kozmetika, nakit, darila

Enostavno s Semilac-om
Popularnost hibridnih lakov za nohte narašča, Semilac pa je vodilna blagovna znamka na Poljskem – pravi Paulina Patelka, direktorica razvoja franšiz, ki poudarja, da franšizne partnerje iščejo po vsem svetu, v tej regiji pa jih najbolj zanima Slovenija.
Popularnost hibridnih lakov za nohte narašča, Semilac pa je vodilna blagovna znamka na Poljskem – pravi Paulina Patelka, direktorica razvoja franšiz, ki poudarja, da franšizne partnerje iščejo po vsem svetu, v tej regiji pa jih najbolj zanima Slovenija.

"Fine note" za uspeh franšize
Franšizni sistem L’Arome se je v preteklem letu razširil na nekaj tržišč. Interesentom ponujajo več franšiznih formatov ter dobre pogoje za sodelovanje.

Za partnerje – vse najboljše
Čeprav majhen a neizogiben znak pozornosti, so voščilnice pravzaprav velik posel. To potrjuje tudi švedsko podjetje Card Group s prodajno mrežo v kar 45 državah. Franšizo zdaj želijo razviti tudi v Sloveniji.

Franšizni sistem je kot družina
Pri izbiri partnerjev iščemo predvsem resnost in predanost poslu, pravi Milica Gavrilović, lastnica franšiznega koncepta "Dve šmizle"

Prvi v nizu
Pred nekaj meseci je Brosh iz Novega Sada ponudil franšizo. Nedavno so dobili prvo franšizno enoto na jugu Srbije v Leskovcu.

Desetletje v franšizi
Suzana Daković iz Banja Luke v BiH je prva prejemnica franšize »Dve šmizle«. Prihodnje leto bo proslavljala jubilejno deseto obletnico poslovanja.

Franšiza "s pentljo"
Pod blagovno znamko Brosh se v dveh trgovinah v Novem Sadu prodaja nakit in modni dodatki. Pred kratkim so začeli ponujati tudi franšizo.

Iz sveta luksuza in prefinjenosti
Pod blagovno znamko L`ARÔME se po celotni Hrvaški prodajajo parfumi visoke kakovosti in po sprejemljivih cenah. Mreža prodajnih enot je vzcvetela zahvaljujoč franšizi, ki je zdaj dostopna tudi v Sloveniji.

Resna "važička"
Pod blagovno znamko "Dve šmizle" (Dve važički) že desetletje izdelujejo in prodajajo nakit, ki ni začaral samo žensk v Srbiji, ampak tudi širše v regiji. Mreža franšiznih poslovalnic potrjuje to trditev.

Doseči oddaljene meridijane
Kakšni so načrti za širjenje franšizne mreže Aqua, kdo so prejemniki te franšize v oddaljenih državah in ali franšiza lahko uspe v državah brez morja, nam govori Gordan Kolar.