Frizura tudi s pomočjo franšize
Mitja Tavčar je začel svojo poslovno zgodbo o uspehu zdaj že davnega leta 1999, ko je odprl svoj prvi frizerki salon »Mitja« v Sežani. Kmalu mu je bilo jasno, da je to lahko uspešen poslovni model, ki ga mora razširiti. Zato je po enem letu odprl v Ilirski Bistrici svoj drugi frizerski salon. Danes pod imenom Mitja deluje v Sloveniji 11 frizerskih salonov, ki so v lasti Mitjinega podjetja in 10 franšiznih salonov. Eden izmed njih deluje tudi v Sarajevu, v BiH.
Ustanovitelj te blagovne znamke je med tem pridobil naziv frizerskega mojstra, ki je kot pravi, najvišji naslov, ki ga lahko pridobi frizer. – Zelo sem se trudil narediti blagovno znamko, ki bi bila znana po dobrih uslugah in pristopnih cenah ter po prijaznih frizerjih. Neprestano se trudimo biti še boljši in naš namen je razširiti našo mrežo ne le v Sloveniji, ampak tudi v Evropi – pravi Tavčar.
Najpogostejša praksa, ki jo lahko vidite je, da morajo franšiziji kupovati surovine pri franšizorju. Podjetje Mitja je namreč pred leti začela proizvajati lastne frizerske kozmetične izdelke z imenom Red Cat, tovarna je bila takrat v Grdelici, blizu Leskovca v Srbiji. Prejemniki franšize Mitja, torej franšiziji, so v primerjavi s franšiziji drugih blagovnih znamk v boljšem položaju, ker lahko kupujejo preparate, ki jih potrebujejo za svoje delo, po občutno nižjih cenah od tistih, ki veljajo za ostale kupce. - Poleg tega zagotavljamo našim franšizijem tudi kompletno izobraževanje, marketinško podporo, kar je zelo pomembna pomoč pri zmanjševanju stroškov in optimizaciji poslovanja. Naš sistem oglaševanja zagotavlja vsaj 20% letno rast prometa – pojasnjuje Tavčar.
Tavčar pravi, da so zaposleni v salonih Mitja osnova za uspešno poslovanje, predvsem njihova zvestoba podjetju i njihovo zadovoljstvo. Nič čudnega, da je že pred desetimi leti ustanovil skupino Mitjaart, ki skrbi za stalno izobraževanje in izpopolnjevanje zaposlenih, saj se trendi neprestano menjavajo in je potrebno zato biti v koraku s časom. Mitjaart je venomer na razpolago vsem franšizijem.
- Tako bomo delali tudi v bodoče – je odločen Tavčar.
Preberite članke
Fitnes studio Maxifit je v enem letu uspel odpreti štiri franšizne studie v Srbiji in Bosni in Hercegovini, načrtujejo pa še nadaljnjo širitev mreže v regiji.
Ameriška veriga igralnic s trampolini Sky Zone je združila zabavo in fitnes in s tem privabila veliko število oboževalcev. Franšiza je zdaj dostopna tudi v Sloveniji.
Slovenska franšiza Proteini.si, ki se ukvarja z maloprodajo prehranskih dodatkov za športnike, je uspešno začela s poslovanjem v Srbiji in namerava širiti mrežo trgovin.
Kako so razvili franšizo za beljenje zob, kje iščejo nove partnerje in kaj pričakujejo od svojih prejemnikov franšize, govori Edina Sebők iz podjetja Smile Partner.
Mario Kalem je najprej postal prejemnik posamične franšize No+Vello v Sloveniji, konec lanskega leta pa je prevzel master franšizo za območje Hrvaške. Franšizna mreža je bila v kratkem času razširjena.
Najbolj brano
Poljska veriga salonov za oblikovanje in nego telesa Studio Figura, im poslovalnice širom po svetu. Družba išče prejemnike franšize tudi v naši regiji.
Franšizni sistem Surf’n’Fries že tretje leto posluje na avstrijskem tržišču. O tem kako se je vse začelo in kaj je do zdaj dosegel govori prejemnik franšize Lukas Lenzinger.
Med iskanjem dela se je odločila za franšizo. Isidora Tepavčević že dve leti uspešno posluje kot prejemnik franšize srbskega podjetja Fly Fly Travel.
Suzana Daković iz Banja Luke v BiH je prva prejemnica franšize »Dve šmizle«. Prihodnje leto bo proslavljala jubilejno deseto obletnico poslovanja.
Priprava in prodaja sušija je lahko izjemno ugodna poslovna priložnost - še posebej, če posel poteka pod franžizo Sushi by A’s, pravi Blagoje Spasojević, prejemnik te franšize v Sloveniji.