regija

regija | 24.08.2023

Hitro branje in pametno poslovanje

»Šola hitrega branja in modrega učenja« vstopi na slovenski trg. Master franšizorji Helena in Hrvoje Tkalčić razkrivata pogoje za prevzem franšize.

»Šola hitrega branja in modrega učenja« vstopi na slovenski trg. Master franšizorji Helena in Hrvoje Tkalčić razkrivata pogoje za prevzem franšize.

regija | 25.01.2021

Dobrodošli na suši

Priprava in prodaja sušija je lahko izjemno ugodna poslovna priložnost - še posebej, če posel poteka pod franžizo Sushi by A’s, pravi Blagoje Spasojević, prejemnik te franšize v Sloveniji.

regija | 10.07.2020

Prevajanje v svetu franšizinga

Slovenska prevajalska agencija K&J Translations posluje na osmihtujih trgih in ima franšize v štirih državah. Kdo so zaželeni franšizni partnerji in na katere trge se osredotočate za nadaljnji franšizni razvoj?

regija | 28.10.2019

Ste za suši?

Sushi by A's, zasnova franšize, ki temelji na pripravi in prodaji sušija v okviru trgovskih verig, je razširil svojo mrežo na Hrvaškem in v Sloveniji, ter napoveduje prihod na nove trge.

regija | 16.08.2019

S “hitrim branjem” do lastnega posla

“Šola hitrega branja in modrega učenja” začenja poslovati v Sloveniji. Za to tržišče je podpisan dogovor o master franšizi.

regija | 20.05.2019

Franšiza šola za 21. stoletje

Kanadski franšizni izobraževalni sistem Maple Bear je začel z razvojem mreže v državah srednje in vzhodne Evrope. Kdo lahko postane lastnik franšize in kaj lahko pričakuje?

regija | 10.05.2019

Izredni prevoz kot poslovna priložnost

Flash, eden največjih evropskih ponudnikov profesionalnih uslug izrednega prevoza, začenja z novim franšiznim programom. Cilj - povečanje mreže prevoznikov in partnerjev preko cele Evrope. Kupce franšize iščejo tudi v Sloveniji.

regija | 09.04.2019

Hitro branje osvaja regijo

„Šola hitrega branja in modroga učenja” franšizni koncept namenjen predvsem otrokom, ki se želijo naučiti hitrega branja in tehnike učenja in pomnjenja, sedaj prihaja na Hrvaško.

regija | 22.02.2019

Enostavno s Semilac-om

Popularnost hibridnih lakov za nohte narašča, Semilac pa je vodilna blagovna znamka na Poljskem – pravi Paulina Patelka, direktorica razvoja franšiz, ki poudarja, da franšizne partnerje iščejo po vsem svetu, v tej regiji pa jih najbolj zanima Slovenija.

regija | 01.02.2019

Jump Planet

Jump Planet, poljski koncept zabavnega parka s trampolini, nudi franšizo v Sloveniji. Kaj se pričakuje od kupca franšize?

regija | 22.12.2017

Pripravite se na Pressto

Pressto, španska veriga za kemično čiščenje in druga specializirana čiščenja, z več kot 500 franšiznimi poslovalnicami, je eden od največjih franšiznih sistemov na svetu. Prejemnike master franšize zdaj iščejo tudi v tej regiji.

regija | 21.12.2017

Nova generacija gostinstva

Gostinska koncepta Easy Wine in Easy Beer sta že nekaj let prava atrakcija za stanovalce in turiste glavnega mesta Latvije. Kaj naredi to franšizo tako posebno?

regija | 24.09.2017

Ideje za posel? V Varšavi!

Priprave na največji sejem franšiz Srednje Evrope so se že začele. Pričakujejo 200 razstavljalcev in več kot 7000 obiskovalcev.

regija | 01.09.2017

Hotelski gigant nudi franšize v naši regiji

Blagovne znamke največje evropske hotelske skupine AccorHotels so kot franšiza zdaj dostopni tudi v naši regiji. Poljsko podjetje Orbis je odgovorno za razvoj franšizne mreže in podporo v celotni Srednji in Vzhodni Evropi.

regija | 11.06.2017

Regionalna družina izobraževalnih centrov

Šola mentalne aritmetike "Malac genijalac" (Malček genijalček) odpira izobraževalne centre tudi izven Srbije. Franšizna mreža se na matičnem srbskem trgu pospešeno širi.

regija | 05.06.2017

Leto za No+Vello

Mario Kalem je najprej postal prejemnik posamične franšize No+Vello v Sloveniji, konec lanskega leta pa je prevzel master franšizo za območje Hrvaške. Franšizna mreža je bila v kratkem času razširjena.

regija | 15.05.2017

Green Motion v Sloveniji

Green Motion, eokološko usmerjena rent-a-car franšiza, po Srbiji, Hrvaški ter Bosni in Hercegovini, vstopa tudi na slovensko tržišče.

regija | 05.05.2017

Še ena blagovna znamka AccorHotels v regiji

Hotelska blagovna znamka Swissôtel, del največje evropske verige AccorHotels, je podpisala pogodbo o franšizi za razvoj novega mestnega počitniškega središča v Sarajevu.

regija | 03.05.2017

Subway odprt na Hrvaškem

Največja veriga restavracij s hitro prehrano na svetu odpira svoja vrata na Hrvaškem. Prvi Subway je bil odprt v Arena Centru v Zagrebu, s čimer tudi uradno pričenja z delom in razvojem verige na Hrvaškem.

2
3
4
5
sledeća  
zadnji