Franšiza brez nadomestil

Mini Pani ima v svoji franšizni mreži več kot 500 franšiz v raznih državah. Do nedavno so se razvijali predvsem v Srbiji, Bosni in Hercegovini in Makedoniji, pa so zakorakali tudi na tržišča Evropske unije. Prva "postaja" je bila Madžarska, pa so franšizo ponudili še na Hrvaškem in v Sloveniji.
Začeli ste širiti franšizno mrežo na Hrvaškem in v Sloveniji. Kakšni so pogoji za tiste, ki razmišljajo o prevzemu Mini Pani franšize?
Prejemnik franšize mora zagotoviti od 5 do 20 kvadratnih metrov velik prostor, ki je lahko najet, je pa idealno, če je v lastništvu prejemnika franšize. Mini Pani je lahko spot-pekarna, "shop-in-shop" koncept ali pač otok v katerem od nakupovalnih središč.
Vvstop v Mini Pani franšizni sistem maksimalno je ugoden in dostopen čim večjem številu podjetnikov – ne zaračunavamo vstopnega nadomestila, niti prispevkov za stroške marketinga. Prejemniki franšize po začetnih pogovorih takoj podpišejo franšizno pogodbo, v zameno pa dobijo v brezplačno uporabo spot-pečico – v kateri se pečejo zamrznjena peciva Mini Pani - vitrino za prodajo peciva, poleg tega pa še ekskluzivne pravice za določeno področje. Prejemnik franšize se obveže, da bo upošteval navodila, ki jim jih predlagamo mi kot dajalci franšize, saj vse to koristi uspešnemu poslu. V tem poslu smo že 15 let in razpolagamo z know-how konceptom, katerega neprestano širimo na podlagi praktičnih izkušenj.
Kdo so za vas idealni prejemniki franšize?
Naredili smo vse, da bi bila Mini Pani maksimalno ugodna franšiza. Ta posel je vsekakor priložnost, da si nekdo z minimalnimi sredstvi zagotovi posel in postane "sam svoj šef". Govorimo o družinskem poslu, ki lahko zagotovi dostojen zaslužek. Cel koncept poslovanja in sortiment Mini Pani peciva se lahko implementira v obstoječi lokal, ki že opravlja določeno dejavnost in izpolnjuje pogoje za zaključno obdelavo in prodajo prehranskih izdelkov.
Kaj poslovni koncept Mini Pani izpostavlja od ostale konkurence, ki je že prisotna na hrvaških in slovenskih tržiščih?
Osnovna prednost Mini Panija je prav to o čemer sva govorila – ne obstajajo posebni pogoji za zagon posla, predvsem ne zahtevamo visokih investicij, pa tudi kasneje med poslovanjem ni stroškov iz naslova uporabe franšize.
Poleg tega je naša paleta izdelkov bogatejša od podobnih poslovnih konceptov, saj ponujamo bureke, rogljičke, prste (fingers), pa tudi ožete naravne sokove in kave.
Preberite članke

Priprava in prodaja sušija je lahko izjemno ugodna poslovna priložnost - še posebej, če posel poteka pod franžizo Sushi by A’s, pravi Blagoje Spasojević, prejemnik te franšize v Sloveniji.
Sushi by A's, zasnova franšize, ki temelji na pripravi in prodaji sušija v okviru trgovskih verig, je razširil svojo mrežo na Hrvaškem in v Sloveniji, ter napoveduje prihod na nove trge.
Denny’s bo prvo restavracijo na evropskih tleh odprl v Veliki Britaniji. Ameriška veriga je zainteresirana tudi za tržišča naše regije.
V čem se Mini Pani razlikuje od podobnih sistemov, kakšna je komparativna prednost za prejemnike te franšize ter kateri format je najbolj zastopan, nam odkriva Zsolt Polhe
Gostinska koncepta Easy Wine in Easy Beer sta že nekaj let prava atrakcija za stanovalce in turiste glavnega mesta Latvije. Kaj naredi to franšizo tako posebno?
Najbolj brano

Osnovna sredstva so opredmetena osnovna sredstva in neopredmetena sredstva. Prva so urejena s SRS 1, druga s SRS 2, oboja pa so povezana z zneskom 500 evrov, ki računovodjem marsikdaj predstavljajo preglavice, zato pojasnimo pomen tega zneska.
Madžarska družba Ír Használtruha uvaža in distribuira rabljena oblačila preko svoje verige second hand trgovin. Franšizno mrežo želi pod blagovno znamko „Irish Second Hand“ razširiti tudi v naše kraje.
Letos bodo na Hrvaškem odprli prve franšize Šole matematike 2plus2.
Flash, eden največjih evropskih ponudnikov profesionalnih uslug izrednega prevoza, začenja z novim franšiznim programom. Cilj - povečanje mreže prevoznikov in partnerjev preko cele Evrope. Kupce franšize iščejo tudi v Sloveniji.
Kaj potrebujemo za zagon Mini Pani franšize, po čem se razlikujejo od podobnih konceptov in kaj pričakujejo od prihajajočega Sejma franšiz v Opatiji, govori Kornelia Šild-Ferenc