365 dni kuhanja
Duka je idealna destinacija za vse tiste, ki radi kuhajo in jejo v stilu. V teh trgovinah lahko kupimo posodo za kuhanje in postrežbo, kuhinjske pripomočke, male hišne aparate, pa tudi tekstil in okrasne predmete. Kot pravijo v podjetju, je vse to namenjeno tistim, za katere je kuhinja in jedilnica "srce doma". Duka je, kot ena izmed blagovnih znamk, ki v najboljši luči prikazuje in afirmira skandinavski dizajn, prodajno mrežo razširila tudi izven matičnega trga. Trenutno imajo največ prodajnih enot na Poljskem, kjer poslujejo že od leta 1999. Samo na tem trgu so odprli 62 trgovin – med njimi pa je 18 franšiz. Duka je v zadnjih dveh letih odprla trgovine tudi v Bolgariji, Veliki Britaniji in na Nizozemskem. Kot so napovedali v podjetju, je to samo začetek mednarodne ekspanzije.
"Za Duko je bilo leto 2015 zelo uspešno. V samo 12 mesecih nam je uspelo razširiti mrežo za več kot 30%. Tak rezultat ne bi bil možen brez naših franšiznih partnerjev. Dogajalo se je, da naši določeni partnerji po le nekaj mesecih poslovanja, želijo odpreti nove poslovalnice. Zato franšizing ostaja naša osnovna strategija razvoja. Prihodnje leto bomo na Poljskem odprli najmanj 10 novih poslovalnic, razmišljamo pa tudi o novih trgih po celi Evropi – tu so Češka, Slovaška, Romunija…," - pravi Teresa Szynkiewicz, ki je zadolžena za širitev verige Duka.
Po dosedanjih izkušnjah lahko trgovina Duka dobro dela v mestih ali področjih z najmanj 100.000 prebivalci. Poslovni model trenutno predvideva, da se trgovine odpirajo izključno v nakupovalnih središčih, lokal pa naj bi obsegal od 100 do 150 m2. Dajalec franšize priporoča, da je lokal v pritličju, ni pa nujno. Potrebno je paziti, da prostor ni preozek. "Minimalna širina prostora je 7,5 m. v nasprotnem primeru ne morete postaviti in razstaviti blaga ne da bi ogrozili ugodja kupcev, jim omejili svobodo gibanja in ogledovanja" - pojasnjuje Szynkiewicz.
Fot: DUKA
Če se odločijo za Duko, lahko bodoči prejemniki franšize pričakujejo zelo zanimiv poslovni model (modeli nabave in plačevanja so za prejemnike zelo ugodni) pa tudi vseobsegajočo podporo centrale – izbiro lokacije, obnovo in adaptacije prodajnega prostora bo nadziral tim strokovnjakov, ki bodo franšiznim partnerjem pomagali tudi pri izbiri sortimenta. Partnerji dobijo nasvete kako pravilno razporediti in razstaviti blago, najbolj pogosto pa se to dela po kategorijah: steklo, porcelan, jedilni pribor, kuhinjski pripomočki, sezonska ponudba. Tempo dosedanje širitve in število zainteresiranih za franšizo vsekakor spodbujajo optimizem. Tej vrsti prodajalne gredo na roko tudi trendi. Z globalno popularizacijo kuhanja, ob specializiranih televizijskih programih in oddajah o kuhanju, je prišlo tudi do rasti povpraševanja po kuhinjski opremi. Duka v tem vidi svojo priložnost. Ob široki paleti prijetno oblikovanih izdelkov, je Duka znana tudi po funkcionalnih, visoko kakovostnih izdelkih, ki jih lahko kupimo po zelo dostopnih cenah.
Preberite članke
Denny’s bo prvo restavracijo na evropskih tleh odprl v Veliki Britaniji. Ameriška veriga je zainteresirana tudi za tržišča naše regije.
Največji evropski sejem franšiz – Franchise Expo Paris – bo letos potekal od 19. do 22. marca. Bralci portala Franchising.si lahko dobijo brezplačne vstopnice.
Dairy Queen, ameriška veriga s hitro prehrano, znana predvsem po sladkem meniju, je zaprla vse svoje prodajne enote na Poljskem. Ali to vpliva na nadaljnjo širitev mreže v Evropi?
Poljsko podjetje AmRest, vodilni upravitelj restavracij v Srednji in Vzhodni Evropi, je pred kratkim podpisalo franšizno pogodbo s podjetjem Pizza Hut Europe.
Največja franšizna veriga s hitro prehrano na svetu Subway je konec marca odprla 5000. evropsko restavracijo.
Najbolj brano
Pogodba o franšizingu je temelj na katerem se gradi odnos med franšizorjem in franšizijem.
Na kateri stopnji razvoja so začeli razmišljati o franšizi, zakaj je pomembno, da je optik tudi dober prodajalec, in kaj prejemnik franšize lahko pričakuje od sistema, nam bo povedal Tihomir Krstič.
Lansko leto je v Beograd prispela slovenska franšiza – pekarna za pse "Hov-Hov". Prvo poslovalnico so odprli v naselju Belville.
Suzana Daković iz Banja Luke v BiH je prva prejemnica franšize »Dve šmizle«. Prihodnje leto bo proslavljala jubilejno deseto obletnico poslovanja.
Slovenijo ocenjujemo kot perspektivno tržišče in smo se zato odločili iskati franšizojemalce za blagovno znamko Pizza Hut
Zanimivosti na forumu
dbzsfbs
rhaweha
Pohištvo po meri otroka
tudi mene zanima kam se obrnem za več info kartuše hp 652
Pohištvo po meri otroka
Pozdrav, zelo se zanimam za franžizne pogoje sodelovanja. V prodaji na otroškem trgu nastopamo predvsem preko interneta in s terenskimi prodajnimi svetovalci. Lastnega...