Dvakrat več franšiz
Nemškemu podjetju Skinial vsekakor odgovarja dejstvo, da se s povečevanjem števila tistih, ki se odločijo za tetoviranje, povečuje tudi število tistih, ki jih želijo odstraniti. Od ostalih podobnih studijev se razlikujejo po svoji varni metodi, manj boleči metodi, ki izključuje uporabo laserja. Podjetje se širi tudi s pomočjo franšize in sedaj išče partnerje tudi v tem delu Evrope, vključno s Slovenijo.
Njihovo skupno število franšiznih enot je naraslo na 45, v osmih različnih državah, nazadnje z novimi centri v Španiji in na Poljskem. – V letošnjem letu si prizadevamo najti prejemnike master franšiz v Franciji, Veliki Britaniji, na Češkem, na Madžarskem in tudi v Sloveniji, na Hrvaškem in v Srbiji. Obenem pa planiramo podvojiti število studijev in doseči številko 100 delujočih centrov – pojasnuje direktor Skiniala Klaus Bode.
K razvoju podjetja je pomembno pripomogla tudi online promocija, še posebej lasten Facebook profil. V Skinialu se ob zavedanju pomembnosti socialnih omrežij poslužujejo vseh razpoložljivih promocijskih in komunikacijskih orodij, ki jih v vsaki držai lokalno prilagodijo. Ustrezna prisotnost in promocija na spletu je del osnovnega paketa podpore, ki ga garantirajo slehernemu franšiziju v sistemu. – Naša spletna kampanija se je že nekajkrat poplačala. Prizadevamo si biti izjemno hitri, ko našim strankam in partnerjem odgovarjamo na vprašanja glede cen, franšiznega koncepta ali lokacij naših centrov. Zato razširjamo našo prisotnost tudi na Twitter in Google+ - pojasnuje Klaus Bode.
Drugače je za organiziranje Skinial franšiznega studija potreben prostor s petnajstimi kvadratnimi metri. Lahko ga umestimo tudi v privatno stanovanje, če poskrbimo za zagotovitev obveznih higijenskih standardov. Enako velja za že obstoječe klinike, kozmetične ali pa estetske salone.
Skinial v Sloveniji prvenstveno išče prejemnika master franšize, vendar se zavedajo, da je ustreznih kandidatov relativno malo. Zato istočasno iščejo tudi bodoče lastnike posameznih franšiznih enot, ki seveda predvidevajo precej nižje investicije od tistih za master franšizo.
Vse dodatne informacije o franšzinem sistemu Skinial boste našli v našem Katalogu franšiz.
Preberite članke
Fitnes studio Maxifit je v enem letu uspel odpreti štiri franšizne studie v Srbiji in Bosni in Hercegovini, načrtujejo pa še nadaljnjo širitev mreže v regiji.
Ameriška veriga igralnic s trampolini Sky Zone je združila zabavo in fitnes in s tem privabila veliko število oboževalcev. Franšiza je zdaj dostopna tudi v Sloveniji.
Slovenska franšiza Proteini.si, ki se ukvarja z maloprodajo prehranskih dodatkov za športnike, je uspešno začela s poslovanjem v Srbiji in namerava širiti mrežo trgovin.
Kako so razvili franšizo za beljenje zob, kje iščejo nove partnerje in kaj pričakujejo od svojih prejemnikov franšize, govori Edina Sebők iz podjetja Smile Partner.
Mario Kalem je najprej postal prejemnik posamične franšize No+Vello v Sloveniji, konec lanskega leta pa je prevzel master franšizo za območje Hrvaške. Franšizna mreža je bila v kratkem času razširjena.
Najbolj brano
Pogodba o franšizingu je temelj na katerem se gradi odnos med franšizorjem in franšizijem.
Na kateri stopnji razvoja so začeli razmišljati o franšizi, zakaj je pomembno, da je optik tudi dober prodajalec, in kaj prejemnik franšize lahko pričakuje od sistema, nam bo povedal Tihomir Krstič.
Lansko leto je v Beograd prispela slovenska franšiza – pekarna za pse "Hov-Hov". Prvo poslovalnico so odprli v naselju Belville.
Suzana Daković iz Banja Luke v BiH je prva prejemnica franšize »Dve šmizle«. Prihodnje leto bo proslavljala jubilejno deseto obletnico poslovanja.
Slovenijo ocenjujemo kot perspektivno tržišče in smo se zato odločili iskati franšizojemalce za blagovno znamko Pizza Hut