Zdrava prehrana kot osnova za franšizo

Prvi specializirani dietetski nutricionistični center pod blagovno znamko Naturhouse je bil odprt leta 1992 v Španiji in je nastal kot nadgradnja osnovne dejavnosti ustanovitelja in lastnika podjetja Kiluva Group – proizvodnji prehranskih dodatkov in nadomestkov za regulacijo in vzdrževanje telesne teže.
Prav profesionalen in zaključen sistem pa je tisto, kar jih je uveljavilo za enega od najuspešnejših poslovnih konceptov. Bolj natančno dejstvo, da stranske Naturhous – najpogosteje osebe s problemom prekomerne telesne teže – lahko dobijo profesionalno in kompletno storitev na enem mestu. Naturhouse ima, poleg prodaje dietnih preparatov, še brezplačno posvetovalnico v kateri dela strokovno osebje, dietetiki nutricionisti in specialisti za prehrano, ki za vsako stransko posebej naredijo individualen načrt prehrane. Vsi preparati ali prehranski dodatki so naravni in se kupujejo v Naturhouse centru. Stranke pa po tem lahko računajo na konstantno podporo – njihovo stanje, spremembe in napredek se spremljajo iz tedna v teden.
- Naše poslanstvo je predvsem izobraževanje. Izhajamo iz tega, da je ljudi potrebno najprej naučiti pravilne prehrane, potem pa jim pomagati, da se teh navad naučijo in jih vzdržujejo - pravijo v podjetju.
Podjetje je, na slovesu "strokovnjaka za zdravo prehrano", ki so ga predano gradili na matičnem tržišču, začelo konec devetdesetih širiti svoje poslovanje tudi izven meja Španije. Danes ima Naturhouse več kot 200 franšiznih centrov v 25 državah – od tega jih skoraj 900 posluje izven Španije, vključno s Slovenijo in Hrvaško. V Sloveniji trenutno poslujejo trije franšizni centri, v sosednji Hrvaški pa dva. V tem trenutku podjetje še naprej išče podjetne ljudi, ki bi bili pripravljeni predstaviti koncept in razvijati centre na lokalnem trgu – v Srbiji se išče prejemnika master franšize, ki bi pričel širjenje na tem trgu, na Hrvaškem se išče prejemnik master franšize, ki bi dodatno razširil mrežo z dvema že obstoječima centroma, v Sloveniji pa se iščejo novi prejemniki franšize, ker to omogoča potencial trga.
- zkušnje v franšizingu ali nutricionizmu, dietetiki ali zdravstvenem sektorju so vsekakor prednost. Ne pa tudi nujen pogoj, ker prejemnik franšize lahko strokovne osebe zaposli - pravijo predstavniki podjetja. Naturhouse bo po drugi strani, svojem prejemniku franšize, prenesel in zagotovil potreben know-how – na razpolago jim bodo izkušnje, znanje, proizvodi in poslovno logistika, ki so jih nabirali in gradili skozi preteklih dvajsetih let.
Preberite članke

Optika Clarus je največji sistem optičnih trgovin v regiji. V tej verigi zdaj deluje deset optik, vključno z največjim okulističnim centrom v Evropi, na površini 800 kvadratnih metrov, v nakupovalnem središču BTC v Ljubljani.
Španski Naturhouse išče partnerje za razvoj franšizne mreže tudi na slovenskem trgu. V to so jih prepričale tudi dobre izkušnje iz držav srednje Evrope.
Niso farmacevti a vseeno vodijo lekarno. Kaj so iskali in kako so kupili »lekarniško« franšizo, nam bo povedala Katarzyna Kwiatkowska.
Podjetje Nau je v Italiji razvilo močno maloprodajno mrežo optik, ki je sestavljena iz več kot 70 trgovin. Sedaj iščejo prejemnike franšiz tudi v državah naše regije.
Zdi se, da je franšizing v zdravstvu redek pojav. Primer poljskega sistema Podologia.pl kaže, da se franšiza lahko uspešno razvija tudi v tej dejavnosti.
Najbolj brano

Osnovna sredstva so opredmetena osnovna sredstva in neopredmetena sredstva. Prva so urejena s SRS 1, druga s SRS 2, oboja pa so povezana z zneskom 500 evrov, ki računovodjem marsikdaj predstavljajo preglavice, zato pojasnimo pomen tega zneska.
Franšizni sistem L’Arome se je v preteklem letu razširil na nekaj tržišč. Interesentom ponujajo več franšiznih formatov ter dobre pogoje za sodelovanje.
Sushi by A's, zasnova franšize, ki temelji na pripravi in prodaji sušija v okviru trgovskih verig, je razširil svojo mrežo na Hrvaškem in v Sloveniji, ter napoveduje prihod na nove trge.
Ali obstaja jasna meja med distribucijo in franšizo? Če obstaja, po čem se razlikujeta?
Kakšni so načrti za širjenje franšizne mreže Aqua, kdo so prejemniki te franšize v oddaljenih državah in ali franšiza lahko uspe v državah brez morja, nam govori Gordan Kolar.