novice

Ste za suši?
Sushi by A's, zasnova franšize, ki temelji na pripravi in prodaji sušija v okviru trgovskih verig, je razširil svojo mrežo na Hrvaškem in v Sloveniji, ter napoveduje prihod na nove trge.
Sushi by A's, zasnova franšize, ki temelji na pripravi in prodaji sušija v okviru trgovskih verig, je razširil svojo mrežo na Hrvaškem in v Sloveniji, ter napoveduje prihod na nove trge.

S “hitrim branjem” do lastnega posla
“Šola hitrega branja in modrega učenja” začenja poslovati v Sloveniji. Za to tržišče je podpisan dogovor o master franšizi.

Izobraževanje z razliko
Cooding bootcamp ni samo učenje programiranja. Gre za popolno spremembo poklicnega življenja.

Franšiza šola za 21. stoletje
Kanadski franšizni izobraževalni sistem Maple Bear je začel z razvojem mreže v državah srednje in vzhodne Evrope. Kdo lahko postane lastnik franšize in kaj lahko pričakuje?

Izredni prevoz kot poslovna priložnost
Flash, eden največjih evropskih ponudnikov profesionalnih uslug izrednega prevoza, začenja z novim franšiznim programom. Cilj - povečanje mreže prevoznikov in partnerjev preko cele Evrope. Kupce franšize iščejo tudi v Sloveniji.

Hitro branje osvaja regijo
„Šola hitrega branja in modroga učenja” franšizni koncept namenjen predvsem otrokom, ki se želijo naučiti hitrega branja in tehnike učenja in pomnjenja, sedaj prihaja na Hrvaško.

Enostavno s Semilac-om
Popularnost hibridnih lakov za nohte narašča, Semilac pa je vodilna blagovna znamka na Poljskem – pravi Paulina Patelka, direktorica razvoja franšiz, ki poudarja, da franšizne partnerje iščejo po vsem svetu, v tej regiji pa jih najbolj zanima Slovenija.

Še je prostor za rast
Leta 1998 se je Modrý slon Publisher s.r.o odločil, da bo češke otroke motiviral z branjem personaliziranih oz. osebno prilagojenih knjig. Lastnik podjetja, Marek Halfar razkriva, kako s franšiznim sistemom upravlja v tujini.

Jump Planet
Jump Planet, poljski koncept zabavnega parka s trampolini, nudi franšizo v Sloveniji. Kaj se pričakuje od kupca franšize?

Pripravite se na Pressto
Pressto, španska veriga za kemično čiščenje in druga specializirana čiščenja, z več kot 500 franšiznimi poslovalnicami, je eden od največjih franšiznih sistemov na svetu. Prejemnike master franšize zdaj iščejo tudi v tej regiji.

Nova generacija gostinstva
Gostinska koncepta Easy Wine in Easy Beer sta že nekaj let prava atrakcija za stanovalce in turiste glavnega mesta Latvije. Kaj naredi to franšizo tako posebno?

Denny’s prihaja v Evropo
Denny’s bo prvo restavracijo na evropskih tleh odprl v Veliki Britaniji. Ameriška veriga je zainteresirana tudi za tržišča naše regije.

Prednosti novega trenda
Kako poslujejo samopostrežne pralnice perila, kako privlačen je ta posel za ljudi ter koliko se lahko zasluži, govori lastnik hrvaškega podjetja Beli svet (Bijeli svijet) Mario Martinek.

Dober nasvet je vreden zlata
Poslovanje skozi franšizing prinaša mnogo prednosti. Vseeno pa bi podjetja, pred odločitvijo za razvoj franšize, morala prisluhniti tudi mnenjem strokovnjakov, pravi Lenka Novakova, PROFIT system Češka.

Fleksibilnost za boljše poslovanje
V čem se Mini Pani razlikuje od podobnih sistemov, kakšna je komparativna prednost za prejemnike te franšize ter kateri format je najbolj zastopan, nam odkriva Zsolt Polhe

Zdravilo za slabe načine poslovanja
Kako Expense Reduction Analysts (ERA) pomaga podjetjem ter kakšno je zanimanje za storitev rezanja stroškov v regiji, nam odkriva Nikola Oršanić, prejemnik ERA franšize

Fine note za uspeh franšize
Franšizni sistem L’Arome se je v preteklem letu razširil na nekaj tržišč. Interesentom ponujajo več franšiznih formatov ter dobre pogoje za sodelovanje.

Ideje za posel? V Varšavi!
Priprave na največji sejem franšiz Srednje Evrope so se že začele. Pričakujejo 200 razstavljalcev in več kot 7000 obiskovalcev.

Franšiza brez nadomestil
Kaj potrebujemo za zagon Mini Pani franšize in po čem se razlikujejo od podobnih konceptov govori Kornelia Šild-Ferenc

Hotelski gigant nudi franšize v naši regiji
Blagovne znamke največje evropske hotelske skupine AccorHotels so kot franšiza zdaj dostopni tudi v naši regiji. Poljsko podjetje Orbis je odgovorno za razvoj franšizne mreže in podporo v celotni Srednji in Vzhodni Evropi.

Za partnerje – vse najboljše
Čeprav majhen a neizogiben znak pozornosti, so voščilnice pravzaprav velik posel. To potrjuje tudi švedsko podjetje Card Group s prodajno mrežo v kar 45 državah. Franšizo zdaj želijo razviti tudi v Sloveniji.