Kreativno izobraževanje s pomočjo franšize
Edukido je izvirni lego izobraževalni program® namenjen otrokom, ki so stari od tri do dvanajst let. Vključuje vrsto izobraževalnih delavnic, ki morajo otroke skozi zabavo bolje spoznati s svetom narave, tehnike in znanosti. Koncept je bil ustanovljen na Poljskem, kjer je hitro navduševal in se je uspel širiti po celotnem trgu s pomočjo franšize. Edukido ima zdaj na Poljskem več kot 50 franšiznih šol, od tega leta pa ima svojega prvega franšiznega partnerja v tujini.
Edukido prihaja v regijo Južne Evrope
Joanna Małek, zadolžena za mednarodno širitev Edupida, pravi, da so junija 2021 podpisali prvo pogodbo o master franšizi za ozemlje Hrvaške. Prejemnik master franšize je postala Ines Slunjski, podjetnica, ki že ima izkušnje s to vrsto sodelovanja, kot franšizojemalka za šolo mentalne aritmetike. Po besedahMalekove, je prvo informacija o Edukidu našla prav na Franchising.hr. – Prebrala je članek o našem konceptu in nam poslala poizvedbe, v katerih je prosila za več podrobnosti o pogojih franšiznega sodelovanja – pojasnjuje Małekova.
Po usposabljanju in prenosu znanja in znanja ter aktivnosti, potrebnih za začetek šole, se je v začetku septembra v Varaždinu odprl prvi Edukido. Ker je gospa Slunjski nosilka master franšize, bo poleg lastnega centra v Varaždinu zadolžena za razvoj mreže šol po vsej Hrvaški. Od letošnjega leta bodo iskali nove, posamezne franšizojemalce – podjetnike, ki bi bili zainteresirani za vodenje lastne šole Edukido – pravi Małekova.
Dejstvo, da ima Ines Slunjski že izkušnje na področju obšolske vzgoje otrok in franchisinga, je vsekakor prednost. – To je bila odlična novica za nas, saj smo videli, da naš partner zelo dobro ve, kako podobni koncepti delujejo in kakšne so vloge prejemnika in franšizorja. To nam je zelo olajšalo sodelovanje – pravi Joanna Małek.
Hrvaška, poudarja naša sogovornica, je trg z veliko potenciala za koncepte, ki temeljijo na obšolskih dejavnostih za otroke. Ugotavlja pa, da niso naleteli na šole, ki ponujajo dejavnosti in programe, podobne Edukidu. – Seveda obstajajo tudi drugi franšizni koncepti, vendar jih je veliko manj kot na Poljskem. Po drugi strani pa so tradicionalni šolski sistemi zastareli in togi, zato starši vse bolj pošiljajo svoje otroke v obšolske dejavnosti, ki lahko razvijejo svojo domišljijo in ustvarjalnost – ugotavlja Joanna Małek.
Začetek franšizne šole na Hrvaškem predstavlja le začetek mednarodne širitve, dodaja. Velik potencial vidijo na evropskih trgih, zlasti tistih, podobnih Poljski in Hrvaški. – V prihajajočih mesecih bomo osredotočeni poleg Slovenije še na Romunijo in Madžarsko - pravi Małek.
Možnost za druge tuje partnerje
Najpomembnejši pogoj, ki ga morajo izpolnjevati potencialni tuji partnerji Educida, je znanje angleščine.
– Brez tega se ne da sodelovati, ker dostavljamo vsa grafična in učila v angleščini – pojasnjuje Joanna Małek. Poleg tega je ključnega pomena, da je partner osebno angažiran in predan delu. Dobrodošle so tudi izkušnje pri delu z otroki.
Vstopnina in mesečna franšizna pristojbina za tuje partnerje se določita ločeno za vsakega od prejemnikov franšiz. – Ponujamo različne možnosti za vsak posamezen trg. To je odvisno od številnih dejavnikov, vključno z gospodarskimi razmerami v določeni državi – pravi Joanna Małek.
Edukido se je pred letom in pol podal na mednarodno širitev. Čeprav je pandemija delno preprečila te načrte, podjetje še naprej spodbuja koncept zunaj meja domačega trga. – Edukido je koncept, ki lahko uspešno deluje v skoraj vseh državah Evrope, zato je še vedno veliko prostora za razvoj in nove franšizne partnerje – pravi Małek.
Kaj ponujajo programi Edukido?
V programu Edukido učenje postane krasna pustolovščina. Otroci rešujejo praktične naloge in se učijo praktičnih veščin. LEGO® kocke uvajajo majhne raziskovalce v svet tehnologije in narave. Z njimi se otroci učijo osnov gradnje in delovanja motorjev, naravnih zakonov, matematičnih pravil in zgodovine, raziskujejo pa tudi skrivnosti vesolja, arhitekture in umetnosti. Izobraževalni pouk za dijake od 8. do 12. leta starosti je usmerjen v pridobivanje znanja s področij, kot so: narava, fizika, geografija, mehanika, gradbeništvo, geografija, geologija, šport, zgodovina in jezik. Pouk poteka v stalnih skupinah do 10 oseb, usklajenih glede na starost udeležencev.
Preberite članke
Franšiza Maple Bear je poslovna priložnost za obstoječe zasebne vrtce in osnovne šole, ki želijo biti boljši od konkurence in ponuditi pravo angleško delujočo in sodobno priznano metodologijo poučevanja tako za domače, kot tuje družine.
“Šola hitrega branja in modrega učenja” začenja poslovati v Sloveniji. Za to tržišče je podpisan dogovor o master franšizi.
Cooding bootcamp ni samo učenje programiranja. Gre za popolno spremembo poklicnega življenja.
Kanadski franšizni izobraževalni sistem Maple Bear je začel z razvojem mreže v državah srednje in vzhodne Evrope. Kdo lahko postane lastnik franšize in kaj lahko pričakuje?
„Šola hitrega branja in modroga učenja” franšizni koncept namenjen predvsem otrokom, ki se želijo naučiti hitrega branja in tehnike učenja in pomnjenja, sedaj prihaja na Hrvaško.
Najbolj brano
Franšizing je izraz, ki pomeni obliko sodelovanja med partnerji, na podlagi določenih vrst licenčnih pogodb, ki postaja vse bolj priljubljeni način v različnih zvrsteh podjetništva. K franšizingu je možno uvrstiti tudi vrsto oblik podjetništva, ki temeljijo na distribucijskih ali agencijskih pogodbah.
Osnovna sredstva so opredmetena osnovna sredstva in neopredmetena sredstva. Prva so urejena s SRS 1, druga s SRS 2, oboja pa so povezana z zneskom 500 evrov, ki računovodjem marsikdaj predstavljajo preglavice, zato pojasnimo pomen tega zneska.
S širitvijo Pekovih poslovalnic preko manjših poslovalnic, ki bodo v lasti in upravljanju malih podjetnikov, bomo kmalu dobili v vsakem manjšem kraju trgovino s čevlji, tako kot je to bilo nekoč.
Hotelska blagovna znamka Swissôtel, del največje evropske verige AccorHotels, je podpisala pogodbo o franšizi za razvoj novega mestnega počitniškega središča v Sarajevu.
Blagovne znamke največje evropske hotelske skupine AccorHotels so kot franšiza zdaj dostopni tudi v naši regiji. Poljsko podjetje Orbis je odgovorno za razvoj franšizne mreže in podporo v celotni Srednji in Vzhodni Evropi.
Zanimivosti na forumu
Franšiza šola za 21. stoletje
https://www.sunrose7.com/sl/restavracija-bohinj
Hitro branje in pametno poslovanje
https://atelierrebul.si/shop/category/nega-telesa-krema-za-roke-45
Hitro branje in pametno poslovanje
Hitro branje je veščina, ki omogoča učinkovito prebiranje besedila in hitro dojemanje informacij. Ta veščina je lahko koristna v poslovnem okolju, kjer je pomembno hitro...