Kaj je to franšiza?

Poslovanje svojega podjetja lahko vodite s pomočjo franšizinga v okviru oziroma pod imenom znane svetovne blagovne znamke. Nekatere največje svetovne blagovne znamke uporabljajo ta način poslovanja. Zato torej - poskusite spoznati, kaj je v bistvu franšizno poslovanje.

Franšiza in distribucija: razlike

Ali obstaja jasna meja med distribucijo in franšizo? Če obstaja, po čem se razlikujeta?

Smejte se brezskrbno

Podjetje Smile Partner, lastnik koncepta za beljenje zob Smilepoint, išče prejemnike franšiz v državah naše regije.

Izredni prevoz kot poslovna priložnost

Flash, eden največjih evropskih ponudnikov profesionalnih uslug izrednega prevoza, začenja z novim franšiznim programom. Cilj - povečanje mreže prevoznikov in partnerjev preko cele Evrope. Kupce franšize iščejo tudi v Sloveniji.

Denny’s prihaja v Evropo

Denny’s bo prvo restavracijo na evropskih tleh odprl v Veliki Britaniji. Ameriška veriga je zainteresirana tudi za tržišča naše regije.

Franšizni paket

Franšizni paket je bistvo franšiznega sistema, saj vsebuje vse - celoten poslovni koncept, ki ga ponuja franšizor.

Franšizing, mehki franšizing in kvazi franšizing

Poslovna oblika franšizinga je mednarodno zelo prepoznavna, četudi različnih trgi različno vrednotijo njene komponente ...

Igra velikih številk

Subway, največja franšizna veriga na svetu, te dni proslavlja »lokalni podvig« - otvoritev dvatisoče restavracije na ozemlju Velike Britanije in Irske.

Težave za Dairy Queen

Dairy Queen, ameriška veriga s hitro prehrano, znana predvsem po sladkem meniju, je zaprla vse svoje prodajne enote na Poljskem. Ali to vpliva na nadaljnjo širitev mreže v Evropi?

Surf’n’Fries na Vzhodu

Hrvaški franšizni sistem Surf’n’Fries širi svojo mrežo v nekaj okoliških držav, pa tudi v Vietnam.

Osnovna sredstva in 500 evrov

Osnovna sredstva so opredmetena osnovna sredstva in neopredmetena sredstva. Prva so urejena s SRS 1, druga s SRS 2, oboja pa so povezana z zneskom 500 evrov, ki računovodjem marsikdaj predstavljajo preglavice, zato pojasnimo pomen tega zneska.

Hitro branje osvaja regijo

„Šola hitrega branja in modroga učenja” franšizni koncept namenjen predvsem otrokom, ki se želijo naučiti hitrega branja in tehnike učenja in pomnjenja, sedaj prihaja na Hrvaško.

Posel za neumorne

Franšizni sistem Surf’n’Fries že tretje leto posluje na avstrijskem tržišču. O tem kako se je vse začelo in kaj je do zdaj dosegel govori prejemnik franšize Lukas Lenzinger.

Kako sestaviti kvalitetno franšizno pogodbo?

Pogodba o franšizingu je temelj na katerem se gradi odnos med franšizorjem in franšizijem.

Kotiček za CIPO

Evropska modna blagovna znamka CIPO&Baxx išče prejemnike franšize tudi v državah naše regije.

Jasna vizija

Na kateri stopnji razvoja so začeli razmišljati o franšizi, zakaj je pomembno, da je optik tudi dober prodajalec, in kaj prejemnik franšize lahko pričakuje od sistema, nam bo povedal Tihomir Krstič.

Dober nasvet je vreden zlata

Poslovanje skozi franšizing prinaša mnogo prednosti. Vseeno pa bi podjetja, pred odločitvijo za razvoj franšize, morala prisluhniti tudi mnenjem strokovnjakov, pravi Lenka Novakova, PROFIT system Češka.

Dober občutek

Povpraševanje po naravni kozmetiki konstantno raste. Podjetje Stenders je svoje izdelke ponudilo skozi koncept specializiranih trgovin, ki so se širi tudi s pomočjo franšize.

Nova generacija gostinstva

Gostinska koncepta Easy Wine in Easy Beer sta že nekaj let prava atrakcija za stanovalce in turiste glavnega mesta Latvije. Kaj naredi to franšizo tako posebno?

Več posla za manj kilogramov

Franšizni mreži koncepta za hujšanje Xtravaganza so se v letošnjem letu na Hrvaškem pridružile še tri franšize. V načrtu imajo širitev tudi v druge države regije.

"Združene barve" po celotni Rusiji

Italijanski modni gigant Benetton planira v prihodnjih treh letih znatno razširiti prodajno mrežo v Rusiji. Načrtujejo odprtje 40. novih trgovin.

Franšiza, ki ugaja športnikom

Slovenska franšiza Proteini.si, ki se ukvarja z maloprodajo prehranskih dodatkov za športnike, je uspešno začela s poslovanjem v Srbiji in namerava širiti mrežo trgovin.

Fleksibilnost za boljše poslovanje

V čem se Mini Pani razlikuje od podobnih sistemov, kakšna je komparativna prednost za prejemnike te franšize ter kateri format je najbolj zastopan, nam odkriva Zsolt Polhe

Franšizne asociacije

Cilj franšiznih asociacij je popularizacija in promocija franšizinga ter delo na regulaciji in implementaciji splošno sprejetih etičnih standardov franšizinga. V večini držav z razvitim franšiznim trgom je velika večina podjetij franšizodajalcev včlanjeno v nacionalne franšizne asociacije.

Prva računovodska franšiza

Računovodsko podjetje Unija je odprla prvo franšizno enoto. Cilj je širjenje in razvoj franšizne mreže v vseh državah v regiji.

Sladek posel

Podjetje Veseli obrok razvija koncept prodaje zmrznjenega jogurta. Po odprtju njihove prve franšize, letos načrtujejo pospešeno širitev mreže ob Jadranu.

Zdrava prehrana kot osnova za franšizo

Španski Naturhouse, največji in najuspešnejši franšizni sistem na področju dietetike in nutricionizma v Evropi, namerava v regiji še naprej razvijati franšizo.

Pripravljeni na sosede

Veriga trgovin z eko-izdelki bio&bio se skozi franšizo namerava širiti tudi v sosednje države. Na domačem, hrvaškem trgu, nadaljuje širjenje skozi lastne trgovine pa tudi krepitev odnosov z obstoječimi prejemniki franšize.

Ideja vredna kopiranja

Kako je Printbox prinesel revolucijo v storitvah kopiranja, skeniranja in tiskanja, kaj vse so dosegli do sedaj in kaj nameravajo v prihodnosti, nam bo povedal Luka Jarc.

Očarajte stranko!

Trgovin z oblačili je veliko in vsi prodajajo podobno blago. Kako doseči uspeh, da kupec kupuje prav v vaši trgovini, ne pa pri konkurenci? Pri tem vam lahko pomaga pospeševanje prodaje (merchandising) – veščina izpostavljanja in pozicioniranje blaga.