Madžarska blagovna znamka Smilepoint, pod katero je registriran inovativen, hiter, varen in zanesljiv kozmetični tretma beljenja zob s pomočjo LED luči, išče prejemnike franšize V Srbiji, Sloveniji in na Hrvaškem.
Petek
03.04.2015
Podjetje Smile Partner, lastnik koncepta za beljenje zob Smilepoint, išče prejemnike franšiz v državah naše regije.
 

V Združenih državah Amerike, državah Evropske unije in v Avstraliji v zadnjih nekaj letih konstantno raste povpraševanje po vseh možnih kozmetičnih tretmajih za beljenje zob. Nič čudnega. Po anketah, ki so jih izvajali v omenjenih državah, 98% vprašanih meni, da beli zobje in lep nasmeh olajšajo stik in komunikacijo med ljudmi, 96% pravi, da lepi zobje in nasmeh povečajo privlačnost osebe, 74% pa verjame, da lep in atraktiven nasmeh lahko veliko pomaga pri karieri.  Zato ne začudi dejstvo, da je globalni trg za beljenje zob v letu 2013 dosegel 12 milijard dolarjev. Potencial za razvoj in rast na tem hitro rastočem trgu, je videlo tudi madžarsko podjetje Smile Partner, ki je leta 2103 predstavilo svoj koncept salonov za beljenje zob – Smile Point.

Čeprav Smilepoint na Madžarskem obstaja le malo več kot leto dni, jim je uspelo razviti franšizno mrežo z več kot 50 poslovnih enot, kar je bil, kot pravijo, samo prvi korak v ekspanzijo, ki naj bi poleg matičnega trga, v kratkem obsegalo tudi sosednje države – Srbijo, Hrvaško in Slovenijo.

V podjetju poudarjajo, da je franšiza Smilepoint zelo fleksibilen sistem. Za najmanjši format franšizne enote – franšizni kotiček – je potrebno zagotoviti komaj štiri kvadratne metre znotraj obstoječega kozmetičnega ali manikirnega salona, spa ali fitnes studia, hotela, stomatološke ordinacije… Vstopno nadomestilo za posamezno franšizo znaša 4.000 evrov, vključuje pa vse kar je potrebno za opremo prostora in sam tretma – stoli, LED luč, operativni priročnik, zaščitna očala, dodatni pribor in 100 posameznih setov za beljenje zob. Obstaja možnost tudi za master franšizo, je pa v tem primeru nadomestilo višje in se določi po dogovoru.

V podjetju pravijo, da je poseben poudarek na izobraževanju prejemnikov in osebja, ki bi delalo v salonu. Usposabljanja vodi kvalificiran inštruktor, ki partnerje podrobno seznani s procesom beljenja zob (definicija, znanje o aktivnih substancah), pravnimi informacijami (specifikacija proizvodov po predpisih EU), najbolj pogostimi vprašanji, kontraindikacijah in vseh korakih samega tretmaja.

Ostali elementi podpore vključujejo tudi registracijo vseh proizvodov v relevantnih inštitucijah Evropske unije, kot tudi vsestransko pomoč pri marketingu in promociji koncepta (celostna podoba, kampanje, promocijska prodajna orodja). Trajanje pogodbe je tri leta.


Zanimivosti na forumu