Novi partnerji za Husse Srbija

Poleg prejemnika master franšize v mreži trenutno posluje še osem prejemnikov single-unit franšize. Zadnji franšizni partnerji so se mreži pridružili na začetku junija in bodo odgovorni za dostavo hrane na območjih beograjskih občin Surčin in Zemun.
Ponedeljek
27.06.2016
Husse nadaljuje s širjenjem svoje franšizne mreže v Srbiji. V tem sistemu zdaj posluje že osem prejemnikov franšize.
 

Franšiza blagovne znamke Husse, proizvajalca in distributerja visoko kakovostne hrane za pse in mačke, se v Srbiji razvija že pet let. Poleg prejemnika master franšize v mreži trenutno posluje še osem prejemnikov single-unit franšize. Zadnji franšizni partnerji so se mreži pridružili na začetku junija in bodo odgovorni za dostavo hrane na območjih beograjskih občin Surčin in Zemun. Saša Milutinović, prejemnik master franšize za srbsko tržišče, pravi, da se bo franšizna mreža v prihodnjem obdobju ponovno razširila. "Prejemniki franšize za Zemun in Surčin so podjetni ljudje, ki jim je bil naš koncept všečen. Kupci, ki smo jih imeli na teh področjih, bodo zdaj pripadli njim, kar je tudi princip našega koncepta", pravi Milutinović.

Zavedajo se dejstva, da mnogi še ne vedo da Husse svojo prodajno mrežo širi skozi dajanje posamičnih (single-unit) franšiz. Kljub temu se mreža počasi širi. "Beograd smo skoraj pokrili. Trenutno se pogajamo z interesenti za primestne občine, kot sta Obrenovac in Lazarevac. Imamo še veliko prostora za širjenje franšize, predvsem v vzhodni in osrednji Srbiji ter Vojvodini saj se posamična franšiza nanaša na območje z 200.000 prebivalci", pravi Milutinović.

Dodaja, da imajo vsi prejemniki enako možnost zaslužka, dobiček pa ni odvisen od same velikosti področja, temveč od zagnanosti prejemnika franšize in lokalnega marketinga. "To bom ilustriral z enim primerom. Preden smo prodali franšizo za občine Novi Beograd in Čukarico v Beogradu, smo imeli komaj 30 kupcev v obdobju treh let. Ko je to območje prevzel prejemnik franšize, je v treh mesecih in pol privabil že 170 kupcev. To kaže kako pomembni za poslovanje so osebno zavzemanje, usmerjenost na lokalno tržišče in lokalni marketing", pojasnjuje Milutinović.

Trdi, da je pozitivno poslovanje možno doseči že v šestih mesecih, celotna investicija pa se povrne v obdobju enega leta. "Prejemnik franšize bi moral zaslužiti precej dobro plačo. Od nas dobi dobro ceno in kakovosten produkt, kar je osnova, s svojim angažmajem pa določajo koliko bodo na koncu zaslužili", pravi Milutinović.


Najbolj brano

Kaj je to franšiza? /18.06.2014

Poslovanje svojega podjetja lahko vodite s pomočjo franšizinga v okviru oziroma pod imenom znane svetovne blagovne znamke. Nekatere največje svetovne blagovne znamke uporabljajo ta način poslovanja. Zato torej - poskusite spoznati, kaj je v bistvu franšizno poslovanje.

Zobozdravstvena oprema in franšiza /06.03.2022

Gruppo Dam je italijansko podjetje, specializirano za proizvodnjo in distribucijo zobozdravstvene opreme. Išče franšizne partnerje na Hrvaškem in v Sloveniji za razvoj distribucijske mreže za izdelke podjetja Fresissima®. Katere pogoje bi morali izpolnjevati bodoči partnerji?

Kreativno izobraževanje s pomočjo franšize /02.03.2022

Trg izvenšolskih dejavnosti za otroke nenehno raste. Je tudi priložnost za koncept Edukida, ki bo od letos otrokom iz tega dela Evrope nudil svoje izobraževalne delavnice z LEGO kockami in izvirne spremljevalne programe.

Kaj je Discovery Day? /18.09.2013

Discovery Day, je skovanka in v našem jeziku pomeni dan, ko oseba, ki izrazi interes za nakup franšize in lahko prvič »v živo« spozna sistem, po katerem želi kot bodoči franšizojemalec poslovati. In tudi obratno – franšizodajalec lahko pobliže spozna kandidata za nakup franšize.

Svet poln priložnosti in izzivov /17.01.2015

Doris Klenert se je po enem letu dela učteljice z licenco Helen Doron odločila za korak dlje – postala je prejemnik franšize Helen Doron in odprla studio za učenje angleškega jezika.

Zanimivosti na forumu