Subway načrtuje nadaljnji razvoj

Izbrali smo približno 20 mest, kjer bi se želeli razvijati v sodelovanju z najemniki franšiz. Naš dolgoročni cilj je postati številka ena med ponudniki fast-food po številu odprtih restavracij Martin Princ,
Četrtek
19.06.2014
Po svečani otvoritvi svoje prve restavracije veriga SUBWAY® v Sloveniji načrtuje nadaljnji razvoj
 

Po svečani otvoritvi svoje prve restavracije v Sloveniji največja veriga hitre prehrane na svetu SUBWAY® načrtuje nadaljnji razvoj. Prehrambna veriga, ki slovi po svojih sendvičih, je prvo restavracijo odprla konec lanskega leta v Ljubljani. V tem trenutku ima izbranih že približno 20 možnih mest, kjer bi želela skupaj s francoskimi partnerji odpreti nove restavracije. Poleg večjih mest, kot so Maribor, Celje ali Koper, se zanima še za lokacije ob avtocestah A1 in A2.

- Po treh mesecih poslovanja naše prve restavracije SUBWAY® v Ljubljani, ki dosega odlične rezultate, lahko smatramo, da je slovensko tržišče pripravljeno za našo nadaljnjo širitev. Izbrali smo približno 20 mest, kjer bi se želeli razvijati v sodelovanju z najemniki franšiz, vključno z lokali ob avtocestah A1 in A2. Naš dolgoročni cilj je postati številka ena med ponudniki fast-food po številu odprtih restavracij - je dejal Martin Princ, vodja razvoja prehrambne verige SUBWAY® v srednji in vzhodni Evropi. Danes ima veriga SUBWAY® po vsem svetu več kot 41.500 restavracij, od tega v Evropi več kot 4000.

Prvo restavracijo v Ljubljani je veriga odprla konec leta 2013. - Od samega začetka naša restavracija dosega zelo dobre rezultate. Že v prvih dneh po otvoritvi smo prodali več kot 2500 sendvičev. Od samega začetka je naša prodaja za eno četrtino večja od povprečja, ki ga dosegajo restavracije SUBWAY® v Franciji, za 16 odstotkov pa je večja kot, na primer, pri restavraciji na Irskem -  trdi franšizij in lastnik restavracije v Ljubljani Iztok Levac.

SUBWAY® se v Sloveniji, podobno kot povsod po svetu, razvija izključno po načelu franšizinga. Posamezne restavracije tako prevzemajo samostojni podjetniki – franšiziji. - Tudi v Sloveniji bi želeli izkoristiti prednosti sistema franšizinga, ki nam je omogočil zelo hiter razvoj po vsem svetu - dodaja Martin Princ. Veriga namerava v Sloveniji že junija organizirati velik informativni seminar za interesente, ki bi želeli odpreti svojo restavracijo SUBWAY®.

Veriga SUBWAY® je konec leta 2010 postala največja veriga hitre prehrane na svetu po številu odprtih restavracij. Trenutno jih ima 41.500 v 104 državah. Vse restavracije v okviru verige SUBWAY® poslujejo po načelih franšizinga, torej tako, da samostojni podjetnik kupi licenco in odpre restavracijo s to blagovno znamko. Nato posluje na svoj račun, pri čemer mu centrala SUBWAY® nudi podporo in usposabljanje.


Najbolj brano

Kaj je to franšiza? /18.06.2014

Poslovanje svojega podjetja lahko vodite s pomočjo franšizinga v okviru oziroma pod imenom znane svetovne blagovne znamke. Nekatere največje svetovne blagovne znamke uporabljajo ta način poslovanja. Zato torej - poskusite spoznati, kaj je v bistvu franšizno poslovanje.

Definicija franšizinga /12.10.2012

Franšizing je izraz, ki pomeni obliko sodelovanja med partnerji, na podlagi določenih vrst licenčnih pogodb, ki postaja vse bolj priljubljeni način v različnih zvrsteh podjetništva. K franšizingu je možno uvrstiti tudi vrsto oblik podjetništva, ki temeljijo na distribucijskih ali agencijskih pogodbah.

Pripravite se na Pressto /22.12.2017

Pressto, španska veriga za kemično čiščenje in druga specializirana čiščenja, z več kot 500 franšiznimi poslovalnicami, je eden od največjih franšiznih sistemov na svetu. Prejemnike master franšize zdaj iščejo tudi v tej regiji.

Osnovna sredstva in 500 evrov /21.04.2014

Osnovna sredstva so opredmetena osnovna sredstva in neopredmetena sredstva. Prva so urejena s SRS 1, druga s SRS 2, oboja pa so povezana z zneskom 500 evrov, ki računovodjem marsikdaj predstavljajo preglavice, zato pojasnimo pomen tega zneska.

SpinaliS osvaja Poljsko /18.02.2016

Ergonomski stol SpinaliS, ki je razvit in izdelan v Sloveniji, lahko danes kupimo po celotni Evropi. Ekskluzivni distributer za poljsko tržišče si želi razširiti svojo prodajno mrežo na Poljskem, zato se je odločil – da ponudi tudi franšize.

Zanimivosti na forumu