Franšiza, ki ugaja športnikom
V maloprodajnih trgovinah blagovne znamke Proteini.si lahko najdemo prehranske dodatke za športnike različnih evropskih proizvajalcev. Artikli so glede na namen razvrščeni v pet skupin: zdrav življenski slog, hujšanje, vzdržljivost in regeneracija; mišična masa in oprema ter oblačila za treninge. Avtor koncepta teh poslovalnic je slovensko podjetje ROLnet. Vzpostavitev franšize v Srbiji je trajala nekaj več časa predvsem zaradi zapletene procedure pri registraciji proizvodov, kljub vsemu pa je bila lansko leto v Novem Sadu odprta prva trgovina, pred kratkim pa je pričela s poslovanjem že druga in sicer v trgovskem centru Stadion v Beogradu.
Miroslav Pajčin, prodajni menedžer za blagovno znamko Proteini.si, pravi, da so zelo zadovoljni s poslovanjem dveh trgovin, čeprav so na trgu prisotni komaj nekaj mesecev. Posledično nameravajo sami odpreti še nekaj poslovalnic, poleg tega pa nameravajo zainteresiranim podjetnikom ponuditi single-unit franšizo. - V tem poslu obstaja velik potencial in je zelo perspektiven saj krepi zavest o pomembnosti športa in zdrave prehrane - pravi Pajčin.
Prehranski dodatki, ki se prodajajo v teh trgovinah, so namenjeni vsem starostim, uporabljajo pa jih profesionalni športniki in rekreativci. Glavna ciljna skupina so mladi stari od 20 do 30 let, ki se ukvarjajo s športnimi aktivnostmi. Pajčin meni, da se zaradi tako široke interesne skupine trgovina lahko odpre v vsakem mestu z vsaj 100.000 prebivalci.
- Obstaja možnost odprtja poslovalnice tudi v manjših mestih, se je pa potrebno zavedati, da so to vseeno malo dražji proizvodi. Po drugi strani pa so zelo konkurenčni v svoji kategoriji, če gledamo razmerje cena-kakovost - pojasnjuje Pajčin.
Za otvoritev poslovalnice je potreben prostor velik najmanj 40 kvadratnih metrov, izkušnje dajalca franšize v Sloveniji pa kažejo, da gre posel najbolje tistim v nakupovalnih središčih ali prometnih ulicah. Kot pravi Pajčin, je vrednost investicije okoli 50.000 evrov. - Glede na to, da obstajajo določeni standardi, ki jih je potrebno upoštevati, bomo vsakemu prejemniku single-unit franšize pomagali pri otvoritvi in opremljanju lokala. Poleg tega dobijo tudi marketinško podporo in vse potrebne nasvete za dobro vodenje poslovanja - poudarja pajčin.
Poleg Slovenije in Srbije se franšizne prodajalne pod blagovno znamko Proteini.si nahajajo še na Hrvaškem ter v Bosni in Hercegovini, Črni Gori in Italiji.
Preberite članke
Fitnes studio Maxifit je v enem letu uspel odpreti štiri franšizne studie v Srbiji in Bosni in Hercegovini, načrtujejo pa še nadaljnjo širitev mreže v regiji.
Ameriška veriga igralnic s trampolini Sky Zone je združila zabavo in fitnes in s tem privabila veliko število oboževalcev. Franšiza je zdaj dostopna tudi v Sloveniji.
Podjetje Smile Partner, lastnik koncepta za beljenje zob Smilepoint, išče prejemnike franšiz v državah naše regije.
Kako so razvili franšizo za beljenje zob, kje iščejo nove partnerje in kaj pričakujejo od svojih prejemnikov franšize, govori Edina Sebők iz podjetja Smile Partner.
Mario Kalem je najprej postal prejemnik posamične franšize No+Vello v Sloveniji, konec lanskega leta pa je prevzel master franšizo za območje Hrvaške. Franšizna mreža je bila v kratkem času razširjena.
Najbolj brano
Suzana Daković iz Banja Luke v BiH je prva prejemnica franšize »Dve šmizle«. Prihodnje leto bo proslavljala jubilejno deseto obletnico poslovanja.
Poslovanje svojega podjetja lahko vodite s pomočjo franšizinga v okviru oziroma pod imenom znane svetovne blagovne znamke. Nekatere največje svetovne blagovne znamke uporabljajo ta način poslovanja. Zato torej - poskusite spoznati, kaj je v bistvu franšizno poslovanje.
Med iskanjem dela se je odločila za franšizo. Isidora Tepavčević že dve leti uspešno posluje kot prejemnik franšize srbskega podjetja Fly Fly Travel.
Priprava in prodaja sušija je lahko izjemno ugodna poslovna priložnost - še posebej, če posel poteka pod franžizo Sushi by A’s, pravi Blagoje Spasojević, prejemnik te franšize v Sloveniji.
Sushi by A's, zasnova franšize, ki temelji na pripravi in prodaji sušija v okviru trgovskih verig, je razširil svojo mrežo na Hrvaškem in v Sloveniji, ter napoveduje prihod na nove trge.