Sky Zone je znan po tem, da je prvi na svetu zgradil park s trampolini v zaprtem prostoru. Je največja veriga tega tipa v ZDA in se uvršča med 50 najboljših ameriških franšiznih sistemov (raziskava agencije Franchise Business Review).
Petek
15.04.2016
Ameriška veriga igralnic s trampolini Sky Zone je združila zabavo in fitnes in s tem privabila veliko število oboževalcev. Franšiza je zdaj dostopna tudi v Sloveniji.
 

Ogromna dvorana, od stene do stene premrežena s trampolini, desetine odraslih in otrok, ki enako uživajo v skokih in "letenju" - skratka to je Sky Zone. Igralnica, ki je združila zabavo in fitnes v zadovoljstvo vseh generacij in ciljnih skupin. Avtor tega koncepta Rick Platt je leta 2004 v Las Vegasu na 1600 kvadratnih metrih odprl prvi Sky Zone, a ni želel narediti koncept za zabavo temveč novo športno disciplino. Realnost je bila malo drugačna – obiskovalci so začeli prihajati predvsem zaradi rekreacije, ki je hitro prerasla v zdravo zabavo ali zabavni fitnes, kot mu pravijo v samem podjetju. Izkazalo se je, da je bil takšen pristop zadetek v polno.

Ko je dve leti pozneje Rickov sin Jeff Platt odprl drugi Sky Zone v St. Louisu, je koncept že pobiral sadove kot dobra poslovna ideja – igralnica je po samo šestih mesecih dela začela pozitivno poslovati. Danes ima Sky Zone več kot 115 igralnic, ne samo v ZDA ampak tudi v Kanadi, Avstriji, Mehiku in Savdski Arabiji. Največje število igralnice pa se nahaja v rokah prejemnikov franšize.

Osnovna strategija razvoja ostaja osvajanje novih tržišč skozi franšizing, partnerje pa zdaj iščejo tudi v Sloveniji in ostalih državah naše regije.

- Iščemo močno, tržno usmerjeno podjetje, ki ima izkušnje v storitvenih dejavnostih ali zabavni industriji" pravi William Edwards, direktor podjetja EGS, ki zastopa Sky Zone na teh prostorih. "Ponujamo franšizo v obliki Area Development licence, kar pomeni, da ima prejemnik franšize pravico razvijati mrežo igralnic na dogovorjenem teritoriju" pojasnjuje Edwards. Dodaja, da bo prejemnik franšize prevzel tudi obveznost, da odpre dogovorjeno število igralnic oziroma izvaja dogovorjeni razvojni načrt.

Druga obveznost bo iskanje ustreznega prostora – priporočene so dvorane z visokimi stropi in 1500 do 3000 kvadratnih metrov veliko površino, obstaja pa možnost ureditve tudi znotraj večjih nakupovalnih središč. "Izhajamo iz tega, da prejemniki franšize najbolj poznajo lokalno tržišče in navade prebivalcev, bomo pa tudi mi pomagali pri iskanju prostora in lokacije" - pravi Edwards.

Foto: Sky Zone

V standardni paket podpore, na katerega lahko računa prejemnik, spada tudi pomoč pri projektiranju in postavljanju trampolinov, nabavi in nakupu opreme, nadzoru investicijskega ciklusa. "Najbolj pomemben del naše podpore je izobraževanje, ki traja do dva tedna in se izvaja na sedežu Sky Zone v Los Angelesu. Izobraževanje obsega vse aspekte poslovanja – upravljanje objekta, POS in IT sisteme, vzdrževanje in nadzor, marketing in oglaševanje" navaja Edwards in dodaja, da bo tim podjetja ob partnerju pred, med in v prvi fazi po otvoritvi igralnice.

Sky Zone je znan po tem, da je prvi na svetu zgradil park s trampolini v zaprtem prostoru. Je največja veriga tega tipa v ZDA in se uvršča med 50 najboljših ameriških franšiznih sistemov (raziskava agencije Franchise Business Review). Privablja najrazličnejše skupine obiskovalcev (otroci, odrasli, športniki, rekreativci) in ponuja vrsto vsebin – trampolini za košarko, odbojko in "med dvema ognjema", cone za prosto skakanje in bazene s kockami iz pene. Zaradi originalnosti in raznolikosti ponudbe, je Sky Zone postal tudi atraktiven prostor za organiziranje rojstnodnevnih zabav in skupinskih dogodkov.


Zanimivosti na forumu