Priložnost, ki se nasmiha

V današnjem svetu, še posebno pa v podjetniškem svetu, se vse odvija z veliko hitrejšim tempom. Trenutno smo prisotni na Danskem, Slovaškem, Češkem in v Romuniji. Cilj je, da na vsakem od trgov najdemo adekvatne partnerje, ki bodo znali predstaviti koncept, med drugim tudi tako, da bodo delali na osveščanju in preventivi ter nepogrešljivosti zobne higiene.
Edina Sebők, Smile Partner
Ponedeljek
01.06.2015
Kako so razvili franšizo za beljenje zob, kje iščejo nove partnerje in kaj pričakujejo od svojih prejemnikov franšize, govori Edina Sebők iz podjetja Smile Partner.
 

Madžarsko podjetje Smile Partner je, v malo več kot letu dni, razvilo mrežo z več kot petdeset storitvenimi enotami za beljenje zob – Smilepoint. Kot pravijo, je bil to samo prvi korak v ekspanziji saj podjetje načrtuje širjenje posla tudi na sosednje trge – Hrvaško, Slovenijo in Srbijo. Kakšno je stanje na matičnem trgu, kakšni so prihodnji načrti in kaj pričakujejo od svojih prejemnikov franšize, nam bo povedala direktorica prodaje Edina Sebők.

Kdaj je ustanovljen Smilepoint? Kdaj ste začeli dajati franšize na Madžarskem?

Smilepoint je, kot blagovna znamka salonov za beljenje zob, nastal leta 2013, takoj po ustanovitvi podjetja Smile Partner. Zelo hitro smo začeli tudi z dajanjem franšiz saj smo že imeli 18 partnerjev, ki so kupovali naše proizvode. Pravzaprav smo dojeli, da na trgu obstaja zelo veliko povpraševanje po tej vrsti storitev. Trenutno imamo na Madžarskem več kot 50 franšiznih enot.

Kakšno je stanje v segmentu beljenja zob na Madžarskem? Kakšni so aktualni trendi?

Obstaja nekaj opcij – stranke lahko same kupujejo izdelke za beljenje zob, obiskujejo kozmetične salone, ki ponujajo tovrstne storitve ali pa obiščejo stomatologa. Seveda se cena, kakovost in učinek znatno razlikujejo. Ko je prvi salon Smilepoint odprl svoja vrata, je obstajala osnovna niša za tovrstno storitev. Najnovejši trend je, da težimo k zdravim, bolj naravnim in manj agresivnim tretmajem beljenja.  Večina potrošnikov seveda želi varen tretma, preko interneta in  drugih marketinških kanalov pa danes lahko vsakdo najde koncept, ki ponuja prav to!

Smilepoint je zelo hitro dobil tudi franšizne poslovalnice v tujini. Kje ste odprli prve salone in kakšne cilje imate na tujih trgih?

V današnjem svetu, še posebno pa v podjetniškem svetu, se vse odvija z veliko hitrejšim tempom. Trenutno smo prisotni na Danskem, Slovaškem, Češkem in v Romuniji. Cilj je, da na vsakem od trgov najdemo adekvatne partnerje, ki bodo znali predstaviti koncept, med drugim tudi tako, da bodo delali na osveščanju in preventivi ter nepogrešljivosti zobne higiene.

Zainteresirani ste za prejemnike master franšize v Sloveniji, Srbiji in na Hrvaškem. Kaj pričakujete od potencialnih partnerjev?

Ne obstajajo nikakršne stroge zahteve, ki bi bile vklesane v kamen, predvsem zato, ker verjamemo v delo in sodelovanje. Seveda mora imeti prejemnik franšize določeno količino kapitala, da se sploh lahko pogovarjamo o partnerstvu, smo pa imeli tudi partnerja, ki je postopoma, korak za korakom, postal prejemnik master franšize.

Vložil je veliko manj kapitala, zato pa toliko več dela. V idealnem primeru naj bi imel prejemnik master franšize dovolj financ, široko mrežo kontaktov, marketinške veščine, da pozna lokalni trg. Seveda se v realnosti to skoraj nikoli ne zgodi a naš tim uživa v izzivih.


Zanimivosti na forumu