Kaj je to franšiza?

Poslovanje svojega podjetja lahko vodite s pomočjo franšizinga v okviru oziroma pod imenom znane svetovne blagovne znamke. Nekatere največje svetovne blagovne znamke uporabljajo ta način poslovanja. Zato torej - poskusite spoznati, kaj je v bistvu franšizno poslovanje.

Kako sestaviti kvalitetno franšizno pogodbo?

Pogodba o franšizingu je temelj na katerem se gradi odnos med franšizorjem in franšizijem.

Evropski kodeks etike za franšizing

Evropski kodeks etike za franšizing (http://www.eff-franchise.com/spip.php?rubrique13) vsebuje zbirko pravil ravnanja članov nacionalnih franšiznih združenj, pogojev za vstop in ravnanje včlanjenih franšiznih družb.

Definicija franšizinga

Franšizing je izraz, ki pomeni obliko sodelovanja med partnerji, na podlagi določenih vrst licenčnih pogodb, ki postaja vse bolj priljubljeni način v različnih zvrsteh podjetništva. K franšizingu je možno uvrstiti tudi vrsto oblik podjetništva, ki temeljijo na distribucijskih ali agencijskih pogodbah.

Osnovna sredstva in 500 evrov

Osnovna sredstva so opredmetena osnovna sredstva in neopredmetena sredstva. Prva so urejena s SRS 1, druga s SRS 2, oboja pa so povezana z zneskom 500 evrov, ki računovodjem marsikdaj predstavljajo preglavice, zato pojasnimo pomen tega zneska.

Zobozdravstvena oprema in franšiza

Gruppo Dam je italijansko podjetje, specializirano za proizvodnjo in distribucijo zobozdravstvene opreme. Išče franšizne partnerje na Hrvaškem in v Sloveniji za razvoj distribucijske mreže za izdelke podjetja Fresissima®. Katere pogoje bi morali izpolnjevati bodoči partnerji?

S čevlji v vsak kraj

S širitvijo Pekovih poslovalnic preko manjših poslovalnic, ki bodo v lasti in upravljanju malih podjetnikov, bomo kmalu dobili v vsakem manjšem kraju trgovino s čevlji, tako kot je to bilo nekoč.

Hotelski gigant nudi franšize v naši regiji

Blagovne znamke največje evropske hotelske skupine AccorHotels so kot franšiza zdaj dostopni tudi v naši regiji. Poljsko podjetje Orbis je odgovorno za razvoj franšizne mreže in podporo v celotni Srednji in Vzhodni Evropi.

Franšizni paket

Franšizni paket je bistvo franšiznega sistema, saj vsebuje vse - celoten poslovni koncept, ki ga ponuja franšizor.

Prednosti novega trenda

Kako poslujejo samopostrežne pralnice perila, kako privlačen je ta posel za ljudi ter koliko se lahko zasluži, govori lastnik hrvaškega podjetja Beli svet (Bijeli svijet) Mario Martinek.

Uspešen vulkanizer v regiji

Franšizna veriga hitrih servisov Vulco, je v Sloveniji razvila verigo 44 partnerjev, franšiza pa se uspešno razvija tudi v drugih državah regije.

Subway odprt na Hrvaškem

Največja veriga restavracij s hitro prehrano na svetu odpira svoja vrata na Hrvaškem. Prvi Subway je bil odprt v Arena Centru v Zagrebu, s čimer tudi uradno pričenja z delom in razvojem verige na Hrvaškem.

"Vesela glina" na Hrvaškem

V Zagrebu se je odprla prva JumpingClay akademija na Hrvaškem.

Franšiza in distribucija: razlike

Ali obstaja jasna meja med distribucijo in franšizo? Če obstaja, po čem se razlikujeta?

Zdravilo za slabe načine poslovanja

Kako Expense Reduction Analysts (ERA) pomaga podjetjem ter kakšno je zanimanje za storitev "rezanja stroškov" v regiji, nam odkriva Nikola Oršanić, prejemnik ERA franšize

Prednosti franšize

Podjetnik, ki želi postati franšizij in v poslovnem smislu prevzeti franšizni sistem, lahko pričakuje številne ugodnosti

Kreativno izobraževanje s pomočjo franšize

Trg izvenšolskih dejavnosti za otroke nenehno raste. Je tudi priložnost za koncept Edukida, ki bo od letos otrokom iz tega dela Evrope nudil svoje izobraževalne delavnice z LEGO kockami in izvirne spremljevalne programe.

Več posla za manj kilogramov

Franšizni mreži koncepta za hujšanje Xtravaganza so se v letošnjem letu na Hrvaškem pridružile še tri franšize. V načrtu imajo širitev tudi v druge države regije.

Ideje za posel? V Varšavi!

Priprave na največji sejem franšiz Srednje Evrope so se že začele. Pričakujejo 200 razstavljalcev in več kot 7000 obiskovalcev.

Hitro branje osvaja regijo

„Šola hitrega branja in modroga učenja” franšizni koncept namenjen predvsem otrokom, ki se želijo naučiti hitrega branja in tehnike učenja in pomnjenja, sedaj prihaja na Hrvaško.

Hov-Hov tudi v Beogradu

Lansko leto je v Beograd prispela slovenska franšiza – pekarna za pse "Hov-Hov". Prvo poslovalnico so odprli v naselju Belville.

Jasna vizija

Na kateri stopnji razvoja so začeli razmišljati o franšizi, zakaj je pomembno, da je optik tudi dober prodajalec, in kaj prejemnik franšize lahko pričakuje od sistema, nam bo povedal Tihomir Krstič.

Še ena blagovna znamka AccorHotels v regiji

Hotelska blagovna znamka Swissôtel, del največje evropske verige AccorHotels, je podpisala pogodbo o franšizi za razvoj novega mestnega počitniškega središča v Sarajevu.

Ste za suši?

Sushi by A's, zasnova franšize, ki temelji na pripravi in prodaji sušija v okviru trgovskih verig, je razširil svojo mrežo na Hrvaškem in v Sloveniji, ter napoveduje prihod na nove trge.

Indijski koncept osvojil regijo

Brainobrain, program razvoja intelektualnih in življenjskih sposobnosti in veščin pri otrocih, od leta 2010 razvija franšizno mrežo v državah jadranske regije. Do zdaj so odprli 43 centrov.

Franšiza trgovin Second Hand

Madžarska družba Ír Használtruha uvaža in distribuira rabljena oblačila preko svoje verige second hand trgovin. Franšizno mrežo želi pod blagovno znamko „Irish Second Hand“ razširiti tudi v naše kraje.

Zdrava in varčna franšiza

Slovensko podjetje Ekosen, ki je specializirano za prodajo in momtažo varčnih grelnih panelov, se pripravlja s franšizo osvojiti vsaj deset novih tržišč.

Adriatic v fokusu

Podjetje Nau je v Italiji razvilo močno maloprodajno mrežo optik, ki je sestavljena iz več kot 70 trgovin. Sedaj iščejo prejemnike franšiz tudi v državah naše regije.

Zdrava prehrana kot osnova za franšizo

Španski Naturhouse, največji in najuspešnejši franšizni sistem na področju dietetike in nutricionizma v Evropi, namerava v regiji še naprej razvijati franšizo.

Lažje do Subwaya

Največja veriga s hitro prehrano na svetu Subway vzpostavlja franšizni sistem, ki omogoča znižanje investicije v licenco in otvoritev restavracij v Srednji in Vzhodni Evropi.