TRGOVINA

farmacija in zdravje | 06.03.2022

Zobozdravstvena oprema in franšiza

Gruppo Dam je italijansko podjetje, specializirano za proizvodnjo in distribucijo zobozdravstvene opreme. Išče franšizne partnerje na Hrvaškem in v Sloveniji za razvoj distribucijske mreže za izdelke podjetja Fresissima®. Katere pogoje bi morali izpolnjevati bodoči partnerji?

Gruppo Dam je italijansko podjetje, specializirano za proizvodnjo in distribucijo zobozdravstvene opreme. Išče franšizne partnerje na Hrvaškem in v Sloveniji za razvoj distribucijske mreže za izdelke podjetja Fresissima®. Katere pogoje bi morali izpolnjevati bodoči partnerji?

farmacija in zdravje | 11.12.2016

Zmagovalna kombinacija za SpinaliS

Prodajna mreža SpinaliS se na Poljskem razvija s pomočjo franšize. Partnerjem ponujajo dve licenci – "zlato" in "srebrno".

za otroke | 15.11.2016

Za "veselo glino" ni meja

O prvih reakcijah potrošnikov, zainteresiranih za franšizo ter oblikah sodelovanja, smo govorili z Nediljko Dokozić, JumpingClay Hrvaška.

za otroke | 25.07.2016

"Vesela glina" na Hrvaškem

V Zagrebu se je odprla prva JumpingClay akademija na Hrvaškem.

za otroke | 11.07.2016

Fino modelirana franšiza

Podjetje Mangold je na začetku leta postalo prejemnik JumpingClay master franšize za področje Hrvaške, po nekaj mesecih pa so prevzeli pravice za celotno regijo Adriatika.

za otroke | 22.02.2016

Delam in služim od doma

Mala založniška hiša je popoln posel za vse, ki želijo delati od doma, pravi direktor založniške hiše "Modri Slon" na Poljskem, Rafał Kwiatkowski.

farmacija in zdravje | 15.06.2015

Zgledne franšize

Španski Naturhouse išče partnerje za razvoj franšizne mreže tudi na slovenskem trgu. V to so jih prepričale tudi dobre izkušnje iz držav srednje Evrope.

za otroke | 09.03.2015

Kako rasti ob glasbi

Angie Coates je za svojega prvega otroka ustvarila glasbeni program Monkey Music, potem pa se je odločila deliti znanje tudi z drugimi – v Veliki Britaniji je zgradila močno franšizno mrežo.

farmacija in zdravje | 04.03.2015

Ideja za posel? Lekarna!

Niso farmacevti a vseeno vodijo lekarno. Kaj so iskali in kako so kupili »lekarniško« franšizo, nam bo povedala Katarzyna Kwiatkowska.

farmacija in zdravje | 03.03.2015

Adriatic v fokusu

Podjetje Nau je v Italiji razvilo močno maloprodajno mrežo optik, ki je sestavljena iz več kot 70 trgovin. Sedaj iščejo prejemnike franšiz tudi v državah naše regije.

za otroke | 10.02.2015

Založništvo pod domačo streho

Za franšizo založniške hiše Modri slon niso potrebne niti velike investicije, niti posebni pogoji – prejemnik franšize lahko celotno založniško dejavnost vodi od doma.

farmacija in zdravje | 02.02.2015

Zdrava prehrana kot osnova za franšizo

Španski Naturhouse, največji in najuspešnejši franšizni sistem na področju dietetike in nutricionizma v Evropi, namerava v regiji še naprej razvijati franšizo.

farmacija in zdravje | 14.01.2015

Posel na čvrstih nogah

Zdi se, da je franšizing v zdravstvu redek pojav. Primer poljskega sistema Podologia.pl kaže, da se franšiza lahko uspešno razvija tudi v tej dejavnosti.

farmacija in zdravje | 03.11.2014

Jasna vizija

Optika Clarus je največji sistem optičnih trgovin v regiji. V tej verigi zdaj deluje deset optik, vključno z največjim okulističnim centrom v Evropi, na površini 800 kvadratnih metrov, v nakupovalnem središču BTC v Ljubljani.

farmacija in zdravje | 31.10.2014

Zdravi in vitki

NATURHOUSE z zavidanja vredno hitrostjo širi svojo franšizno mrežo nutricionističnih centrov na Češkem. Priložnost se ponuja tudi majhnim mestom.

za otroke | 02.10.2014

Kako je Modri slon spoznal Krtka

Češka založniška hiša Modri slon, znana po personaliziranih knjigah za otroke, je dobila pravice za objavo serije knjig z enim od priljubljenih animiranih junakov – Krtkom.

za otroke | 09.09.2014

Čar pisane besede

Da postanete lastnik založniške hiše, včasih niso potrebne velike investicije.

farmacija in zdravje | 05.09.2014

Že od samega začetka v franšizingu

Pod blagovno znamko Zoom Optika se razvija veriga optik v Bosni in Hercegovini. Trenutno so edina tovrstna veriga v državi.

farmacija in zdravje | 26.06.2014

Jasna vizija

Na kateri stopnji razvoja so začeli razmišljati o franšizi, zakaj je pomembno, da je optik tudi dober prodajalec, in kaj prejemnik franšize lahko pričakuje od sistema, nam bo povedal Tihomir Krstič.

2