Leto za No+Vello
Mario Kalem.
Mario Kalem je za No+Vello, verigo centrov za fotoepilacijo, izvedel, ko je slučajno spoznal Sanjo Goranović, lastnico master franšize te blagovne znamke v Sloveniji. Ona je prvo poslovalnico te španske blagovne znamke v Sloveniji odprla že leta 2012. Po tem pogovoru se je odločil, da se bolj podrobno informira o tej svetovno priznani blagovni znamki za fotoepilacijo. "Glede na to, da sem človek, ki ima na splošno rad izzive, sem se odločil, da se podam v ta posel" - pravi Kalem.
Svoj prvi center v Sloveniji je odprl marca 2015 v Novi Gorici. Prvo leto je bilo zelo težko, a je z veliko vlaganja v marketing – reklame na radiu, Facebooku, oglasnih panojih – drugo leto uspel stabilizirati posel ter začel dobro poslovati. "Vstop v tretje leto dela je fantastičen" - pravi Kalem.
Ko se mu je ponudila priložnost, se je odločil vstopiti v še en poslovni izziv – prevzel je master franšizo za Hrvaško. Sanja Goranović je bila namreč določeno obdobje zadolžena tudi za območje Hrvaške, a je v nekem trenutku dojela, da ne more enako kakovostno upravljati obe državi ter je master franšizo nameravala prodati.
"Ko mi je bila ponujena ta opcija, nisem niti za trenutek dvomil v uspeh. V trenutku prevzema master franšize sta delala dva centra, eden v Zagrebu in eden na Reki. Master sem prevzel na začetku decembra 2016. Moram vam povedati, da so v tistem trenutku centri delali zelo slab promet. Do danes nam je že uspelo odpreti dodatna dva centra – v Karlovcu in Splitu, kmalu, najkasneje do sredine junija, pa bodo odprti še v Veliki Gorici in Pulju" - pravi Kalem.
Kalem si lasti centre v Zagrebu, na Reki in tisti, ki se kmalu odpre v Pulju, posamične franšize, ki jih vodijo drugi podjetniki, pa se nahajajo v Karlovcu, Splitu in kmalu v Veliki Gorici. "Veliko povpraševanja prihaja iz Zadra, Šibenika, Dubrovnika in verjamem, da se bo mreža širila še naprej. Prepričan sem, da ima Hrvaška lahko najmanj 15 centrov po celi državi. Minimalno število prebivalcev v mestu, kjer bi se odprl No+Vello center je 35000" - pravi Kalem.
Zainteresirani podjetnik, ki si želi postati prejemnik franšize No+Vello, bi moral zagotoviti lokal, ki obsega vsaj 40m2, v bližini centra, v pritličju stavbe. Mario Kalem, kot dajalec franšize, svetuje in odobri lokacijo saj bo ta zelo pomembna za poslovanje. Franšiza znaša 40.000 EUR brez DDV, franšizno nadomestilo (royalty) pa znaša 300 EUR mesečno in vključuje konstantno podporo dajalca franšize. Zagotoviti je potrebno tudi 200 EUR za marketing. Na začetku je dovolj zaposliti eno osebo. Praksa je pokazala, da je vračilo investicije možno po šestih do osemnajstih mesecih.
"Prejemnik franšize mora biti za delo visoko motivirana oseba. Rekel bi, da je idealen prejemnik No+Vello franšize oseba, ki verjame vase in svoje sposobnosti in si želi delati - poudarja Kalem.
Preberite članke
Fitnes studio Maxifit je v enem letu uspel odpreti štiri franšizne studie v Srbiji in Bosni in Hercegovini, načrtujejo pa še nadaljnjo širitev mreže v regiji.
Ameriška veriga igralnic s trampolini Sky Zone je združila zabavo in fitnes in s tem privabila veliko število oboževalcev. Franšiza je zdaj dostopna tudi v Sloveniji.
Slovenska franšiza Proteini.si, ki se ukvarja z maloprodajo prehranskih dodatkov za športnike, je uspešno začela s poslovanjem v Srbiji in namerava širiti mrežo trgovin.
Podjetje Smile Partner, lastnik koncepta za beljenje zob Smilepoint, išče prejemnike franšiz v državah naše regije.
Kako so razvili franšizo za beljenje zob, kje iščejo nove partnerje in kaj pričakujejo od svojih prejemnikov franšize, govori Edina Sebők iz podjetja Smile Partner.
Najbolj brano
Pogodba o franšizingu je temelj na katerem se gradi odnos med franšizorjem in franšizijem.
Na kateri stopnji razvoja so začeli razmišljati o franšizi, zakaj je pomembno, da je optik tudi dober prodajalec, in kaj prejemnik franšize lahko pričakuje od sistema, nam bo povedal Tihomir Krstič.
Lansko leto je v Beograd prispela slovenska franšiza – pekarna za pse "Hov-Hov". Prvo poslovalnico so odprli v naselju Belville.
Suzana Daković iz Banja Luke v BiH je prva prejemnica franšize »Dve šmizle«. Prihodnje leto bo proslavljala jubilejno deseto obletnico poslovanja.
Slovenijo ocenjujemo kot perspektivno tržišče in smo se zato odločili iskati franšizojemalce za blagovno znamko Pizza Hut