Poleg tega, da je neodvisnim trgovcem dostopna priznana blagovna znamka, jim Spar omogoča tudi kakovostno nabavo blaga – neposredno iz Sparovega distribucijskega centra.
Torek
24.05.2016
Trgovska veriga Spar Slovenija je v lanskem letu začela razvijati partnersko mrežo Spar Partner. Pod to blagovno znamko zdaj posluje šest trgovin.
 

Tudi v državah naše regije se vedno večje število trgovcev odloča za širjenje maloprodajne mreže skozi franšizne oziroma partnerske sisteme, o čemer smo že večkrat pisali. Po tej poti se je v lanskem letu podalo tudi podjetje Spar Slovenija in danes ima že šest franšiznih trgovin, ki poslujejo pod nazivom Spar Partner. Vrata prve partnerske trgovine - Spar partner Blatnik so bila odprta septembra 2015. V službenih izjavah predstavnikov podjetja je bilo takrat napovedano, da bodo v prihajajočem obdobju nadaljevali s širjenjem partnerske mreže, kar so izpolnili že ob koncu leta, ko so odprli že drugo partnersko trgovino. Pred nekaj dnevi pa se je mreži pridružil še šesti partner v kraju Žiri – Spar partner Juries.

Poleg tega, da je neodvisnim trgovcem dostopna priznana blagovna znamka, jim Spar omogoča tudi kakovostno nabavo blaga – neposredno iz Sparovega distribucijskega centra. Sparovi strokovnjaki bodo neodvisnim trgovcem nudili tudi nasvete v zvezi z organizacijo prodaje in ureditvijo trgovine.

"Odločitev za razvoj partnerske mreže v sodelovanju z neodvisnimi trgovci je bila sprejeta, da bi bili naši proizvodi dostopni tudi tistim potrošnikom, ki v svoji okolici nimajo trgovine Spar. Blago v partnerskih trgovinah bo najvišje kakovosti i v skladu z najvišjimi standardi" - je povedal Igor Mervič, generalni direktor Spar Slovenija.

Razvijanje partnerske mreže pa za Spar ni novost, saj je blagovna znamka Spar partner prisotna tudi na drugih tržiščih. Na svoji poslovni mednarodni spletni strani izpostavljajo, da so razvili različne programe podpore, ki partnerjem omogočajo rast prodaje in nabavne verige, pri čemer so v partnerskih trgovinah dostopne tako premium, kot tudi Sparove blagovne znamke.

Blagovna znamka Spar je prisotna v 40 državah na štirih kontinentih in si lasti več kot 12000 trgovin. V Sloveniji poslujejo od leta 1992.


Najbolj brano

Kaj je to franšiza? /18.06.2014

Poslovanje svojega podjetja lahko vodite s pomočjo franšizinga v okviru oziroma pod imenom znane svetovne blagovne znamke. Nekatere največje svetovne blagovne znamke uporabljajo ta način poslovanja. Zato torej - poskusite spoznati, kaj je v bistvu franšizno poslovanje.

Zobozdravstvena oprema in franšiza /06.03.2022

Gruppo Dam je italijansko podjetje, specializirano za proizvodnjo in distribucijo zobozdravstvene opreme. Išče franšizne partnerje na Hrvaškem in v Sloveniji za razvoj distribucijske mreže za izdelke podjetja Fresissima®. Katere pogoje bi morali izpolnjevati bodoči partnerji?

Kreativno izobraževanje s pomočjo franšize /02.03.2022

Trg izvenšolskih dejavnosti za otroke nenehno raste. Je tudi priložnost za koncept Edukida, ki bo od letos otrokom iz tega dela Evrope nudil svoje izobraževalne delavnice z LEGO kockami in izvirne spremljevalne programe.

Kaj je Discovery Day? /18.09.2013

Discovery Day, je skovanka in v našem jeziku pomeni dan, ko oseba, ki izrazi interes za nakup franšize in lahko prvič »v živo« spozna sistem, po katerem želi kot bodoči franšizojemalec poslovati. In tudi obratno – franšizodajalec lahko pobliže spozna kandidata za nakup franšize.

Svet poln priložnosti in izzivov /17.01.2015

Doris Klenert se je po enem letu dela učteljice z licenco Helen Doron odločila za korak dlje – postala je prejemnik franšize Helen Doron in odprla studio za učenje angleškega jezika.

Zanimivosti na forumu