Hov-Hov tudi v Beogradu

Diplomirana ekonomistka Nevena Vasiljević je že od nekdaj vedela, da želi začeti z lastnim poslom, čeprav je svojo karierno pot začela v javni upravi. - Rada delam in želela sem se ukvarjati z lastnim poslom, kjer bi bili rezultati, v nasprotju z javno upravo, odvisni edino in izključno od mojega truda - pravi Vasiljevićeva. Čeprav jo je še lastna mama spraševala zakaj se podaja v zasebništvo, ki s seboj prinaša celo vrsto tveganj in ima že dober osebni dohodek v državni inštituciji, ni odstopala od svojega cilja. Glede na to, da je veliko časa prebila v Sloveniji, je v Ljubljani videla pekarno za pse "Hov-Hov", ki je že ponujala franšize. Od svojih znancev je poslušala samo pozitivne kritike in ni bilo več dileme.
- Potrebovali smo en teden, da vzpostavimo stik z Nastjo Verdenik, ki je idejni avtor te franšize. Vedeli smo, da je zelo zasedena a smo bili trmasti – in trma se je izplačala. Ko smo se spoznali, je vse steklo brezhibno. Dogovor o sodelovanju smo dosegli v dveh dneh - Vasiljevićeva opisuje srečanje z dajalcem franšize. Podjetje NV New Professional d.o.o. je postalo prejemnik "Hov-Hov" franšize za območje Beograda. V pogodbi so se obvezali, da bodo plačali vstopno nadomestilo in naročili blago v določeni vrednosti. Prva pekarna za pse »Hov-Hov« je bila odprta v naselju Belville, štiri mesece po podpisu pogodbe.
Poslovalnica – notranjost, barve, pohištvo – je opremljena popolnoma enako kot mariborska oziroma ljubljanska in zagrebška, kjer prav tako poslujejo franšize te blagovne znamke. Neposredno ob vhodu v lokal na pse čakata dve posodici s posladki, medtem ko je na policah te pekarne več kot 100 vrst poslastic, igrač in mil vrhunske kakovosti za domače ljubljenčke. Večina peciva, ki se uvaža iz Slovenije, je pakirano v lepo oblikovanih vrečkah, v ponudbi pa so tudi izdelki brez embalaže. V pogodbenih obveznostih je zapisano, da mora franšizojemalec najmanj 70 odstotkov blaga nabavljati pri dajalcu franšize, preostanek pa lahko izbirajo in nabavljajo sami. Kot pravi Nevena Vasiljević, se kljub temu o vsem posvetuje z Nastjo Verdenik, med drugim tudi zato, ker misli, da ima ona veliko več izkušenj v tem poslu in ker si želi že od samega začetka graditi pravičen in korekten odnos.
Trenutno so v teku pogajanja v zvezi z uvozom hrane za pse iz Nemčije, ki se nahaja tudi v poslovalnici dajalca franšize. Kot pojasnjuje Vasiljevićeva, je nečlanstvo Srbije v EU dodatna težava v sodelovanju s tujimi partnerji. - Čeprav smo do lastnice podjetja, ki proizvaja to hrano, prišli preko priporočila in gre za zelo profesionalno in podjetno žensko, nam je po razgovoru s svojim špediterjem o postopkih za izvoz v Srbijo, poslala elektronsko pošto v kateri je napisala, da bi zelo rada videla svojo hrano tudi v Srbiji a je zaskrbljena zaradi procedur in komplikacij na katere bo naletela pri zagonu poslov.
V bližnji prihodnosti namerava s poslovnimi partnerji samostojno pokriti beograjsko tržišče s pekarnami "Hov-Hov". Ocenjujejo, da bi glavno mesto Srbije potrebovalo tri do štiri poslovalnice te blagovne znamke. - Trenutno smo osredotočeni na poslovanje prve poslovalnice in ne nameravamo odpirati druge, dokler prva ne začne dobro poslovati. Uspeh bi bil, če bi v prihodnjem letu odprli še eno - pravi Vasiljevićeva.
Preberite članke

Husse nadaljuje s širjenjem svoje franšizne mreže v Srbiji. V tem sistemu zdaj posluje že osem prejemnikov franšize.
Trgovska veriga Spar Slovenija je v lanskem letu začela razvijati partnersko mrežo Spar Partner. Pod to blagovno znamko zdaj posluje šest trgovin.
Dva franšizna koncepta iz Češke – Naš Grunt in Fruitisimo – sta se odločila združiti moči in svoje izdelke ponuditi "pod isto streho".
Ergonomski stol SpinaliS, ki je razvit in izdelan v Sloveniji, lahko danes kupimo po celotni Evropi. Ekskluzivni distributer za poljsko tržišče si želi razširiti svojo prodajno mrežo na Poljskem, zato se je odločil – da ponudi tudi franšize.
Veriga trgovin z eko-izdelki "bio&bio" se skozi franšizo namerava širiti tudi v sosednje države. Na domačem, hrvaškem trgu, nadaljuje širjenje skozi lastne trgovine pa tudi krepitev odnosov z obstoječimi prejemniki franšize.
Najbolj brano

Evropski kodeks etike za franšizing (http://www.eff-franchise.com/spip.php?rubrique13) vsebuje zbirko pravil ravnanja članov nacionalnih franšiznih združenj, pogojev za vstop in ravnanje včlanjenih franšiznih družb.
Pogodba o franšizingu je temelj na katerem se gradi odnos med franšizorjem in franšizijem.
Franšizni paket je bistvo franšiznega sistema, saj vsebuje vse - celoten poslovni koncept, ki ga ponuja franšizor.
Verbatoria nezadržno širi svojo franšizno družino v Evropi - na zemljevidu je nov partner iz Poljske. Podjetje je sodelovalo tudi na sejmu "Frankfurt Franchise Expo 2024".
Ameriška revija Entrepreneur je nedavno objavila seznam 200 najboljših ameriških franšiz, ki na tujih trgih aktivno iščejo prejemnike franšiz.