TRGOVINA

kozmetika, nakit, darila | 22.02.2019

Enostavno s Semilac-om

Popularnost hibridnih lakov za nohte narašča, Semilac pa je vodilna blagovna znamka na Poljskem – pravi Paulina Patelka, direktorica razvoja franšiz, ki poudarja, da franšizne partnerje iščejo po vsem svetu, v tej regiji pa jih najbolj zanima Slovenija.

Popularnost hibridnih lakov za nohte narašča, Semilac pa je vodilna blagovna znamka na Poljskem – pravi Paulina Patelka, direktorica razvoja franšiz, ki poudarja, da franšizne partnerje iščejo po vsem svetu, v tej regiji pa jih najbolj zanima Slovenija.

kozmetika, nakit, darila | 27.06.2017

Za partnerje – vse najboljše

Čeprav majhen a neizogiben znak pozornosti, so voščilnice pravzaprav velik posel. To potrjuje tudi švedsko podjetje Card Group s prodajno mrežo v kar 45 državah. Franšizo zdaj želijo razviti tudi v Sloveniji.

kozmetika, nakit, darila | 11.06.2017

Franšizni sistem je kot družina

Pri izbiri partnerjev iščemo predvsem resnost in predanost poslu, pravi Milica Gavrilović, lastnica franšiznega koncepta Dve šmizle

za otroke | 06.03.2017

Pohod na območje Adriatica

JumpingClay je v Makedoniji odprl prvo akademijo –to je še en korak pri osvajanju območja Adriatica.

hiša in vrt | 05.12.2016

365 dni kuhanja

Duka je blagovna znamka švedskih korenin, ki je sinonim za trgovine, v katerih lahko kupimo vse za opremljanje in ureditev kuhinje. Poleg posode, aparatov in tekstila, Duka ponuja – tudi franšizo!

za otroke | 15.11.2016

Za veselo glino ni meja

O prvih reakcijah potrošnikov, zainteresiranih za franšizo ter oblikah sodelovanja, smo govorili z Nediljko Dokozić, JumpingClay Hrvaška.

kozmetika, nakit, darila | 14.11.2016

Prvi v nizu

Pred nekaj meseci je Brosh iz Novega Sada ponudil franšizo. Nedavno so dobili prvo franšizno enoto na jugu Srbije v Leskovcu.

kozmetika, nakit, darila | 11.11.2016

Desetletje v franšizi

Suzana Daković iz Banja Luke v BiH je prva prejemnica franšize »Dve šmizle«. Prihodnje leto bo proslavljala jubilejno deseto obletnico poslovanja.

blago za široko potrošnjo | 07.11.2016

Ideja za posel v skodelici kave

Italijanska veriga specializiranih trgovin s kavo in toplimi napitki 101CAFFE’ išče franšizne partnerje tudi v državah regije.

za otroke | 25.07.2016

Vesela glina na Hrvaškem

V Zagrebu se je odprla prva JumpingClay akademija na Hrvaškem.

za otroke | 11.07.2016

Fino modelirana franšiza

Podjetje Mangold je na začetku leta postalo prejemnik JumpingClay master franšize za področje Hrvaške, po nekaj mesecih pa so prevzeli pravice za celotno regijo Adriatika.

kozmetika, nakit, darila | 11.07.2016

Franšiza s pentljo

Pod blagovno znamko Brosh se v dveh trgovinah v Novem Sadu prodaja nakit in modni dodatki. Pred kratkim so začeli ponujati tudi franšizo.

blago za široko potrošnjo | 27.06.2016

Novi partnerji za Husse Srbija

Husse nadaljuje s širjenjem svoje franšizne mreže v Srbiji. V tem sistemu zdaj posluje že osem prejemnikov franšize.

blago za široko potrošnjo | 24.05.2016

Spar širi partnersko mrežo

Trgovska veriga Spar Slovenija je v lanskem letu začela razvijati partnersko mrežo Spar Partner. Pod to blagovno znamko zdaj posluje šest trgovin.

kozmetika, nakit, darila | 22.03.2016

Iz sveta luksuza in prefinjenosti

Pod blagovno znamko L`ARÔME se po celotni Hrvaški prodajajo parfumi visoke kakovosti in po sprejemljivih cenah. Mreža prodajnih enot je vzcvetela zahvaljujoč franšizi, ki je zdaj dostopna tudi v Sloveniji.

hiša in vrt | 28.02.2016

Pohištvo po meri otroka

Dansko podjetje Flexa namerava v Sloveniji odpreti trgovine s pohištvom. Iščejo prejemnike franšize.

blago za široko potrošnjo | 27.02.2016

Hov-Hov tudi v Beogradu

Lansko leto je v Beograd prispela slovenska franšiza – pekarna za pse Hov-Hov. Prvo poslovalnico so odprli v naselju Belville.

za otroke | 22.02.2016

Delam in služim od doma

Mala založniška hiša je popoln posel za vse, ki želijo delati od doma, pravi direktor založniške hiše Modri Slon na Poljskem, Rafał Kwiatkowski.

blago za široko potrošnjo | 18.02.2016

SpinaliS osvaja Poljsko

Ergonomski stol SpinaliS, ki je razvit in izdelan v Sloveniji, lahko danes kupimo po celotni Evropi. Ekskluzivni distributer za poljsko tržišče si želi razširiti svojo prodajno mrežo na Poljskem, zato se je odločil – da ponudi tudi franšize.

2