Ste za suši?
V Ljubljani je bila nedavno odprta osma franšizna enota zasnove Sushi by A's, ki je v Jadransko regijo prišla pred petimi leti iz ZDA. Prejemnik master franšize je postalo podjetje Grupo Ohana, ki je s tem prevzelo lokalni razvoj franšizne mreže in ki bo na tem območju delovalo tudi kot podeljevalec franšize Sushi by A's.
Kot sporočajo iz tega podjetja, je bila zadnja trgovina odprta v samem središču Ljubljane, v ljubljanskem Maximarketu. - Ljubljana je prepoznala našo kakovost. Od otvoritve naprej, nepretrgamo rolamo sušije, tudi po 12 ur na dan. Enostavno nam ne uspe izdelati dovolj rolic, da bi zadostili povpraševanju - je povedala Aye Maw, nova menedžerka podjetja Grupo Ohana, ki je v Ljubljano prišla s Havajev, da bi nadaljevala s širitvijo in organizacijo novega koncepta po celi Evropi.
- Sushi by A's, je omogočil dostopnost te specialitete širokemu krogu ljudi. Namreč, s prodajo preko supermarketov, smo omogočili cenovno dostopnost sušija vsem potrošnikom - je dodala gospa Maw.
Ob osmih suši "otokih" v Sloveniji, deluje še 30 prodajnih mest na Hrvaškem. Naslednje države, kjer namerava franšiza iskati partnerje, pa so po besedah Aye Maw, Madžarska in Italija, zatem pa Francija. Prejemniki franšize, razlaga Maweja, so v glavnem mladi ljudje, ki imajo nekaj podjetniške žilice. Mlajše generacije hitro prepoznajo potencial izdelka, ker spremljajo trende in vedo, da se povpraševanje po takšni hrani povečuje.
- Idealen prejemnik franšize je tako kot v vsakem drugem poslu oseba, ki je pripravljena na popolno predanost, marljivost in sodelovanje. Seveda pa mora biti pripravljena tudi na širitev svojega poslovanja. Krovno podjetje nudi podporo vsakemu prejemniku franšize pri širjenju mreže poslovanja na lokalni ravni,
torej mestu, v katerem deluje. Ob ustanovitvi nove prodajne lokacije ima seveda prednost franšizojemalec, ki v tem konkretnem mestu že deluje, če mu je širitev poslovanja seveda v interesu - razlaga Maweja.
Kot smo že omenili, ta franšizni sistem temelji na pripravi in prodaji suši izdelkov v sklopu trgovskih verig. V okviru izbranih supermarketov se postavijo hladilne vitrine Sushi by A's, v katerih se predstavijo vsi suši izdelki, ki so na voljo za prodajo. Partnerstvo s trgovskimi verigami omogoča podeljevalec franšize Grupo Ohana, mreža pa se potem širi naprej z izborom posamičnih franšizojemalcev. Podeljevalec franšize ob tem poskrbi tudi za vso potrebno opremo za nemoteno delovanje - hladilne vitrine, delovne površine, skladiščni prostor...
Prodaja se vrši preko blagajn trgovskih verig, kar pomeni, da imetnik franšize ne potrebuje davčne blagajne. Za redno oskrbovanje z vsem potrebnim materialom, je zadolžen podeljevalec franšize. Zaradi vsega navedenega, Grupo Ohana meni, da je franšizna zasnova Sushi by A’s izredna poslovna priložnost, ki od prejemnika franšize ne zahteva veliko skrbi, ko je govora o lokaciji poslovanja, niti ne zahteva prevelikih vlaganj.
Preberite članke
Priprava in prodaja sušija je lahko izjemno ugodna poslovna priložnost - še posebej, če posel poteka pod franžizo Sushi by A’s, pravi Blagoje Spasojević, prejemnik te franšize v Sloveniji.
Denny’s bo prvo restavracijo na evropskih tleh odprl v Veliki Britaniji. Ameriška veriga je zainteresirana tudi za tržišča naše regije.
V čem se Mini Pani razlikuje od podobnih sistemov, kakšna je komparativna prednost za prejemnike te franšize ter kateri format je najbolj zastopan, nam odkriva Zsolt Polhe
Gostinska koncepta Easy Wine in Easy Beer sta že nekaj let prava atrakcija za stanovalce in turiste glavnega mesta Latvije. Kaj naredi to franšizo tako posebno?
Kaj potrebujemo za zagon Mini Pani franšize in po čem se razlikujejo od podobnih konceptov govori Kornelia Šild-Ferenc
Najbolj brano
Trg izvenšolskih dejavnosti za otroke nenehno raste. Je tudi priložnost za koncept Edukida, ki bo od letos otrokom iz tega dela Evrope nudil svoje izobraževalne delavnice z LEGO kockami in izvirne spremljevalne programe.
Poslovanje svojega podjetja lahko vodite s pomočjo franšizinga v okviru oziroma pod imenom znane svetovne blagovne znamke. Nekatere največje svetovne blagovne znamke uporabljajo ta način poslovanja. Zato torej - poskusite spoznati, kaj je v bistvu franšizno poslovanje.
Franšizni sistem Surf’n’Fries že tretje leto posluje na avstrijskem tržišču. O tem kako se je vse začelo in kaj je do zdaj dosegel govori prejemnik franšize Lukas Lenzinger.
Španski Naturhouse išče partnerje za razvoj franšizne mreže tudi na slovenskem trgu. V to so jih prepričale tudi dobre izkušnje iz držav srednje Evrope.
Lansko leto je v Beograd prispela slovenska franšiza – pekarna za pse "Hov-Hov". Prvo poslovalnico so odprli v naselju Belville.