Prvi v nizu
Srbska blagovna znamka Brosh, pod katero se v dveh trgovinah v Novem Sadu prodajajo nakit in modni dodatki (šali, kape, klobuki, torbe, denarnice, dežniki), je pred nekaj meseci ponudila franšizo. Na otvoritev prve franšizne enote se ni dolgo čakalo. Miloš Milošević iz Leskovca je namreč sredi septembra v Leskovcu odprl Brosh trgovino. "Ko sem se odločil za vstop v zasebni posel, sem takoj vedel, da bo to franšiza. Informiral sem se na spletu ter nekaj mesecev intenzivno spremljal portal Franchising.rs. Ko se je pojavil članek o Broshu, mi je bila ideja takoj všeč saj v Leskovcu ni obstajala podobna trgovina. Menim, da ima ta poslovni koncept velik potencial" - svojo odločitev za prav to franšizo pojasnjuje Milošević.
Prva franšizna Brosh trgovina je bila odprta v centru Leskovca. Prvi vtisi tako strank kot lastnika trgovine so zelo dobri. "Komentarji potrošnikov so zelo pozitivni – navdušeni so nad cenami izdelkov, sortimentom in samo trgovino. Trenutno so naše najpogostejše stranke ženske srednjih let, ob tem pa bi poudaril, da v Broshu lahko najdejo nekaj zase ženske vseh starosti, tudi deklice, za moške pa je to idealen kraj za nakup daril. Na to smo se osredotočili tudi med marketinško kampanjo" - pravi Milošević.
Pri otvoritvi in pripravi lokala pa je dobival znatno podporo ravno od dajalca franšize. Poleg tega, da je v kratkem času našel dober lokal, je k hitri otvoritvi lokala pripomoglo tudi to, da je celotno notranjost – okvirje za razstavo blaga, centralni pult, komode, prodajni pult, ogledala – dobil že kompletne in izdelane po Brosh standardih. Ostale podrobnosti lokala – osvetlitev, pleskanje, elektroinštalacije, ureditev tal in stropa, vgradnjo okvirjev v katerih je razstavljen nakit – je Milošević organiziral sam.
Marina Erhartič, lastnica in idejna avtorica koncepta Brosh, pravi da vsak dan dobiva povpraševanja po franšizi, zdaj že iz celotne regije, a se jim ne mudi širiti poslovanje, vsaj dokler se ne vidijo rezultati prve franšize in popravijo morebitne napake. "Zelo smo zadovoljni, ker smo že v nekaj mesecih od ponudbe franšize vzbudili zanimanje podjetnikov in odprli prvo franšizo v Leskovcu. Želimo si, da skupaj z našimi prejemniki franšize naredimo dober rezultat, naš osnovni cilj pa je, da bi bili prav prejemniki franšize zadovoljni med sodelovanjem z nami" - pravi Marina Erhartič.
Preberite članke
Čeprav majhen a neizogiben znak pozornosti, so voščilnice pravzaprav velik posel. To potrjuje tudi švedsko podjetje Card Group s prodajno mrežo v kar 45 državah. Franšizo zdaj želijo razviti tudi v Sloveniji.
Suzana Daković iz Banja Luke v BiH je prva prejemnica franšize »Dve šmizle«. Prihodnje leto bo proslavljala jubilejno deseto obletnico poslovanja.
Pri izbiri partnerjev iščemo predvsem resnost in predanost poslu, pravi Milica Gavrilović, lastnica franšiznega koncepta "Dve šmizle"
Pod blagovno znamko Brosh se v dveh trgovinah v Novem Sadu prodaja nakit in modni dodatki. Pred kratkim so začeli ponujati tudi franšizo.
Pod blagovno znamko "Dve šmizle" (Dve važički) že desetletje izdelujejo in prodajajo nakit, ki ni začaral samo žensk v Srbiji, ampak tudi širše v regiji. Mreža franšiznih poslovalnic potrjuje to trditev.
Najbolj brano
Pogodba o franšizingu je temelj na katerem se gradi odnos med franšizorjem in franšizijem.
Na kateri stopnji razvoja so začeli razmišljati o franšizi, zakaj je pomembno, da je optik tudi dober prodajalec, in kaj prejemnik franšize lahko pričakuje od sistema, nam bo povedal Tihomir Krstič.
Lansko leto je v Beograd prispela slovenska franšiza – pekarna za pse "Hov-Hov". Prvo poslovalnico so odprli v naselju Belville.
Slovenijo ocenjujemo kot perspektivno tržišče in smo se zato odločili iskati franšizojemalce za blagovno znamko Pizza Hut
Poljska veriga salonov za oblikovanje in nego telesa Studio Figura, im poslovalnice širom po svetu. Družba išče prejemnike franšize tudi v naši regiji.