Subway odprt na Hrvaškem

Vladimir Hanula.
Prvi Subway na Hrvaškem je bil odprt v "foodcourtu" Arena Centra v Zagrebu. Razprostira se na 56 kvadratnih metrih in ponuja standardni Subway meni – sendviče, tortilje, solate, juhe, piškote, kavo, brezalkoholne pijače. Subway je v preteklem obdobju intenzivno delal na pripravi projekta in izbiri tima, ki bo zagnal in v prihodnje nadziral razvoj verige na Hrvaškem. Po internem procesu, v katerem je sodelovalo več Subway ekip iz Evrope, je bila ta misija dodeljena timu iz Slovaške. Odločilne so bile izkušnje in rezultati Subwaya na Slovaškem, pa tudi podobnost med dvema državama, njunimi trgi in jeziki. Za Subway development agenta na Hrvaškem je bil izbran Vladimir Hanula, ki je obenem tudi prvi prejemnik Subway franšize na Hrvaškem. Poleg vodenja lastnega lokala v Arena Centru, bo Hanula zadolžen tudi za razvoj celotne verige Subway na hrvaškem tržišču.
- Dobro vem kako funkcionira vsak proces v Subwayu in vem, da Subway dobro dela, kjerkoli odpre svoja vrata, naše odlično poslovanje v sosednjih državah pa je dodatna spodbuda in znak, da je prišel čas, da Subway odpre svoja vrata tudi na Hrvaškem. To je tudi glavni razlog zakaj sem se odločil preseliti v novo državo in naučiti novega jezika - pravi Vladimir Hanula. - Verjamem, da so moje izkušnje in pripravljenost, da osebno zaženem posel na tem trgu, istočasno dobro priporočilo bodočim prejemnikom Subway franšize - dodaja Hanula.
Subway v Zagrebu je začetek razvoja blagovne znamke na Hrvaškem, podjetje pa načrtuje otvoritev 20 Subway restavracij na Hrvaškem. Kot razvojni agent, je Hanula že organiziral nekaj informativnih seminarjev, ki so jih lahko obiskovali zainteresirani za Subway. Hanula pravi, da v tem trenutku že obstaja nekaj resnih kandidatov.
Preberite članke

Priprava in prodaja sušija je lahko izjemno ugodna poslovna priložnost - še posebej, če posel poteka pod franžizo Sushi by A’s, pravi Blagoje Spasojević, prejemnik te franšize v Sloveniji.
Sushi by A's, zasnova franšize, ki temelji na pripravi in prodaji sušija v okviru trgovskih verig, je razširil svojo mrežo na Hrvaškem in v Sloveniji, ter napoveduje prihod na nove trge.
Denny’s bo prvo restavracijo na evropskih tleh odprl v Veliki Britaniji. Ameriška veriga je zainteresirana tudi za tržišča naše regije.
V čem se Mini Pani razlikuje od podobnih sistemov, kakšna je komparativna prednost za prejemnike te franšize ter kateri format je najbolj zastopan, nam odkriva Zsolt Polhe
Gostinska koncepta Easy Wine in Easy Beer sta že nekaj let prava atrakcija za stanovalce in turiste glavnega mesta Latvije. Kaj naredi to franšizo tako posebno?
Najbolj brano

Franšizing je izraz, ki pomeni obliko sodelovanja med partnerji, na podlagi določenih vrst licenčnih pogodb, ki postaja vse bolj priljubljeni način v različnih zvrsteh podjetništva. K franšizingu je možno uvrstiti tudi vrsto oblik podjetništva, ki temeljijo na distribucijskih ali agencijskih pogodbah.
Pogodba o franšizingu je temelj na katerem se gradi odnos med franšizorjem in franšizijem.
Trgovin z oblačili je veliko in vsi prodajajo podobno blago. Kako doseči uspeh, da kupec kupuje prav v vaši trgovini, ne pa pri konkurenci? Pri tem vam lahko pomaga pospeševanje prodaje (merchandising) – veščina izpostavljanja in pozicioniranje blaga.
Osnovna sredstva so opredmetena osnovna sredstva in neopredmetena sredstva. Prva so urejena s SRS 1, druga s SRS 2, oboja pa so povezana z zneskom 500 evrov, ki računovodjem marsikdaj predstavljajo preglavice, zato pojasnimo pomen tega zneska.
Vladimir Todorović iz Kragujevca v Srbiji od leta 2007 posluje kot prejemnik franšize Mini Pani. Danes si lasti štiri franšizne mini pekarne, kmalu pa odpira še peto.