Na Poljskem ima Podologia.pl trenutno več kot 100 franšiz.
Sreda
14.01.2015
Zdi se, da je franšizing v zdravstvu redek pojav. Primer poljskega sistema Podologia.pl kaže, da se franšiza lahko uspešno razvija tudi v tej dejavnosti.
 

Podiatrija je veja medicine, ki se ukvarja s preventivo in zdravljenjem bolezni stopal, ob tem pa skrbi za kosti, mišice, členke, kožo in nohte na stopalih. Pred tremi leti se je tim kolegov iz Szczecina na Poljskem, med katerimi so bili fiziater, fizioterapevt, ortoped in ortopedski tehnik, odločil ustanoviti lastni zdravstveni center, ki naj bi pacientom nudil vse storitve iz tega področja. - Želeli smo združiti vse na enem mestu – preventivo, diagnostiko in zdravljenje bolezni stopal -  pojasnjuje Marcelina Bitenc, direktorica za razvoj sistema Podologia.pl. To je vključevalo tudi sodobno računalniško diagnostiko, izdelavo ortopedskih vložkov in obutve pa tudi manjše "kozmetične" tretmaje (zdravljenje vraslih nohtov ali kurjega očesa).

Na začetku delovanja je ta spekter zdravstvenih storitev na Poljskem pokrivalo zelo malo ordinacij, zato niti niso imeli pomembnejše konkurence. Po dveh letih dela (spomladi 2013) je Podologia.pl dobila prvo franšizno poslovalnico. Danes imajo več kot 100 franšiz.

Podologia.pl je ponudila dva formata franšize, ki se razlikujeta po višini začetne investicije in obsegu storitev. - Cenejši format ordinacije je možno odpreti z nekaj več kot 4.500 evri investicije. Za popolnoma opremljeno kliniko z vsemi storitvami pa je potrebno odšteti okoli 20.000 evrov. V obeh primerih pa prejemnik franšize lahko pričakuje poplačilo investicije po šestih mesecih poslovanja - pravi Bitenc.

Kot pojasnjuje, za prejemnike franšize ni potrebno da so tudi »medicinci« - najbolj pomembno je, da so vključeni v poslovanje in da imajo strokovno osebje. - Posel seveda lahko vodijo tudi strokovnjaki s tega področja – podiatri, fiziologi, fizioterapevti, ortopedi, kot tudi podjetniki, ki bi pač zaposlili strokovno zdravstveno osebje. V vsakem primeru smo pripravili kompleten sistem usposabljanja, na našo pomoč pa prejemniki lahko računajo tudi pri zaposlovanju osebja. Ne nazadnje bodo naše izkušnje dragocene tudi v marketingu in strategiji privabljanja klientov - pravi Bitenc.

Večina dosedanjih prejemnikov franšiz Podologia.pl so bili ortopedi, fizioterapevti in lastniki kozmetičnih salonov, ki so že imeli svoje klinike. Veliko število partnerjev je začelo tako, da so najprej vzeli manjši format franšize – kar je prinašalo tudi omejen obseg storitev. - Takšne klinike so potrebne skoraj v vsakem kraju. Vidimo, da naši partnerji poslujejo uspešno ne glede na to ali so v večjem ali manjšem mestu. Mnogi med njimi začnejo tako, da najprej uvedejo samo računalniško diagnozo, potem pa postopoma širijo spekter storitev - pravi Bitenc.

Prirejeno iz članka objavljenega na našem poljskem portalu Franchising.pl


Zanimivosti na forumu