Sushi by A’s
Informacije o franšiznem sistemu
Opis franšiznega sistema
Do sedaj so slovenski ljubitelji sušija lahko uživali v tej jedi, izključno v restavracijah in mini-barih.
Leta 2015 je skupina Ohana d.o.o., kot prva v Slovenijo pripeljala koncept "sushi to go", preko katerega lahko potrošnik svoj suši paket kupi preko trgovske verige (za zdaj sta to Spar in Mercator).
Po izjavah naših zvestih kupcev, je naša receptura primerljiva ali celo boljša od sušija, ki vam ga postrežejo v restavraciji. Cena pa omogoča dostopnost izdelka širšemu krogu uporabnikov. Embalaža v katero pakiramo suši je izdelana tako, da lahko suši jeste med hojo, doma ali na delovnem mestu, saj v paketu dobite vse, kar je potrebno za uživanje v tej slastni japonski jedi. Vključene so tudi priloge (soja, wasabi, ingver). Naše izkušnje v Sloveniji kažejo na to, da obstaja dovoljšno število jedcev in lokalnih ljubiteljev suši menija v vseh večjih mestih po Sloveniji.
V turističnih središčih, pa se potencial še večkratno pomnoži.
Zakaj izbrati nas?
- Zagotavljamo lokacijo, kjer se bo delo izvajalo (preko Mercatorja ali Spar Slovenija), z vsemi pogoji, ki so potrebni za opravljanje dejavnosti: Delovne površine, hladilne vitrine, skladiščenje. Kot partner, vam ne bo potrebno prispevati nikakršnih vložkov, ravno tako odpade skrb za prostor v katerem boste obratovali.
- V naprej vam zagotavljamo kupce. To so vsi potrošniki, ki kupujejo v Mercatorju ali Sparu.
- Delujemo na način, da našemu partnerju zagotovimo master prodajno mesto in nekaj dostavnih mest. Uspešnost master lokacije odpira možnost širitve poslovanja na lokalnem nivoju. V največji prodajni enoti Mercatorja ali Interspara v vsakem mestu, dnevno organiziramo pripravo in pakiranje sušija po v naprej definiranih postopkih, ter potem te izdelke dostavimo na toliko dostavnih lokacij, kolikor jih imetnik franšize lahko pokrije, kar je v obojestranskem interesu.
- Ravno tako ni nobenega dela z izdajanjem računov, ker gre vse skozi blagajne trgovca.
Pridružite se nam in skupaj naredimo razliko!
Lastne poslovne enote
1
Franšize enote
Ljubljana (7), Maribor (2), Kranj (1), Kopar (1), Murska Sobota (1), Zagreb (13), Split (4), Pula (2), Rijeka (4), Opatija (1), Zadar (4), Sukošan (1 sezona), Dubrovnik (3+3 sezona), Osijek (3), Velika Gorica (1), Samobor (1), Šibenik (sezona), Varaždin (3), Čakovec (1)
Fotografija enote sistema
Informacije za franšizije
Podpora za franšizije
- Pravica za koriščenje "branda"
- Know-how
- Učenje s strani suši cheff-a
- Preverjena receptura
- Stalna strokovna pomoč pri izdelavi menijev in poslovanju
- Logistična podpora pri nabavi potrebščin in redna dostava
- V naprej dodeljena in opremljena lokacija
Ocenjena skupna vrednost naložb
- Pričakovani znesek začetne investicije za opremo in hrano je odvisen od velikosti podružnice in pričakovanega prometa
Osnovne sistemske zahteve
- Lastnik podjetja ali samostojni podjetnik
- Sanitarno dovoljenje
- Poznavanje področja je prednost
- Samostojnost in produktivnost pri izvajanju delovnih nalog
Prvi koraki za pridobitev franšize:
- Izpolnite formular
- Naš predstavnik organizira sestanek, kjer se izmenjajo vse informacije
- Podpis pogodbe o poslovnem sodelovanju
Informacije o franšizorju
Kontaktna oseba za kandidate
Meri Bedalov Smoje
Dodatne informacije
Preberite članke
Najbolj brano
Priprava in prodaja sušija je lahko izjemno ugodna poslovna priložnost - še posebej, če posel poteka pod franžizo Sushi by A’s, pravi Blagoje Spasojević, prejemnik te franšize v Sloveniji.
Sushi by A's, zasnova franšize, ki temelji na pripravi in prodaji sušija v okviru trgovskih verig, je razširil svojo mrežo na Hrvaškem in v Sloveniji, ter napoveduje prihod na nove trge.
Slovenijo ocenjujemo kot perspektivno tržišče in smo se zato odločili iskati franšizojemalce za blagovno znamko Pizza Hut
Gostinska koncepta Easy Wine in Easy Beer sta že nekaj let prava atrakcija za stanovalce in turiste glavnega mesta Latvije. Kaj naredi to franšizo tako posebno?
Denny’s bo prvo restavracijo na evropskih tleh odprl v Veliki Britaniji. Ameriška veriga je zainteresirana tudi za tržišča naše regije.
V čem se Mini Pani razlikuje od podobnih sistemov, kakšna je komparativna prednost za prejemnike te franšize ter kateri format je najbolj zastopan, nam odkriva Zsolt Polhe
Kaj potrebujemo za zagon Mini Pani franšize in po čem se razlikujejo od podobnih konceptov govori Kornelia Šild-Ferenc
Največja veriga restavracij s hitro prehrano na svetu odpira svoja vrata na Hrvaškem. Prvi Subway je bil odprt v Arena Centru v Zagrebu, s čimer tudi uradno pričenja z delom in razvojem verige na Hrvaškem.
Tilted Kilt je veliko več od športnega puba – danes je to mednarodna blagovna znamka, ki se želi razširiti tud na evropskih tleh. Prejemnike franšize iščejo tudi v naši regiji.
Kaj je ključnega pomena za Surf’n’Fries, ki posluje na 16 trgih, katere oblike sodelovanja ponujajo ter kako upravljajo zdaj že veliki franšizni sistem, nam odgovarja Andrija Čolak.
Mini Pani, podjetje za proizvodnjo in distribucijo predpripravljenih zamrznjenih peciv, je začelo širiti svoj franšizni sistem na Hrvaškem in sicer so odprli prve franšizne objekte v nekaj mestih. V novem leto bo v središču širitev na Primorje!
Denny’s želi osvojiti evropska tržišča. Močni partnerji – prejemniki franšize, ki bi razvijali mrežo restavracij na lokalnih tržiščih – so nenadomestljiva "sestavina" recepta za uspeh.
Dairy Queen, ameriška veriga s hitro prehrano, znana predvsem po sladkem meniju, je zaprla vse svoje prodajne enote na Poljskem. Ali to vpliva na nadaljnjo širitev mreže v Evropi?
Podatki, navedeni v katalogu prihajajo iz samih sistemov. Pred podpisom sporazumov o sodelovanju, vsak kandidat naj bi preveril sistem. Uredniki si pridržujejo pravico, da preverijo podrobnosti o sistemu, ter informacije, vsebovane v katalogu. Če se vam zdi, da so podatki netočni ali zastareli, prosimo, obvestite uredništvo.