TRGOVINA

Zobozdravstvena oprema in franšiza
Gruppo Dam je italijansko podjetje, specializirano za proizvodnjo in distribucijo zobozdravstvene opreme. Išče franšizne partnerje na Hrvaškem in v Sloveniji za razvoj distribucijske mreže za izdelke podjetja Fresissima®. Katere pogoje bi morali izpolnjevati bodoči partnerji?
Gruppo Dam je italijansko podjetje, specializirano za proizvodnjo in distribucijo zobozdravstvene opreme. Išče franšizne partnerje na Hrvaškem in v Sloveniji za razvoj distribucijske mreže za izdelke podjetja Fresissima®. Katere pogoje bi morali izpolnjevati bodoči partnerji?

Zmagovalna kombinacija za SpinaliS
Prodajna mreža SpinaliS se na Poljskem razvija s pomočjo franšize. Partnerjem ponujajo dve licenci – "zlato" in "srebrno".

Ideja za posel v skodelici kave
Italijanska veriga specializiranih trgovin s kavo in toplimi napitki 101CAFFE’ išče franšizne partnerje tudi v državah regije.

Novi partnerji za Husse Srbija
Husse nadaljuje s širjenjem svoje franšizne mreže v Srbiji. V tem sistemu zdaj posluje že osem prejemnikov franšize.

Spar širi partnersko mrežo
Trgovska veriga Spar Slovenija je v lanskem letu začela razvijati partnersko mrežo Spar Partner. Pod to blagovno znamko zdaj posluje šest trgovin.

Hov-Hov tudi v Beogradu
Lansko leto je v Beograd prispela slovenska franšiza – pekarna za pse "Hov-Hov". Prvo poslovalnico so odprli v naselju Belville.

SpinaliS osvaja Poljsko
Ergonomski stol SpinaliS, ki je razvit in izdelan v Sloveniji, lahko danes kupimo po celotni Evropi. Ekskluzivni distributer za poljsko tržišče si želi razširiti svojo prodajno mrežo na Poljskem, zato se je odločil – da ponudi tudi franšize.

Zgledne franšize
Španski Naturhouse išče partnerje za razvoj franšizne mreže tudi na slovenskem trgu. V to so jih prepričale tudi dobre izkušnje iz držav srednje Evrope.

Ideja za posel? Lekarna!
Niso farmacevti a vseeno vodijo lekarno. Kaj so iskali in kako so kupili »lekarniško« franšizo, nam bo povedala Katarzyna Kwiatkowska.

Adriatic v fokusu
Podjetje Nau je v Italiji razvilo močno maloprodajno mrežo optik, ki je sestavljena iz več kot 70 trgovin. Sedaj iščejo prejemnike franšiz tudi v državah naše regije.

Zdrava prehrana kot osnova za franšizo
Španski Naturhouse, največji in najuspešnejši franšizni sistem na področju dietetike in nutricionizma v Evropi, namerava v regiji še naprej razvijati franšizo.

S skupnimi močmi
Dva franšizna koncepta iz Češke – Naš Grunt in Fruitisimo – sta se odločila združiti moči in svoje izdelke ponuditi "pod isto streho".

Posel na čvrstih nogah
Zdi se, da je franšizing v zdravstvu redek pojav. Primer poljskega sistema Podologia.pl kaže, da se franšiza lahko uspešno razvija tudi v tej dejavnosti.

Pripravljeni na sosede
Veriga trgovin z eko-izdelki "bio&bio" se skozi franšizo namerava širiti tudi v sosednje države. Na domačem, hrvaškem trgu, nadaljuje širjenje skozi lastne trgovine pa tudi krepitev odnosov z obstoječimi prejemniki franšize.

Jasna vizija
Optika Clarus je največji sistem optičnih trgovin v regiji. V tej verigi zdaj deluje deset optik, vključno z največjim okulističnim centrom v Evropi, na površini 800 kvadratnih metrov, v nakupovalnem središču BTC v Ljubljani.

Zdravi in vitki
NATURHOUSE z zavidanja vredno hitrostjo širi svojo franšizno mrežo nutricionističnih centrov na Češkem. Priložnost se ponuja tudi majhnim mestom.

Že od samega začetka v franšizingu
Pod blagovno znamko Zoom Optika se razvija veriga optik v Bosni in Hercegovini. Trenutno so edina tovrstna veriga v državi.

Za vegane, ampak tudi drugi so dobrodošli
Nemška veriga Veganz, kot pove tudi ime, ponuja izključno veganske izdelke. Koncept se je razširil tudi do Dunaja in Prage, kjer so odprli prve trgovine izven matičnega tržišča.

Jasna vizija
Na kateri stopnji razvoja so začeli razmišljati o franšizi, zakaj je pomembno, da je optik tudi dober prodajalec, in kaj prejemnik franšize lahko pričakuje od sistema, nam bo povedal Tihomir Krstič.

Sedeti v dobrem stolu
SpinaliS stole za aktivno in zdravo sedenje uporablja že več desettisoč ljudi. V zadnjih letih se njihov koncept uspešno širi tudi kot franšiza.

Na vrsti so manjša mesta
Španska veriga dietetsko-prehranskih centrov Naturhouse ima 200 podružnic samo na Poljskem. Od velikih mest, se zdaj ozirajo tudi na manjša mesta