Jump Planet
Informacije o franšiznem sistemu
Opis franšiznega sistema
JUMP PLANET je last podjetja, ki že vrsto let ponuja vizionarske in inovativne rešitve za fizično aktiviranje otrok in odraslih. Cvetoče povpraševanje po trampolin parkih kaže, da so to odlične oblike naložb, zato trenutno ponujamo celovito podporo ljudem, ki iščejo donosen in privlačen posel. Z našo pomočjo lahko postanete lastniki sodobnega trampolinskega parka s sistemom ovir in različnimi oblikami zabave.
Nudimo vam sodelovanje v franšiznem sistemu, ki vam omogoča pridobivanje številnih ugodnosti in uspešno upravljanje lastnega trampolin parka.
JUMP PLANET svojim uporabnikom franšize zagotavlja:
- Pomoč pri iskanju optimalne lokacije za park;
- Podporo pri pogajanjih o pogodbi;
- Pravno svetovanje pri pripravi in podpisovanju pogodb;
- Izvajanje profesionalnega oblikovanja trampolin parka, kot tudi pomoč pri arhitekturni ureditvi, ki lahko vključuje celoten objekt, vključno s socialnimi prostori, kavarno;
- Opremo za park z dodatnimi elementi, kot je prodajni sistem ali dodatna oprema podjetja;
- Strokovna usposabljanja na področju vodenja parka in usposabljanja osebja z izkušenimi trenerji;
- Pomoč na stopnji zaposlovanja;
- Pomoč pri pridobivanju financiranja, npr.
- Izvajanje nacionalnega in evropskega trženja ter pomoč pri izvajanju lokalnega trženja.
Lastne poslovne enote
3 na Poljskem
Franšize enote
5 na Poljskem
Fotografija enote sistema
Informacije za franšizije
Podpora za franšizije
- Oblikovanje;
- Proizvodnja;
- Zaposlovanje;
- Trženje (pred in po odprtju);
- Načrtovanje dejavnosti, organizacija in usposabljanje za učinkovito upravljanje delovnega časa trampolin parka;
- Zagotavljanje vseh potrebnih materialov za vodenje podjetja, tj. spletne strani s sistemom rezervacij, aplikacije za telefone za rezervacijo mest za stranke, sistem prodaje, predpisov in obrazcev;
- Nadzor kakovosti storitev za stranke in vodenje podjetja;
- Podpora strokovnjakom na področju upravljanja, kadrovanja in storitvene podpore;
- Zagotavljanje opreme podjetja za prodajo strankam Parka;
- Specialistične kostume za zaposlene v Parku (za plačilo po proizvodnih cenah);
Ocenjena skupna vrednost naložb
- Brez licenčnine;
- Kapitalski izdatki v projektu - od 450 do 1000 PLN (100-250 EUR/m²) na m2 parka (vključno z montažo vseh znamenitosti, kot so proge z ovirami, tako imenovani ninja bojevnik itd.);
- Cena ne vključuje končnih podrobnosti zunaj območja trampolina, npr. prezračevanja, družabnih prostorov itd.
- franšizna provizija - 6 odstotkov od prometa;
- marketinška provizija - 2 odstotka od prometa;
** Obstaja možnost ureditve družabnih prostorov in pridobitve dodatne podpore v zvezi z vodenjem parka (dogovorjeno), vključno s pogodbami s strani gradbenih podjetij, ki sodelujejo z nami (ukvarjanje s prezračevalnim sistemom itd.).
** Brezplačno naše franšize prejmejo števec prodaje, ki ustreza standardom omrežja + sistem prodaje + sistem storitev za stranke + spletno stran s sistemom rezervacij in spletnim plačilom + aplikacijo za telefone za rezervacije.
Osnovne sistemske zahteve
- Površina dvorane od 500 m² do 4000 m2;
- Višina prostora do stropa ali štrlečih elementov ≥ 5 m;
- Investicijski izdatki ≥ 100-250 EUR/m²;
- Lokacija - mora biti dogovorjena;
- Minimalno obdobje zvestobe 3 leta.
Informacije o franšizorju
Kontaktna oseba za kandidate
Bartosz Śledziński (angleščina)
Dodatne informacije
Preberite članke
Najbolj brano
Mario Kalem je najprej postal prejemnik posamične franšize No+Vello v Sloveniji, konec lanskega leta pa je prevzel master franšizo za območje Hrvaške. Franšizna mreža je bila v kratkem času razširjena.
Fitnes studio Maxifit je v enem letu uspel odpreti štiri franšizne studie v Srbiji in Bosni in Hercegovini, načrtujejo pa še nadaljnjo širitev mreže v regiji.
Ameriška veriga igralnic s trampolini Sky Zone je združila zabavo in fitnes in s tem privabila veliko število oboževalcev. Franšiza je zdaj dostopna tudi v Sloveniji.
Kako so razvili franšizo za beljenje zob, kje iščejo nove partnerje in kaj pričakujejo od svojih prejemnikov franšize, govori Edina Sebők iz podjetja Smile Partner.
Slovenska franšiza Proteini.si, ki se ukvarja z maloprodajo prehranskih dodatkov za športnike, je uspešno začela s poslovanjem v Srbiji in namerava širiti mrežo trgovin.
Podjetje Smile Partner, lastnik koncepta za beljenje zob Smilepoint, išče prejemnike franšiz v državah naše regije.
Kaj vse so dosegli v letošnjem letu, k čemu težijo, kot tudi po čem se Skinial razlikuje od drugih sistemov za odstranjevanje tetovaž, govori lastnik koncepta Klaus Bode.
V čem je skrivnost uspeha fitnes programa FitCurves, kaj je potrebno za otvoritev kluba in uspešno poslovanje, nam razkriva Miklos Forgacs, menedžer blagovne znamke, ki je največja ameriška fitnes franšiza
Franšizni mreži koncepta za hujšanje Xtravaganza so se v letošnjem letu na Hrvaškem pridružile še tri franšize. V načrtu imajo širitev tudi v druge države regije.
Blagovna znamka Nicole cosmetics je kot franšiza mednarodno prisotna na poljskih, litovskih, hrvaških, srbskih in črnogorskih tržiščih, vendar si želijo si še dalj.
Povpraševanje po naravni kozmetiki konstantno raste. Podjetje Stenders je svoje izdelke ponudilo skozi koncept specializiranih trgovin, ki so se širi tudi s pomočjo franšize.
Podatki, navedeni v katalogu prihajajo iz samih sistemov. Pred podpisom sporazumov o sodelovanju, vsak kandidat naj bi preveril sistem. Uredniki si pridržujejo pravico, da preverijo podrobnosti o sistemu, ter informacije, vsebovane v katalogu. Če se vam zdi, da so podatki netočni ali zastareli, prosimo, obvestite uredništvo.