Moja franšiza: Fly Fly Travel
Čeprav je danes uspešna podjetnica in prejemnik franšize turistične agencije Fly Fly Travel, je bil za Isidoro Tepavčević iz Novega Sada vstop v podjetništvo, kot pravi sama, rezultat življenskih okoliščin. Preden je sploh pomislila na vstop v posel prodaje letalskih kart in turističnih aranžmajev, je Isidora Tepavčević z družino osem leta živela v Ukrajini v Kijevu. V medijski hiši KP Media je bila zadolžena za marketing. Ko so se decembra 2011 odločili, da se vrnejo v Srbijo, je Isidora morala začeti spet na začetku. - Kot je to pogosto v Srbiji, je ne glede na znanje tujih jezikov, izobrazbo, izkušnje težko najti delo - pravi iskreno.
Ob moževi brezpogojni podpori se je odločila, da poskuša postati samostojna podjetnica. Ker se je zavedala, da je lažje razvijati posel v že razdelanem sistemu kot iz ničle, je že od samega začetka razmišljala o – vstopu v franšizing. - Vedela sva kaj pomeni delati v franšizingu. Pravzaprav je vstop v franšizing postal osnovni predpogoj za začetek s poslom. Skrbelo naju je edino to, da nisva vedela ali obstaja ter kakšna je ponudba franšiz v Srbiji - pripoveduje kako se je vrinila in razvijala ideja o tem modelu poslovanja.
Razmišljala je o različnih branžah in se na koncu, ko je pregledala vse možnosti za razvoj in rast posla, odločila za turizem. Med podjetji, ki so ponujala franšizo, pa se je najbolj izpostavil Fly Fly Travel. - Odločila sva se za Fly Fly Travel, ker je podjetje na trgu postalo prepoznavna blagovna znamka. Pritegnil naju je predvsem izdelan sistem dela in široka paleta proizvodov v ponudbi - pojasnjuje Isidora, ki se je odločila postati prejemnik njihove franšize.
Tako je na začetku Marca 2013 v Novem Sadu odprla turistično agencijo za prodajo letalskih kart in aranžmajev pod blagovno znamko Fly Fly Travel. - V franšiznem paketu smo dobili vse kar je bilo potrebno za začetek dela – podjetje je poslovalnico opremilo v svojem prepoznavnem slogu, poskrbelo za pisarniško pohištvo in opremo, kot tudi reklamni material - pravi Tapčević. Kot dodaja, Fly Fly Travel, kot del podpore prejemnikom franšize, priskrbi tudi vso potrebno poslovno programsko opremo, pa tudi usposabljanje za prodajo letalskih kart in aranžmajev na sedežu podjetja v Beogradu.
Isidora poudarja, da z otvoritvijo poslovalnice ta pomoč in podpora podjetja ne izgine. - Naše sodelovanje je zasnovano na vsakodnevni in brez rezervni podpori, za katero stoji tim odličnih, mladih ljudi iz Fly Fly Travel. To pomeni predvsem prenos izkušenj in znanja, poleg tega pa še oskrba z vsemi sistemi in programsko opremo, ki so pri delu nepogrešljivi. Na konstantno in vsakodnevno marketinško, logistično in tehnično podporo lahko računam skozi celotno trajanje pogodbe - pojasnjuje.
Čeprav franšizing na začetku poslovanja prinaša neko varnost, je uspeh, kot pravi, v marsičem odvisen od tega, koliko se je podjetnik pripravljen sam posvetiti poslu. - Profesionalnost, predanost, mukotrpno delo a tudi prijaznost v komunikaciji s strankami, so osnovni predpogoji za uspeh - pravi Isidora.
Čeprav je odločitev o vstopu v podjetništvo prinesla neko dozo nepredvidljivosti, za zdaj še ni naletela na večje težave. Prejemnik franšize ima, kot del velikega uigranega sistema, pravzaprav privilegij, da svoje težave deli z ljudmi, ki jih lahko najbolje razumejo. To potrjuje tudi ona. - Skupaj s timom ljudi iz Fly Fly Travel smo šli v poslovanju skozi lepe in uspešne, pa tudi težke situacije. V obojestransko zadovoljstvo, se je na koncu vse uspešno zaključevalo. Na podlagi lastnih izkušenj lahko rečem, da ima prejemnik franšize možnost spremljati preverjen sistem in se zanašati na podporo dajalca, kar mu znatno zmanjša možnosti za neuspeh - pravi, prepričana da bo tudi v prihodnosti tako.
Na vprašanje kaj bi lahko sporočili tistim, ki razmišljajo o vstopu v franšizing, Isidora odgovarja: - Če ste trmasti, pridni, vztrajni, potrpežljivi, pripravljeni na učenje in prilagajanje sodobnem času ter biti v koraku z mediji, je uspeh neizogiben, ne glede na to za katero franšizo ste se odločili.
Preberite članke
Franšizna ponudba evropskega hotelskega giganta AccorHotels bo vsekakor privabila pozornost v regiji. O tem kaj ponujajo govorimo z Malgorzato Morek iz Orbis Hotels Group.
Fly Fly Travel je pred kratkim v svojo prodajno mrežo dodal še eno poslovalnico – konec februarja je bila v Valjevu odprta franšiza te turistične agencije.
Kaj je novega v franšiznem sistemu in kako poteka sodelovanje s prejemniki franšize, govori Bojana Vuković iz Fly Fly Travel.
Hotelska blagovna znamka Swissôtel, del največje evropske verige AccorHotels, je podpisala pogodbo o franšizi za razvoj novega mestnega počitniškega središča v Sarajevu.
Podjetje Fly Fly travel širi franšizno mrežo – konec leta 2016 so odprli nove franšizne poslovalnice v Subotici in Kosovski Mitrovici
Najbolj brano
Franšizing je izraz, ki pomeni obliko sodelovanja med partnerji, na podlagi določenih vrst licenčnih pogodb, ki postaja vse bolj priljubljeni način v različnih zvrsteh podjetništva. K franšizingu je možno uvrstiti tudi vrsto oblik podjetništva, ki temeljijo na distribucijskih ali agencijskih pogodbah.
Osnovna sredstva so opredmetena osnovna sredstva in neopredmetena sredstva. Prva so urejena s SRS 1, druga s SRS 2, oboja pa so povezana z zneskom 500 evrov, ki računovodjem marsikdaj predstavljajo preglavice, zato pojasnimo pomen tega zneska.
S širitvijo Pekovih poslovalnic preko manjših poslovalnic, ki bodo v lasti in upravljanju malih podjetnikov, bomo kmalu dobili v vsakem manjšem kraju trgovino s čevlji, tako kot je to bilo nekoč.
Največja veriga restavracij s hitro prehrano na svetu odpira svoja vrata na Hrvaškem. Prvi Subway je bil odprt v Arena Centru v Zagrebu, s čimer tudi uradno pričenja z delom in razvojem verige na Hrvaškem.
Gruppo Dam je italijansko podjetje, specializirano za proizvodnjo in distribucijo zobozdravstvene opreme. Išče franšizne partnerje na Hrvaškem in v Sloveniji za razvoj distribucijske mreže za izdelke podjetja Fresissima®. Katere pogoje bi morali izpolnjevati bodoči partnerji?