STEIKU HAOSS
Informacije o franšiznem sistemu
Opis franšiznega sistema
Steiku Haoss je koncept elegantnih restavracij zahodnega stila, ki jo je ustanovila baltska družina Cima. Restavracije s sedežem v osrčju Rige v Latviji, ki jih upravljata dve generaciji družine, se ponašajo s slovesom prvovrstne kuhinje in izjemno postrežbo. S 25-letnimi izkušnjami je Steiku Haoss razvil znanje o vrhunskem zrezku in v vsem tem času je bil prepoznan kot - "verjetno najboljši zrezek v mestu!"
S tremi restavracijami v Rigi je Steiku Haoss del skupine Cantus, ki vodi še druge restavracijske verige in ima vodilni tržni delež v tej panogi v Latviji. Skupina je bila ustanovljena leta 1992. Kot rečeno, je v skupini več gostinskih verig in cateringa, vse skupaj pa združuje zamisel o izjemni kuhinji in odlični postrežbi.
Z več kot 25-letnimi izkušnjami v gostinstvu skupina nadaljuje z inovacijami in izboljšavami, pri čemer si prizadeva, da bi bila v vsem nadpovprečna in zagotavljala najboljše v kakovosti, oblikovanju in okusu.
Restavracije skupine Cantus, vključno s Steika Haoss, Muus in Muus Terraces, odlikujejo različne vsebine in slogi, združujejo pa jih enake družinske vrednote, strast do gostoljubnosti in edinstvena ekipa, ki posveča pozornost detajlom in naredi jedilno doživetje resnično izjemno, pri čemer strežejo tradicionalno in prilagojeno kuhinjo z vsega sveta.
Lastne poslovne enote
Veriga restavracij z več blagovnimi znamkami v Rigi, Latvija, vključno s tremi restavracijami Steiku Haoss
Franšize enote
-
Fotografija enote sistema
Informacije za franšizije
Podpora za franšizije
Če povzamemo, Steiku Haoss daje franšizojemalcem znanje, orodja in usposabljanja za uspešno rast in vodenje podjetja.
Podporna ekipa franšizodajalca je stalno na voljo franšizojemalcem, da zagotavlja strokovno svetovanje in spremlja razvoj poslovanja franšize, da jih vodi skozi celoten razvojni proces. Steiku Haoss ponuja široko paleto podpore in nasvetov (vendar ni omejeno na) na naslednjih področjih:
- Iskanje lokacije in analize zgradbe objekta.
- Oblikovanje restavracij - v sodelovanju z lokalnimi arhitekti in izvajalci.
- Vpeljava standardov blagovne znamke.
- Priročnik za delovne standarde, ki vključuje osnovne napotke, procese, recepte in tržne smernice.
- Registracija blagovne znamke.
- Dobava opreme.
- Osnovne surovine in varnost hrane.
- Poslovno in finančno načrtovanje.
- Načini poročanja in evidence poslovnih rezultatov.
- Zaposlovanje in usposabljanje.
- Vzpostavitev dobavne verige.
- Razvoj in oblikovanje menijev.
- Nenehne nadgradnje sistema.
Podpora je zagotovljena na vseh stopnjah razvoja – od osnovne ideje lokacije do utečenega delovanja.
Marketinška podpora:
Franšizna podporna skupina zagotavlja nenehno pomoč franšizojemalcem pri razvoju trženjskih strategij in prenosu strategij v akcijske načrte. To je nekaj komponent, ki so vključene v paket stalne tržne podpore:
- Katalog blagovne znamke in celostna podoba.
- Strategija trženja.
- Letni marketinški načrt.
- Prodaja in spremljajoče trženjsko gradivo, vključno z meniji in različnimi promocijskimi materiali.
- Strategija digitalnega trženja, vključno s smernicami za spletna mesta in družbena omrežja.
- CRM smernice.
- Usposabljanje in trženje veščin.
Ocenjena skupna vrednost naložb
- Vstopna pristojbina: 25.000,00 EUR na franšizno enoto.
- Pričakovana naložba v poslovni prostor in kuhinjo: cca 300.000,00 EUR (odvisno od lokacije).
- Franšiznina: 6% od neto mesečnih prejemkov. (Vsi prihodki brez DDV)
- Obstaja možnost nakupa franšiznih pravic za določena področja – po posebnem dogovoru.
Osnovne sistemske zahteve
Iščemo ambiciozne in motivirane podjetnike, ki želijo odpreti steakhouse restavracijo, vendar ne vedo, kako bi se tega lotili in bi naš preizkušeni poslovni model razširili na nova ozemlja.
Od zamisli o odprtju restavracije obstaja več standardnih postopkov za ocenjevanje kandidatov za franšizo. Da bi postali prejemnik franšize steakhouse Steiku Haoss, je najprej pomembno, da imate izdelan načrt, kam bi umestili restavracijo – regijo, v katero mesto, ali del mesta.
Prav tako potrebujete dobro lokacijo. Franšizojemalec mora zagotoviti privlačno lokacijo v prometnem območju kjer je veliko pešcev, ali je to nakupovalni center ali del mesta, ali morda poslovna četrte z veliko zaposlenimi. Na slabi lokaciji, uspeha ne bo. Optimalen prostor za restavracijo je od 350 do 550 m2, idealen kraj za restavracijo pa je vogalna stavba z odprtim prostorom in velikimi okni.
Poleg navedenega zgoraj, pričakujemo od kandidata, ki bi rad odprl steakhouse Steiku Haoss še:
Izkušnje:
- Dobro poznavanje lokalne kulture in lokalnih navad.
- Izkušnje na področju trženja in razvoja poslovanja.
- Izkušnje s financami in upravljanjem stroškov.
Poslovne veščine:
- Vzpostavljena mreža lokalnih partnerjev.
- Dobra vodstvena ekipa.
Odnos:
- Možna identifikacija s konceptom Steiku Haoss.
- Pripravljenost za samostojno delo, in zmožnost za delo v večjem sistemu.
- Aktivni pristop pri pridobivanju novih znanj in veščin.
Osebne lastnosti:
- Pozitivizem in vodstvene sposobnosti.
- Ekipni duh.
- Vizionarsko in podjetniško razmišljanje.
- Dobre komunikacijske spretnosti.
Informacije o franšizorju
SIA CANTUS
Meistaru street 25, Rīga, Latvia, LV - 1050
+371 26 41 66 41
Kontaktna oseba za kandidate
Mr. Davis Cima
Dodatne informacije
Preberite članke
Najbolj brano
Slovenijo ocenjujemo kot perspektivno tržišče in smo se zato odločili iskati franšizojemalce za blagovno znamko Pizza Hut
Priprava in prodaja sušija je lahko izjemno ugodna poslovna priložnost - še posebej, če posel poteka pod franžizo Sushi by A’s, pravi Blagoje Spasojević, prejemnik te franšize v Sloveniji.
Sushi by A's, zasnova franšize, ki temelji na pripravi in prodaji sušija v okviru trgovskih verig, je razširil svojo mrežo na Hrvaškem in v Sloveniji, ter napoveduje prihod na nove trge.
Gostinska koncepta Easy Wine in Easy Beer sta že nekaj let prava atrakcija za stanovalce in turiste glavnega mesta Latvije. Kaj naredi to franšizo tako posebno?
Denny’s bo prvo restavracijo na evropskih tleh odprl v Veliki Britaniji. Ameriška veriga je zainteresirana tudi za tržišča naše regije.
Pogodba o franšizingu je temelj na katerem se gradi odnos med franšizorjem in franšizijem.
Discovery Day, je skovanka in v našem jeziku pomeni dan, ko oseba, ki izrazi interes za nakup franšize in lahko prvič »v živo« spozna sistem, po katerem želi kot bodoči franšizojemalec poslovati. In tudi obratno – franšizodajalec lahko pobliže spozna kandidata za nakup franšize.
Franšizing je izraz, ki pomeni obliko sodelovanja med partnerji, na podlagi določenih vrst licenčnih pogodb, ki postaja vse bolj priljubljeni način v različnih zvrsteh podjetništva. K franšizingu je možno uvrstiti tudi vrsto oblik podjetništva, ki temeljijo na distribucijskih ali agencijskih pogodbah.
Evropski kodeks etike za franšizing (http://www.eff-franchise.com/spip.php?rubrique13) vsebuje zbirko pravil ravnanja članov nacionalnih franšiznih združenj, pogojev za vstop in ravnanje včlanjenih franšiznih družb.
Podjetnik, ki želi postati franšizij in v poslovnem smislu prevzeti franšizni sistem, lahko pričakuje številne ugodnosti
V čem se Mini Pani razlikuje od podobnih sistemov, kakšna je komparativna prednost za prejemnike te franšize ter kateri format je najbolj zastopan, nam odkriva Zsolt Polhe
Kaj potrebujemo za zagon Mini Pani franšize in po čem se razlikujejo od podobnih konceptov govori Kornelia Šild-Ferenc
Največja veriga restavracij s hitro prehrano na svetu odpira svoja vrata na Hrvaškem. Prvi Subway je bil odprt v Arena Centru v Zagrebu, s čimer tudi uradno pričenja z delom in razvojem verige na Hrvaškem.
Tilted Kilt je veliko več od športnega puba – danes je to mednarodna blagovna znamka, ki se želi razširiti tud na evropskih tleh. Prejemnike franšize iščejo tudi v naši regiji.
Kaj je ključnega pomena za Surf’n’Fries, ki posluje na 16 trgih, katere oblike sodelovanja ponujajo ter kako upravljajo zdaj že veliki franšizni sistem, nam odgovarja Andrija Čolak.
Mini Pani, podjetje za proizvodnjo in distribucijo predpripravljenih zamrznjenih peciv, je začelo širiti svoj franšizni sistem na Hrvaškem in sicer so odprli prve franšizne objekte v nekaj mestih. V novem leto bo v središču širitev na Primorje!
Podatki, navedeni v katalogu prihajajo iz samih sistemov. Pred podpisom sporazumov o sodelovanju, vsak kandidat naj bi preveril sistem. Uredniki si pridržujejo pravico, da preverijo podrobnosti o sistemu, ter informacije, vsebovane v katalogu. Če se vam zdi, da so podatki netočni ali zastareli, prosimo, obvestite uredništvo.