Na vrsti so manjša mesta
Naše poslanstvo je naučiti ljudi, kako se pravilno prehranjevati in kako ohraniti svojo idealno težo - pravijo v Španskem podjetju Naturhouse, ki je v svojih 20 letih obstoja uspelo doseči mednarodni uspeh. Pod blagovno znamko Naturhouse danes deluje skoraj 2.000 specializiranih dietetsko-prehranskih centrov - od katerih jih je celo 900 izven Španije. Za Špansko podjetje je Poljska eden izmed najbolj obetavnih trgov v Evropi. Imajo mrežo centrov, ki pokrivajo vsa večja in srednja mesta (marca je odprto skupno 200 prodajnih mest), in večino centrov vodijo franšiziji. Naturhouse zdaj namerava nadaljevati iskanje novih franšiznih partnerjev v manjših mestih na Poljskem.
- V manjših krajih je veliko možnosti za delo, ki ga opravljamo. Za uspeh Naturhouse koncepta populacija ni ključnega pomena, vendar njihov način življenja - ali imajo željo pravilno se prehranjevati in skrbeti za svoje zdravje – pravi Andrzej Gładysz, odgovoren za razvoj franšizne mreže na Poljskem
Na policah Naturhouse je mogoče najti izdelke za uravnavanje telesne teže, prehranska dopolnila na rastlinski osnovi, naravne kozmetične izdelke in multivitamniska dopolnila. Stranka, ki se odloči za uporabo storitev Naturhouse centra, je najprej deležna brezplačnega strokovno svetovanja nutricista, ki mu bo naredil podroben načrt prehranjevanja in priporočil katere izdelke in prehranska dopolnila naj uporablja. - Večina naših strank so ljudje, ki želijo shujšati. Ampak, poleg tega k nam pridejo tudi športniki in ljudi, ki želijo ohraniti svojo idealno linijo, ali pa preprosto ljudje, ki želijo živeti zdravo življenje. Pridejo tudi tisti, ki želijo pridobiti težo. Najpomembneje je, da naši strokovnjaki k vsakem kupcu pristopajo posebej, ustvarjajo in spreminjajo način prehranjevanja glede na njihovo zdravstveno stanje in potrebe. Učinkovitost in rezultati se spremljajo tedensko - pojasnjuje Gładysz.
Ni nujno, da bi bili prejemniki Naturhouse franšize izobraženi na tem področju, ampak v vsakem centru mora vsekakor biti zaposlena oseba, ki ima znanje s področja dietetike - to so lahko strokovnjaki za prehrano, prehranski biotehnologi, biologi, zdravniki ali farmacevti. Ker daje družba velik poudarek na kadre, zaposlovanje delavcev v franšiznem centru se vedno opravlja v povezavi s centalo. Ker naša družba veliko pozornost pripisuje ravno razvoju kadrov, se zaposlovanje koordinira s centralo. Zaposleni se tudi udeležujejo obveznih rednih usposabljanj.
Franšizni center bi lahko odprli v katerem koli kraju, z najmanj 20.000 prebivalcev. - Nimamo nič proti, če so naši centri v bližini nekaterih drugih konkurenčnih objektov, in predvsem ne želimo odpirati poslovalnic "na silo", da bi jih bilo čim več. Za vsako lokacijo za novo poslovalnico se premišljeno odločamo, in končno odločitev sprejme naš regionalni predstavnik - pravi Andrzej Gładysz.
Naturhouse ima poslovalnice tudi na Hrvaškem - štiri v Zagrebu in eno v Zadru. Prejemnik master franšize, odgovoren tudi za razvoj omrežja na celotnem področju Htrvaške, je Animi d.o.o.
Glede na seznam 100 najboljših franšiz v svetu, ki ga je letos izdal portal FranchiseDirect.com je Naturhouse edina uvrščena evropska franšiza v svoji panogi. Letos je na 41. mestu, kar je izjemen premik za 50 mest, v primerjavi s prejšnjim letom.
Temelji na članku iz našeg poljskeg portala Franchising.pl
Preberite članke
Prodajna mreža SpinaliS se na Poljskem razvija s pomočjo franšize. Partnerjem ponujajo dve licenci – "zlato" in "srebrno".
Španski Naturhouse išče partnerje za razvoj franšizne mreže tudi na slovenskem trgu. V to so jih prepričale tudi dobre izkušnje iz držav srednje Evrope.
Niso farmacevti a vseeno vodijo lekarno. Kaj so iskali in kako so kupili »lekarniško« franšizo, nam bo povedala Katarzyna Kwiatkowska.
Podjetje Nau je v Italiji razvilo močno maloprodajno mrežo optik, ki je sestavljena iz več kot 70 trgovin. Sedaj iščejo prejemnike franšiz tudi v državah naše regije.
Španski Naturhouse, največji in najuspešnejši franšizni sistem na področju dietetike in nutricionizma v Evropi, namerava v regiji še naprej razvijati franšizo.
Najbolj brano
Pogodba o franšizingu je temelj na katerem se gradi odnos med franšizorjem in franšizijem.
Na kateri stopnji razvoja so začeli razmišljati o franšizi, zakaj je pomembno, da je optik tudi dober prodajalec, in kaj prejemnik franšize lahko pričakuje od sistema, nam bo povedal Tihomir Krstič.
Lansko leto je v Beograd prispela slovenska franšiza – pekarna za pse "Hov-Hov". Prvo poslovalnico so odprli v naselju Belville.
Suzana Daković iz Banja Luke v BiH je prva prejemnica franšize »Dve šmizle«. Prihodnje leto bo proslavljala jubilejno deseto obletnico poslovanja.
Slovenijo ocenjujemo kot perspektivno tržišče in smo se zato odločili iskati franšizojemalce za blagovno znamko Pizza Hut