Ideja za posel v skodelici kave

V trgovinah 101CAFFE’ pa se ne prodaja samo kava za espresso, ampak tudi veliko drugih napitkov – sadni in rastlinski čaji, tople čokolade, kave na bazi ječmena, ginsenga. Od 1400 izdelkov iz ponudbe se kar 600 prodaja pod blagovno znamko 101CAFFE’.
Ponedeljek
07.11.2016
Italijanska veriga specializiranih trgovin s kavo in toplimi napitki 101CAFFE’ išče franšizne partnerje tudi v državah regije.
 

Priprava pravega kvalitetnega espressa doma je do pred nekaj leti veljala za privilegij majhnega števila ljudi, ki so si lahko privoščili kakovostne in drage aparate ter so se bili pripravljeni potruditi s pripravo kratke, močne doze kave. Če želimo dobiti "brezhiben espresso", je potreben proces, ki je sestavljen iz več korakov in nekaj znanja (od mletja kave do čiščenja aparata), kar so mnogi doživljali tudi kot "preveč dela za nekoga, ki se s tem ne ukvarja poklicno". Revolucijo (pa ne samo na teh prostorih) je prinesel Nespresso, mali hišni aparat za espresso iz švicarskega podjetja Nestle, ki je proces priprave kave poenostavil in precej avtomatiziral. Osnovna poenostavitev je bilo to, da so za polnjenje uporabljali že pripravljene doze – kapsule ali ampule kave. Ko je "fenomen Nespresso" preplavil Italijo, se je majhna skupina prijateljev in podjetnikov iz države "espressa in cappuccina" odločila, da ponudi svojo linijo kave v kapsulah in vrečkah (cialde), pri tem pa espresso, zaradi kakovosti kave in polnjenja, ne bi izgubljal prepoznavnega okusa in arome. Od leta 2011, ko so začeli s poslom, do danes jim je uspelo zbrati veliko število neodvisnih proizvajalcev in pražarn kave, razviti sortiment s 1400 izdelki ter pokriti teritorij z več kot 70 specializiranih prodajaln kave in dodatnega pribora. Zanimivo je, da so pod blagovno znamko 101CAFFE’, vse trgovine zasnovane kot franšize.

Podjetje zdaj namerava koncept prenesti tudi na druge trge, prejemnike franšize pa iščejo tudi v Sloveniji in ostalih državah naše regije. Za otvoritev trgovine po sistemu "na ključ" bi moral partner odšteti najmanj 50.000 EUR, skupna investicija pa je najbolj odvisna od velikosti lokala. "Naš idealni prejemnik franšize je oseba, ki se je pripravljena postaviti v službo kupca, oseba, ki goji strast do kave ter ji ne bo težko pojasnjevati bistvo in govoriti o kakovosti in aromi naših izdelkov" - pravi Umberto Gonnella, direktor podjetja 101CAFFE’.

V trgovinah 101CAFFE’ pa se ne prodaja samo kava za espresso, ampak tudi veliko drugih napitkov – sadni in rastlinski čaji, tople čokolade, kave na bazi ječmena, ginsenga. Od 1400 izdelkov iz ponudbe se kar 600 prodaja pod blagovno znamko 101CAFFE’. "Imamo najbolj preskrbljeno verigo specializiranih trgovin za prodajo napitkov in kave v kapsulah in škatlah v Italiji. Kot koncept in kot mreža, ponujamo pravi recept za poslovanje na rastočem trgu samostojne priprave kave, nudimo načrtovano in sistematično rast, s stabilno rastjo prometa in dobičkonosnosti" - poudarjajo v italijanskem podjetju. Partnerji iz držav naše regije lahko računajo na teritorialno ekskluzivnost, v franšizni paket pa so vključeni tudi izobraževanje ter konstantna tehnična in prodajna podpora.


Najbolj brano

Kaj je to franšiza? /18.06.2014

Poslovanje svojega podjetja lahko vodite s pomočjo franšizinga v okviru oziroma pod imenom znane svetovne blagovne znamke. Nekatere največje svetovne blagovne znamke uporabljajo ta način poslovanja. Zato torej - poskusite spoznati, kaj je v bistvu franšizno poslovanje.

Zobozdravstvena oprema in franšiza /06.03.2022

Gruppo Dam je italijansko podjetje, specializirano za proizvodnjo in distribucijo zobozdravstvene opreme. Išče franšizne partnerje na Hrvaškem in v Sloveniji za razvoj distribucijske mreže za izdelke podjetja Fresissima®. Katere pogoje bi morali izpolnjevati bodoči partnerji?

Kreativno izobraževanje s pomočjo franšize /02.03.2022

Trg izvenšolskih dejavnosti za otroke nenehno raste. Je tudi priložnost za koncept Edukida, ki bo od letos otrokom iz tega dela Evrope nudil svoje izobraževalne delavnice z LEGO kockami in izvirne spremljevalne programe.

Kaj je Discovery Day? /18.09.2013

Discovery Day, je skovanka in v našem jeziku pomeni dan, ko oseba, ki izrazi interes za nakup franšize in lahko prvič »v živo« spozna sistem, po katerem želi kot bodoči franšizojemalec poslovati. In tudi obratno – franšizodajalec lahko pobliže spozna kandidata za nakup franšize.

Svet poln priložnosti in izzivov /17.01.2015

Doris Klenert se je po enem letu dela učteljice z licenco Helen Doron odločila za korak dlje – postala je prejemnik franšize Helen Doron in odprla studio za učenje angleškega jezika.

Zanimivosti na forumu