Izredni prevoz kot poslovna priložnost

IMG: Array
Flash Europe / Če že razmišljate o ponudbi premium uslug izrednega prevoza imate sedaj priložnost da postanete del podjetja FLASH, ki je številka 1 v Evropi
Petek
10.05.2019
Flash, eden največjih evropskih ponudnikov profesionalnih uslug izrednega prevoza, začenja z novim franšiznim programom. Cilj - povečanje mreže prevoznikov in partnerjev preko cele Evrope. Kupce franšize iščejo tudi v Sloveniji.
 

Danes skoraj ne obstaja industrijski sektor, ki občasno ne potrebuje ponudbe izrednega prevoza. Koliko je ta ponudba pomembna in v nekaterih primerih tudi ključna, najbolje vedo podjetja katerih ugled in učinkovitost sta odvisna prav o tem koliko časa traja, da želeni proizvod dostavijo kupcu in tudi v kakšnem času pride rezervni del, če pride do napake v strojni opremi. Možnost, da zaupajo zanesljivemu poslovnemu partnerju, ki ponuja izredni prevoz, postane v tem primeru prednost pred vsemi ostalimi podjetji, pravijo v Flash Europe, podjetju ki si je zgradilo ugled v Evropi prav s tem, da ponuja izredni prevoz.

Pritiski konkurence in visoka pričakovanja današnjih kupcev so privedli veliko podjetji do potrebnih  sprememb v strategiji. Zaloge izdelkov so minimalne in proizvodi se ponujajo na zahtevo – pojasnjuje situacijo na tržišču Frank van Doorn, franšizni manager v Flash Europe. - V 38 letih delovanja smo videli kako pomembna je dobra nabavna veriga in izredni prevoz za vsako podjetje – dodaja Van Doorn.

Na tem razdrobljenem in rastočem tržišču, pojasnjuje dalje, je ponudba izrednega prevoza tisto kar krepi verigo dostave. Praksa kaže kako se industrijski in maloprodajni giganti vse bolj pogosto zanašajo na podjetja za izredni prevoz, ker na ta način lahko obdržijo svoje proizvodne trakove v gibanju, hkrati pa vzpostavijo nadzor nad zalogami.

Ko se odločajo za partnerja, ki jim bo nudil usluge iz logistike, imajo velika podjetja tudi veliko zahtev. - Mednarodna podjetja zahtevajo določeno stopnjo standarda in imajo raje globalne rešitve. Želijo si partnerje, ki se lahko prilagajajo njihovim procesom in ki razumejo njihove prioritete. Tukaj ne govorimo samo o transportu in dostavi. Pomembno je prilagajanje strankam in kar najbolj preglednem procesu dostave. Danes je to tisto kar giganti v maloprodaji in industriji iščejo. Globalne partnerje, ki se lahko prilagodijo njihovim prioritetam – pravi Van Doorn.

Da bi se prilagodil novim trendom na tržišču dostave je Flash razvil globalno logistično mrežo s podružnicami v več kot 18 državah. - Izhajajoč iz potreb svojih klientov in prevoznikov je podjetje razvilo ustrezna tehnološka orodja, ki olajšujejo kontrolo ter celoten proces transporta in dostave – pravi Van Doorn in dodaja da je prav na strategiji, ki temelji na potrebah klientov in dobaviteljev Flash izgradil uspešen posloven model – model, ki je omogočal, da so leta 2018 organizirali 480.000 dostav in prevozili več kot 300 milijonov kilometrov.

V prihodnjih letih bo podjetje delalo na širjenju logistične mreže, tako da bo na izbranih tržiščih - vključujoč tudi Slovenijo – odprlo franšizne podružnice. - To bo rezultat novega franšiznega programa. Če želimo razširiti in okrepiti našo mrežo, moramo najti primerne partnerje na lokalnih tržiščih - zanesljive in ambiciozne podjetnike ki se zanimajo za logistiko. Najbolje je da so to podjetniki ali podjetja, ki se že ukvarjajo s prevozom, ker se je pokazalo, da so to naši najboljši partnerji – pravi Van Doorn.

S podpisom pogodbe o master franšizi, naš franšizni partner metaforično rečeno “sede za volan” in se podaja na pomembno pot. Njegova osnovna vloga je iskanje, kontaktiranje, učenje in razvitje mreže posameznih kupcev franšize - vzpostavljanje preverjenega poslovnega modela podjetja Flash na svojem lokalnem območju - pravi Van Doorn.

Prva faza razvoja franšizne mreže je bila pravkar zaključena v Turčiji. Flash je za to območje našel kupca master franšize, ki je že vzpostavil dve posamezni franšizni enoti. - Iskanje novih partnerjev se nadaljuje po celi Evropi. Iščemo motiviranega investitorja in partnerja zainteresiranega za področje logistike, ki bi, kot kupec master franšize razvijal našo mrežo v Sloveniji – pravi Van Doorn.

Čeprav prvotno iščejo kupca master franšize (Master Franchise), Van Doorn potrjuje da bodo sprejemali tudi kandidate, ki se javljajo samo za posamezno enoto franšize (Unit Franchise).

Podjetniki in podjetja, ki bi postali lastniki Flash franšize lahko računajo na več ugodnosti. Poleg tega, da bodo delali pod okriljem ugledne znamke, bodo partnerji imajo na razpolago tudi več orodij, ki jim bodo olajšala vsakodnevno poslovanje - priročnik z vsemi postopki in standardi, namensko ustvarjen program za logistiko dostav in celoten dostop do široke mreže profesionalnih dobaviteljev iz cele Evrope. Kot tudi bazo klientov s katerimi podjetje že sodeluje, med katerimi so tudi naslednja podjetja: Renault, Continental, Hella, Caterpillar, Bosch itd.

Poleg tega morajo naši bodoči partnerji imeti na umu tudi naslednje - tržišče izrednega prevoza je sektor ki raste neprimerljivo hitreje od drugih prevoznih sektorjev! In to na globalni ravni. Če že razmišljate o ponudbi premium uslug izrednega prevoza imate sedaj priložnost da postanete del podjetja, ki je številka 1 v Evropi, ko govorimo o takih uslugah – poudarja Van Doorn.


Frank van Doorn, franšizni manager Flash Europe / Tržišče izrednega prevoza je sektor ki raste neprimerljivo hitreje od drugih prevoznih sektorjev
/1/
Pogledajte više