za otroke
Še je prostor za rast
Leta 1998 se je Modrý slon Publisher s.r.o odločil, da bo češke otroke motiviral z branjem personaliziranih oz. osebno prilagojenih knjig. Lastnik podjetja, Marek Halfar razkriva, kako s franšiznim sistemom upravlja v tujini.
Leta 1998 se je Modrý slon Publisher s.r.o odločil, da bo češke otroke motiviral z branjem personaliziranih oz. osebno prilagojenih knjig. Lastnik podjetja, Marek Halfar razkriva, kako s franšiznim sistemom upravlja v tujini.
Pohod na območje Adriatica
JumpingClay je v Makedoniji odprl prvo akademijo –to je še en korak pri osvajanju območja Adriatica.
Za "veselo glino" ni meja
O prvih reakcijah potrošnikov, zainteresiranih za franšizo ter oblikah sodelovanja, smo govorili z Nediljko Dokozić, JumpingClay Hrvaška.
"Vesela glina" na Hrvaškem
V Zagrebu se je odprla prva JumpingClay akademija na Hrvaškem.
Fino modelirana franšiza
Podjetje Mangold je na začetku leta postalo prejemnik JumpingClay master franšize za področje Hrvaške, po nekaj mesecih pa so prevzeli pravice za celotno regijo Adriatika.
Delam in služim od doma
Mala založniška hiša je popoln posel za vse, ki želijo delati od doma, pravi direktor založniške hiše "Modri Slon" na Poljskem, Rafał Kwiatkowski.
Kako rasti ob glasbi
Angie Coates je za svojega prvega otroka ustvarila glasbeni program Monkey Music, potem pa se je odločila deliti znanje tudi z drugimi – v Veliki Britaniji je zgradila močno franšizno mrežo.
Založništvo pod domačo streho
Za franšizo založniške hiše Modri slon niso potrebne niti velike investicije, niti posebni pogoji – prejemnik franšize lahko celotno založniško dejavnost vodi od doma.
Kako je Modri slon spoznal Krtka
Češka založniška hiša Modri slon, znana po personaliziranih knjigah za otroke, je dobila pravice za objavo serije knjig z enim od priljubljenih animiranih junakov – Krtkom.
Čar pisane besede
Da postanete lastnik založniške hiše, včasih niso potrebne velike investicije.