lepota in fitnes
Jump Planet
Jump Planet, poljski koncept zabavnega parka s trampolini, nudi franšizo v Sloveniji. Kaj se pričakuje od kupca franšize?
Jump Planet, poljski koncept zabavnega parka s trampolini, nudi franšizo v Sloveniji. Kaj se pričakuje od kupca franšize?
Leto za No+Vello
Mario Kalem je najprej postal prejemnik posamične franšize No+Vello v Sloveniji, konec lanskega leta pa je prevzel master franšizo za območje Hrvaške. Franšizna mreža je bila v kratkem času razširjena.
Močni od začetka
Fitnes studio Maxifit je v enem letu uspel odpreti štiri franšizne studie v Srbiji in Bosni in Hercegovini, načrtujejo pa še nadaljnjo širitev mreže v regiji.
Zdravo in zabavno
Ameriška veriga igralnic s trampolini Sky Zone je združila zabavo in fitnes in s tem privabila veliko število oboževalcev. Franšiza je zdaj dostopna tudi v Sloveniji.
Priložnost, ki se nasmiha
Kako so razvili franšizo za beljenje zob, kje iščejo nove partnerje in kaj pričakujejo od svojih prejemnikov franšize, govori Edina Sebők iz podjetja Smile Partner.
Franšiza, ki ugaja športnikom
Slovenska franšiza Proteini.si, ki se ukvarja z maloprodajo prehranskih dodatkov za športnike, je uspešno začela s poslovanjem v Srbiji in namerava širiti mrežo trgovin.
Smejte se brezskrbno
Podjetje Smile Partner, lastnik koncepta za beljenje zob Smilepoint, išče prejemnike franšiz v državah naše regije.
Gledamo v prihodnost
Kaj vse so dosegli v letošnjem letu, k čemu težijo, kot tudi po čem se Skinial razlikuje od drugih sistemov za odstranjevanje tetovaž, govori lastnik koncepta Klaus Bode.
Premaknite se takoj!
V čem je skrivnost uspeha fitnes programa FitCurves, kaj je potrebno za otvoritev kluba in uspešno poslovanje, nam razkriva Miklos Forgacs, menedžer blagovne znamke, ki je največja ameriška fitnes franšiza
Več posla za manj kilogramov
Franšizni mreži koncepta za hujšanje Xtravaganza so se v letošnjem letu na Hrvaškem pridružile še tri franšize. V načrtu imajo širitev tudi v druge države regije.
Biti "Mercedes" med parfumi
Blagovna znamka Nicole cosmetics je kot franšiza mednarodno prisotna na poljskih, litovskih, hrvaških, srbskih in črnogorskih tržiščih, vendar si želijo si še dalj.
Dober občutek
Povpraševanje po naravni kozmetiki konstantno raste. Podjetje Stenders je svoje izdelke ponudilo skozi koncept specializiranih trgovin, ki so se širi tudi s pomočjo franšize.
V duhu časa
Hrvaško podjetje Body Creator poleg posameznih franšiz, ponuja tudi master licenco za svoj koncept centra za zdravo hujšanje in oblikovanje telesa.
Dobro zasnovana franšiza
FitCurves, največja svetovna veriga fitnes klubov za ženske želi pospešiti razvoj svoje franšizne mreže. Nove franšizije iščejo v Sloveniji in celotni Adriatic regiji.
Priložnost za razvoj
Nemški koncept za naravno in varno odstranjevanje tetovaž Skinial bo eden od razstavljavcev na prihajajočem Sejmu franšiz v Varšavi.
Dvakrat več franšiz
Mreža studijev za trajno odstranitev tetovaž Skinial, je v lanskem letu podvojila število franšiznih enot. Sedaj iščejo nove partnerje tudi v naši regiji.
Do idelane postave s pomočjo franšize
Poljska veriga salonov za oblikovanje in nego telesa Studio Figura, im poslovalnice širom po svetu. Družba išče prejemnike franšize tudi v naši regiji.
Frizura tudi s pomočjo franšize
Veriga slovenskih frizerskih salonov Mitja, uspešno širi svojo mrežo in namerava svoje poslovanje razširiti po vsej Evropi.
Hitra rast
Portugalski franšizni blagovni znamki Body Concept in Depil Concept osvajata nova evropska tržišča. Prejemnike franšize iščeta tudi v naši regiji.
Možnosti za širitev poslovanja
Sanja Goranović se je s poslovnim modelom No+Vello srečala v Sarajevu. In kmalu je postala prejemnica master franšize na tržišču Slovenije.
Uspešno leto za Portugalsko
Nominacije za mednarodno priznanje in rast prometa so na najboljši način obeležili z obletnico portugalskega podjetja franšiznih sistemov BodyConcept in DepilConcept.