kozmetika, nakit, darila

kozmetika, nakit, darila | 22.02.2019

Enostavno s Semilac-om

Popularnost hibridnih lakov za nohte narašča, Semilac pa je vodilna blagovna znamka na Poljskem – pravi Paulina Patelka, direktorica razvoja franšiz, ki poudarja, da franšizne partnerje iščejo po vsem svetu, v tej regiji pa jih najbolj zanima Slovenija.

Popularnost hibridnih lakov za nohte narašča, Semilac pa je vodilna blagovna znamka na Poljskem – pravi Paulina Patelka, direktorica razvoja franšiz, ki poudarja, da franšizne partnerje iščejo po vsem svetu, v tej regiji pa jih najbolj zanima Slovenija.

kozmetika, nakit, darila | 11.06.2017

Franšizni sistem je kot družina

Pri izbiri partnerjev iščemo predvsem resnost in predanost poslu, pravi Milica Gavrilović, lastnica franšiznega koncepta Dve šmizle

kozmetika, nakit, darila | 14.11.2016

Prvi v nizu

Pred nekaj meseci je Brosh iz Novega Sada ponudil franšizo. Nedavno so dobili prvo franšizno enoto na jugu Srbije v Leskovcu.

kozmetika, nakit, darila | 11.11.2016

Desetletje v franšizi

Suzana Daković iz Banja Luke v BiH je prva prejemnica franšize »Dve šmizle«. Prihodnje leto bo proslavljala jubilejno deseto obletnico poslovanja.

kozmetika, nakit, darila | 11.07.2016

Franšiza s pentljo

Pod blagovno znamko Brosh se v dveh trgovinah v Novem Sadu prodaja nakit in modni dodatki. Pred kratkim so začeli ponujati tudi franšizo.

kozmetika, nakit, darila | 22.03.2016

Iz sveta luksuza in prefinjenosti

Pod blagovno znamko L`ARÔME se po celotni Hrvaški prodajajo parfumi visoke kakovosti in po sprejemljivih cenah. Mreža prodajnih enot je vzcvetela zahvaljujoč franšizi, ki je zdaj dostopna tudi v Sloveniji.

kozmetika, nakit, darila | 27.06.2015

Resna važička

Pod blagovno znamko Dve šmizle (Dve važički) že desetletje izdelujejo in prodajajo nakit, ki ni začaral samo žensk v Srbiji, ampak tudi širše v regiji. Mreža franšiznih poslovalnic potrjuje to trditev.

kozmetika, nakit, darila | 12.02.2015

Doseči oddaljene meridijane

Kakšni so načrti za širjenje franšizne mreže Aqua, kdo so prejemniki te franšize v oddaljenih državah in ali franšiza lahko uspe v državah brez morja, nam govori Gordan Kolar.