Dobro zasnovana franšiza
Brez ličil, brez moških in brez ogledal - je neuradni moto svetovno največje fitnes franšize FitCurves. Koncept sta pred več 20-imi leti ustvarila Gary in Diane Heavin, z odprtjem fitnes kluba v Harlingenu, Teksas. Njun program je bil že na začetku delež izjemnega odziva, česar ustanovitelja nikakor nista pričakovala.
Novost je bila v intenzivnem treningu, ki je trajala le 30 minut, s kombinacijo treninga moči in kardiovaskularnih vadb z ustreznimi hidravličnimi napravami. Nov koncept je že kmalu dajal odlične rezultate in pritegnil ogromno število strank, ki so redno obiskovali FitCurves. Tri leta po ustanovitvi, leta 1995, je podjetje odprlo svojo prvo franšizno enoto. FitCurves ima danes več kot 11.000 fitnes klubov v 80. državah po svetu, s skupno več kot 4 milijone članic.
V Adriatic regiji trenutno poslujeta dva FitCurves franšizna kluba v Beogradu, Srbija. Po besedah g.Mikloš Forgača, managerja za razvoj blagovne znamke in vodenje mednarodne franšizne mreže, namerava podjetje pospešeno odpirati nove klube v celotni regiji. - FitCurves center je idealen za mesto ali področje z več kot 20.000 prebivalci - je dejal Forgač.
Bodoči partnerji FitCurves-ja morajo zagotoviti prostor v izmeri 130-180 kvadratnih metrov, ki se idealno nahaja v coni z veliko pešci, kar seveda vključuje tudi nakupovalne centre. Prejemnik FitCurves franšize bo deležen teritorialne ekskluzivnosti, promocijskih gradiv in stalne pomoči pri promociji in oglaševanju. Franšizor rednoe organizira srečanja, kjer prejemniki franšiz delijo svoje izkušnje in dobivajo ideje, ki jim bodo pomagala izboljšati njihovo poslovanje.
-Proces organiziranja in odprtje FitCurves kluba običajno traja dva do šest mesecev. Že v nekaj mesecih se pričakuje pozitivno tekoče poslovanje, medtem ko naj bi se celotna naložba franšiziju povrnila v dveha do štirih letih, odvisno od velikosti, pozicije in seveda prizadevnosti franšizija - pravi g.Mikloš Forgač.
Dodatne informacije o franšizi FitCurves so v našem katalogu franšiz.
Preberite članke
Fitnes studio Maxifit je v enem letu uspel odpreti štiri franšizne studie v Srbiji in Bosni in Hercegovini, načrtujejo pa še nadaljnjo širitev mreže v regiji.
Ameriška veriga igralnic s trampolini Sky Zone je združila zabavo in fitnes in s tem privabila veliko število oboževalcev. Franšiza je zdaj dostopna tudi v Sloveniji.
Slovenska franšiza Proteini.si, ki se ukvarja z maloprodajo prehranskih dodatkov za športnike, je uspešno začela s poslovanjem v Srbiji in namerava širiti mrežo trgovin.
Kako so razvili franšizo za beljenje zob, kje iščejo nove partnerje in kaj pričakujejo od svojih prejemnikov franšize, govori Edina Sebők iz podjetja Smile Partner.
Mario Kalem je najprej postal prejemnik posamične franšize No+Vello v Sloveniji, konec lanskega leta pa je prevzel master franšizo za območje Hrvaške. Franšizna mreža je bila v kratkem času razširjena.
Najbolj brano
Pogodba o franšizingu je temelj na katerem se gradi odnos med franšizorjem in franšizijem.
Na kateri stopnji razvoja so začeli razmišljati o franšizi, zakaj je pomembno, da je optik tudi dober prodajalec, in kaj prejemnik franšize lahko pričakuje od sistema, nam bo povedal Tihomir Krstič.
Lansko leto je v Beograd prispela slovenska franšiza – pekarna za pse "Hov-Hov". Prvo poslovalnico so odprli v naselju Belville.
Suzana Daković iz Banja Luke v BiH je prva prejemnica franšize »Dve šmizle«. Prihodnje leto bo proslavljala jubilejno deseto obletnico poslovanja.
Slovenijo ocenjujemo kot perspektivno tržišče in smo se zato odločili iskati franšizojemalce za blagovno znamko Pizza Hut