Do idelane postave s pomočjo franšize
Deset let izkušenj in skoraj 700 poslovalnic po svetu, lastna proizvodnja licencirane opreme za oblikovanje telesa (Roll-Shaper®, Vacu-Shaper®, Infra-Shaper® Swan) in tudi proizvodnja prehranskih dodatkov – so dosežki, s katerimi se lahko pohvali Studio figura, veriga specializiranih poslovalnic za hujšanje in nego telesa. Samo od začetka letošnjega leta, so odprli nove salone pod znamko Studio Figura v Grčiji, na Poljskem, Švedskem, Norveškem. Zdaj družba išče franšizne partnerje tudi na Madžarskem, v Romuniji in v naši regiji.
Ta blagovna znamka deluje še v Litvi, Latviji, Rusiji, na Hrvaškem, v Izraelu v Španiji, Belorusiji in v Bolgariji.
- Ko smo pred desetimi leti v nekem majhnem poljskem mestecu, z manj kot 5.000 prebivalci odprli svojo prvo poslovalnico, si nihče ni mogle predstavljati, da bo le desetletje kasneje ta koncept poznan v tako velikem številu držav - pravi Katarzyna Paluszkiewicz, direktorica marketinga v podjetju Studio Figura International.
– Največji poudarek smo dajali stalnemu razvoju, zato smo vsako leto poslali na trg nov izdelek. Tega ne počnemo zaradi priznaj nagrad ali certifikatov. To počnemo zato, da pomagamo našim poslovnim partnerjem. Pravtako jim nudimo tudi stalno podporo tako, da jim svetujemo, jim pomagamo rasti in nenazadnje, da svoje stranke pripeljejo do dobrih rezultatov – pravi gospa Paluszkiewicz.
Za začetek poslovanja franšize Studio Figura je potrebno imeti med 12.000,00 in 50.000,00 €. Znesek je odvisen od velikosti in opremljenosti salona. Glede na stanje in velikost salona, v družbi izdelajo podroben poslovni načrt. V večini primerov potrebujemo med 50 in 100 kvadratnih metrov velik salon. Franšizij mora plačevati 300 evrov letno kot franšizno pristojbino za licenco in podporo, ki jo dobiva od matične družbe.
- Odločili smo se za nizko franšizno pristojbino, ker razmišljamo globalno. Za nas je najvažnejše, da salon posluje dobro in ima dobiček. Ker tudi sami vodimo enega izmed salonov, nam je jasno, da sama oprema, če je še tako dobra, ne zadošča, da salon posluje dobro. Zato smo odločeni prenašati svoje znanje in izkušnje na svoje partnerje in jih učiti, kako zaslužiti denar – pravi Paluszkiewicz.
Preberite članke
Fitnes studio Maxifit je v enem letu uspel odpreti štiri franšizne studie v Srbiji in Bosni in Hercegovini, načrtujejo pa še nadaljnjo širitev mreže v regiji.
Ameriška veriga igralnic s trampolini Sky Zone je združila zabavo in fitnes in s tem privabila veliko število oboževalcev. Franšiza je zdaj dostopna tudi v Sloveniji.
Slovenska franšiza Proteini.si, ki se ukvarja z maloprodajo prehranskih dodatkov za športnike, je uspešno začela s poslovanjem v Srbiji in namerava širiti mrežo trgovin.
Kako so razvili franšizo za beljenje zob, kje iščejo nove partnerje in kaj pričakujejo od svojih prejemnikov franšize, govori Edina Sebők iz podjetja Smile Partner.
Mario Kalem je najprej postal prejemnik posamične franšize No+Vello v Sloveniji, konec lanskega leta pa je prevzel master franšizo za območje Hrvaške. Franšizna mreža je bila v kratkem času razširjena.
Najbolj brano
Pogodba o franšizingu je temelj na katerem se gradi odnos med franšizorjem in franšizijem.
Na kateri stopnji razvoja so začeli razmišljati o franšizi, zakaj je pomembno, da je optik tudi dober prodajalec, in kaj prejemnik franšize lahko pričakuje od sistema, nam bo povedal Tihomir Krstič.
Lansko leto je v Beograd prispela slovenska franšiza – pekarna za pse "Hov-Hov". Prvo poslovalnico so odprli v naselju Belville.
Suzana Daković iz Banja Luke v BiH je prva prejemnica franšize »Dve šmizle«. Prihodnje leto bo proslavljala jubilejno deseto obletnico poslovanja.
Slovenijo ocenjujemo kot perspektivno tržišče in smo se zato odločili iskati franšizojemalce za blagovno znamko Pizza Hut