Adriatic v fokusu
Pod blagovno znamko Nau se v Italiji razvija veriga optik v katerih se prodajajo izključno proizvodi te blagovne znamke. Dajalec franšize želi razširiti svojo mrežo tudi na balkanske trge.
Nau je bila prva blagovna znamka v Italiji pod katero so se istočasno začela proizvajati očala in razvijati veriga optik. Svojo maloprodajno mrežo so zelo hitro razširili tudi z dajanjem franšize, prva franšizna poslovalnica pa je bila odprta že leta 2006 v mestu Pordenone, kar je komaj leto dni po ustanovitvi podjetja. Trenutno imajo po Italiji 77 poslovalnic – med njimi je 30 franšiznih, do zdaj pa se niso širili v tujino. Je pa podjetje nedavno podpisalo pogodbe o master franšizi za območje Španije in Indije, za Franchising portale pa potrjujejo, da so zainteresirani tudi za širjenje v države naše regije.
Mario Spezia, direktor za razvoj blagovne znamke v tujini pravi, da si želijo poiskati lokalne partnerje, ki so že vključeni v franšizni posel ali imajo izkušnje v maloprodaji in bi želeli razvijati njihov koncept. - Nismo definirali ali bi ponudili master franšizo za vse države regije ali pa posamično po državah. To je odvisno izključno od tega, koliko bi potencialni prejemnik franšize lahko garantiral pokritost določenega območja – pokrajine, države ali več držav - pravi Spezia.
Očala blagovne znamke Nau odlikuje široka paleta barv in dizajna, podjetje pa se posebej izpostavlja po skrbi za okolico. Vsakih 30 dni v njihove poslovalnice prispe omejena serija očal, zato je ponudba skoraj vedno – edinstvena.
Zanimiva je tudi zgodba o imenu blagovne znamke. Namreč Nau v Italijanščini nima posebnega pomena. Tvorci blagovne znamke so ga izbrali, ker je kratko, lahko si ga je zapomniti in spominja na angleško besedo "now" (zdaj), s katero so želeli povedati, da je prišel čas, da potrošnikom ponudijo novo izkušnjo.
Po besedah Spezie bo prejemniku franšize zagotovljena ekskluziva, po naravi master franšize pa bo lahko tretjim osebam dajal posamezne franšize. Pripravili bodo tudi ustrezen poslovni načrt s katerim bodo ocenili ali se projekt splača. - Kot dajalci franšize bomo zagotovili polno podporo skozi usposabljanje, ureditev poslovalnice, uvajanje avtomatiziranega sistema dopolnjevanja sortimenta, marketinške kampanje, skratka vseh aspektov poslovanja - dodaja Spezia.
Prejemniki bi morali zagotoviti najmanj 80 kvadratnih metrov velik prostor v prometni ulici ali nakupovalnem središču. Obvezna je tudi bančna garancija, predvidena pa so tudi franšizna nadomestila. Franšizna pogodba se podpiše za pet let.
Preberite članke
Prodajna mreža SpinaliS se na Poljskem razvija s pomočjo franšize. Partnerjem ponujajo dve licenci – "zlato" in "srebrno".
Španski Naturhouse išče partnerje za razvoj franšizne mreže tudi na slovenskem trgu. V to so jih prepričale tudi dobre izkušnje iz držav srednje Evrope.
Niso farmacevti a vseeno vodijo lekarno. Kaj so iskali in kako so kupili »lekarniško« franšizo, nam bo povedala Katarzyna Kwiatkowska.
Zdi se, da je franšizing v zdravstvu redek pojav. Primer poljskega sistema Podologia.pl kaže, da se franšiza lahko uspešno razvija tudi v tej dejavnosti.
Španski Naturhouse, največji in najuspešnejši franšizni sistem na področju dietetike in nutricionizma v Evropi, namerava v regiji še naprej razvijati franšizo.
Najbolj brano
Suzana Daković iz Banja Luke v BiH je prva prejemnica franšize »Dve šmizle«. Prihodnje leto bo proslavljala jubilejno deseto obletnico poslovanja.
Poslovanje svojega podjetja lahko vodite s pomočjo franšizinga v okviru oziroma pod imenom znane svetovne blagovne znamke. Nekatere največje svetovne blagovne znamke uporabljajo ta način poslovanja. Zato torej - poskusite spoznati, kaj je v bistvu franšizno poslovanje.
Med iskanjem dela se je odločila za franšizo. Isidora Tepavčević že dve leti uspešno posluje kot prejemnik franšize srbskega podjetja Fly Fly Travel.
Priprava in prodaja sušija je lahko izjemno ugodna poslovna priložnost - še posebej, če posel poteka pod franžizo Sushi by A’s, pravi Blagoje Spasojević, prejemnik te franšize v Sloveniji.
Sushi by A's, zasnova franšize, ki temelji na pripravi in prodaji sušija v okviru trgovskih verig, je razširil svojo mrežo na Hrvaškem in v Sloveniji, ter napoveduje prihod na nove trge.