejo od podobnih konceptov govori Kornelia Šild-Ferenc
 

Mini Pani ima v svoji franšizni mreži več kot 500 franšiz v raznih državah. Do nedavno so se razvijali predvsem v Srbiji, Bosni in Hercegovini in Makedoniji, pa so zakorakali tudi na tržišča Evropske unije. Prva "postaja" je bila Madžarska, pa so franšizo ponudili še na Hrvaškem in v Sloveniji.

Začeli ste širiti franšizno mrežo na Hrvaškem in v Sloveniji. Kakšni so pogoji za tiste, ki razmišljajo o prevzemu Mini Pani franšize?

Prejemnik franšize mora zagotoviti od 5 do 20 kvadratnih metrov velik prostor, ki je lahko najet, je pa idealno, če je v lastništvu prejemnika franšize. Mini Pani je lahko spot-pekarna, "shop-in-shop" koncept ali pač otok v katerem od nakupovalnih središč.

Vvstop v Mini Pani franšizni sistem maksimalno je ugoden in dostopen čim večjem številu podjetnikov – ne zaračunavamo vstopnega nadomestila, niti prispevkov za stroške marketinga. Prejemniki franšize po začetnih pogovorih takoj podpišejo franšizno pogodbo, v zameno pa dobijo v brezplačno uporabo spot-pečico – v kateri se pečejo zamrznjena peciva Mini Pani - vitrino za prodajo peciva, poleg tega pa še ekskluzivne pravice za določeno področje. Prejemnik franšize se obveže, da bo upošteval navodila, ki jim jih predlagamo mi kot dajalci franšize, saj vse to koristi uspešnemu poslu. V tem poslu smo že 15 let in razpolagamo z know-how konceptom, katerega neprestano širimo na podlagi praktičnih izkušenj.

Kdo so za vas idealni prejemniki franšize?

Naredili smo vse, da bi bila Mini Pani maksimalno ugodna franšiza. Ta posel je vsekakor priložnost, da si nekdo z minimalnimi sredstvi zagotovi posel in postane "sam svoj šef". Govorimo o družinskem poslu, ki lahko zagotovi dostojen zaslužek. Cel koncept poslovanja in sortiment Mini Pani peciva se lahko implementira v obstoječi lokal, ki že opravlja določeno dejavnost in izpolnjuje pogoje za zaključno obdelavo in prodajo prehranskih izdelkov.

Kaj poslovni koncept Mini Pani izpostavlja od ostale konkurence, ki je že prisotna na hrvaških in slovenskih tržiščih?

Osnovna prednost Mini Panija je prav to o čemer sva govorila – ne obstajajo posebni pogoji za zagon posla, predvsem ne zahtevamo visokih investicij, pa tudi kasneje med poslovanjem ni stroškov iz naslova uporabe franšize.

Poleg tega je naša paleta izdelkov bogatejša od podobnih poslovnih konceptov, saj ponujamo bureke, rogljičke, prste (fingers), pa tudi ožete naravne sokove in kave.