gastronomija in gostinstvo

gastronomija in gostinstvo | 10.10.2014

Prvi med franšizami

Znana ameriška veriga za prodajo sendvičev Subway, je največja veriga na svetu po številu restavracij. Z ekspanzijo nadaljujejo tudi v Evropi.

gastronomija in gostinstvo | 22.09.2014

Preboj na nove trge

Španska franšizna veriga Telepizza odpira prve lokale na trgih, kjer do sedaj ni bila prisotna. Razvoj verige bodo vodili izkušeni prejemniki franšiz.

gastronomija in gostinstvo | 15.09.2014

Pizza Hut prihaja v Slovenijo!

Najslavnejša in največja svetovna veriga picerij Pizza Hut namerava vstopiti na slovensko tržišče!

gastronomija in gostinstvo | 12.09.2014

V Burger King-u kraljuje franšiza

Burger King je skoraj vse restavracije, ki si jih je lastil, prodal franšizijem. Kako donosna je strategija McDonald’s-ovega največjega tekmeca?

gastronomija in gostinstvo | 03.09.2014

Nekaj povsem drugačnega

Kako se je odločila narediti posel z izdelovanjem tort, kako je vstopila v franšizing, ali je zadovoljna in kaj pričakuje, pripoveduje Martina Bračić, lastnica koncepta "Torte in to".

gastronomija in gostinstvo | 23.07.2014

Vojna zaradi zajtrka: 2. runda

V boju za prestiž na tržišču s hitro prehrano, ki neprenehoma poteka med znanimi verigami v Ameriki, je zdaj Taco Bell prišel na dan z novim orožjem.

gastronomija in gostinstvo | 15.07.2014

400 milijonov skodelic kave

Britanska franšizna veriga Costa Coffee beleži na koncu fiskalnega leta, izjemno rast prodaje in dobička.

gastronomija in gostinstvo | 03.07.2014

Inovacija, ki se splača

Boris Opravić iz podjetja Svesa natura nam pojasnuje kaj je potrebno za uspeh franšize, prednosti koncepta Let’s Pizza in kako je koncept zaživel na Hrvaškem.

gastronomija in gostinstvo | 27.06.2014

Kaj je novega v Rakia Baru?

Srbski Rakia Bar nekoliko spreminja svoj franšizni sistem in ponuja nove možnosti za potencialne prejemnike franšiz.

gastronomija in gostinstvo | 19.06.2014

Subway načrtuje nadaljnji razvoj

Po svečani otvoritvi svoje prve restavracije veriga SUBWAY® v Sloveniji načrtuje nadaljnji razvoj

gastronomija in gostinstvo | 10.06.2014

Subway se vrača na Hrvaško!

Največji svetovni franšizni sistem Subway, se vrača na hrvaško tržišče. V naslednjih nekaj letih načrtujejo najmanj 20 novih restavracij in že iščejo franšizne partnerje.

gastronomija in gostinstvo | 28.05.2014

Navdih za mlade

Kdo in kako je dobil priložnost odpreti restavracijo Subway

gastronomija in gostinstvo | 20.05.2014

Vroča pizza iz avtomata

Podjetje Svesa Natura, imetnik franšize za področje nekdanje Jugoslavije in Avstrije, išče po uspešnem začetku na Hrvaškem, partnerje še drugod.

gastronomija in gostinstvo | 19.05.2014

Zadetek!

Kako lahko franšizing pomaga nogometnemu klubu? Brazilci imajo zanimiv primer.

gastronomija in gostinstvo | 04.05.2014

Frašiza Svet bonbonov

Podjetje za prodajo gumijastih bonbonov in dražejev Candy Universe ponuja priložnost podjetnikom, da z orgniziranjem franšiznih kotičkov obogatijo svojo ponudbo. Prejemnike franšiz iščejo v Bosni in Hercegovini in v Črni gori.

gastronomija in gostinstvo | 27.03.2014

Meni po Matiji

Gastro kotiček Wok by Matija iz Zagreba, je po enem letu poslovanja že podelil prvo franšizo. Zaenkat iščejo potencialne prejemnike franšize na Hrvaškem. Verjamejo tudi, da bi bil ta koncept uspešen tudi v sosednjih državah.

gastronomija in gostinstvo | 20.03.2014

Sladek posel

Podjetje Veseli obrok razvija koncept prodaje zmrznjenega jogurta. Po odprtju njihove prve franšize, letos načrtujejo pospešeno širitev mreže ob Jadranu.

gastronomija in gostinstvo | 05.03.2014

My way: Subway

Da je nasvet prijatelja včasih zlata vreden, pravi tudi Iztok Levac, mladi podjetnik iz Slovenije, ki je poslušal predlog prijatelja in začel razmišljati o franšizi ameriške verige s hitro prehrano Subway.

gastronomija in gostinstvo | 24.02.2014

Nova veriga hitre prehrane v regiji

Ena izmed večjih grških fast food verig Goody’s je pred kratkim odprla prvo restavracijo v Makedoniji - v Skopju. Prejemnik franšize je gospodarska družba Veropoulos.

gastronomija in gostinstvo | 24.02.2014

Prihodki naraščajo skozi franšizo

Odkar je vse svoje restavracije preoblikoval v franšizo, je Burger King samo v zadnjem četrtletju poslovnega leta 2013 zabeležili 37 odstotno rast prihodkov.

1
2