farmacija in zdravje
Zobozdravstvena oprema in franšiza
Gruppo Dam je italijansko podjetje, specializirano za proizvodnjo in distribucijo zobozdravstvene opreme. Išče franšizne partnerje na Hrvaškem in v Sloveniji za razvoj distribucijske mreže za izdelke podjetja Fresissima®. Katere pogoje bi morali izpolnjevati bodoči partnerji?
Gruppo Dam je italijansko podjetje, specializirano za proizvodnjo in distribucijo zobozdravstvene opreme. Išče franšizne partnerje na Hrvaškem in v Sloveniji za razvoj distribucijske mreže za izdelke podjetja Fresissima®. Katere pogoje bi morali izpolnjevati bodoči partnerji?
Zmagovalna kombinacija za SpinaliS
Prodajna mreža SpinaliS se na Poljskem razvija s pomočjo franšize. Partnerjem ponujajo dve licenci – "zlato" in "srebrno".
Zgledne franšize
Španski Naturhouse išče partnerje za razvoj franšizne mreže tudi na slovenskem trgu. V to so jih prepričale tudi dobre izkušnje iz držav srednje Evrope.
Ideja za posel? Lekarna!
Niso farmacevti a vseeno vodijo lekarno. Kaj so iskali in kako so kupili »lekarniško« franšizo, nam bo povedala Katarzyna Kwiatkowska.
Adriatic v fokusu
Podjetje Nau je v Italiji razvilo močno maloprodajno mrežo optik, ki je sestavljena iz več kot 70 trgovin. Sedaj iščejo prejemnike franšiz tudi v državah naše regije.
Zdrava prehrana kot osnova za franšizo
Španski Naturhouse, največji in najuspešnejši franšizni sistem na področju dietetike in nutricionizma v Evropi, namerava v regiji še naprej razvijati franšizo.
Posel na čvrstih nogah
Zdi se, da je franšizing v zdravstvu redek pojav. Primer poljskega sistema Podologia.pl kaže, da se franšiza lahko uspešno razvija tudi v tej dejavnosti.
Jasna vizija
Optika Clarus je največji sistem optičnih trgovin v regiji. V tej verigi zdaj deluje deset optik, vključno z največjim okulističnim centrom v Evropi, na površini 800 kvadratnih metrov, v nakupovalnem središču BTC v Ljubljani.
Zdravi in vitki
NATURHOUSE z zavidanja vredno hitrostjo širi svojo franšizno mrežo nutricionističnih centrov na Češkem. Priložnost se ponuja tudi majhnim mestom.
Že od samega začetka v franšizingu
Pod blagovno znamko Zoom Optika se razvija veriga optik v Bosni in Hercegovini. Trenutno so edina tovrstna veriga v državi.
Jasna vizija
Na kateri stopnji razvoja so začeli razmišljati o franšizi, zakaj je pomembno, da je optik tudi dober prodajalec, in kaj prejemnik franšize lahko pričakuje od sistema, nam bo povedal Tihomir Krstič.
Sedeti v dobrem stolu
SpinaliS stole za aktivno in zdravo sedenje uporablja že več desettisoč ljudi. V zadnjih letih se njihov koncept uspešno širi tudi kot franšiza.
Na vrsti so manjša mesta
Španska veriga dietetsko-prehranskih centrov Naturhouse ima 200 podružnic samo na Poljskem. Od velikih mest, se zdaj ozirajo tudi na manjša mesta