za otroke

intervju tedna | 17.02.2019

Še je prostor za rast

Leta 1998 se je Modrý slon Publisher s.r.o odločil, da bo češke otroke motiviral z branjem personaliziranih oz. osebno prilagojenih knjig. Lastnik podjetja, Marek Halfar razkriva, kako s franšiznim sistemom upravlja v tujini.

Leta 1998 se je Modrý slon Publisher s.r.o odločil, da bo češke otroke motiviral z branjem personaliziranih oz. osebno prilagojenih knjig. Lastnik podjetja, Marek Halfar razkriva, kako s franšiznim sistemom upravlja v tujini.

regija | 25.07.2016

Vesela glina na Hrvaškem

V Zagrebu se je odprla prva JumpingClay akademija na Hrvaškem.

regija | 11.07.2016

Fino modelirana franšiza

Podjetje Mangold je na začetku leta postalo prejemnik JumpingClay master franšize za področje Hrvaške, po nekaj mesecih pa so prevzeli pravice za celotno regijo Adriatika.

intervju tedna | 22.02.2016

Delam in služim od doma

Mala založniška hiša je popoln posel za vse, ki želijo delati od doma, pravi direktor založniške hiše Modri Slon na Poljskem, Rafał Kwiatkowski.

svet | 09.03.2015

Kako rasti ob glasbi

Angie Coates je za svojega prvega otroka ustvarila glasbeni program Monkey Music, potem pa se je odločila deliti znanje tudi z drugimi – v Veliki Britaniji je zgradila močno franšizno mrežo.

regija | 10.02.2015

Založništvo pod domačo streho

Za franšizo založniške hiše Modri slon niso potrebne niti velike investicije, niti posebni pogoji – prejemnik franšize lahko celotno založniško dejavnost vodi od doma.

regija | 02.10.2014

Kako je Modri slon spoznal Krtka

Češka založniška hiša Modri slon, znana po personaliziranih knjigah za otroke, je dobila pravice za objavo serije knjig z enim od priljubljenih animiranih junakov – Krtkom.

regija | 09.09.2014

Čar pisane besede

Da postanete lastnik založniške hiše, včasih niso potrebne velike investicije.