fresissima®
Informacije o franšiznem sistemu
Opis franšiznega sistema
Franšiza na področju zobozdravstva fresissima® za ekskluzivno prodajo zobnih svedrov na Hrvaškem in v Sloveniji. Usmerjena v italijansko govoreče uporabnike. Trgovina ali skladišče nista potrebna.
fresissima oltre il franchising® je edini franšizni sistem, ki vam omogoča vstop v podjetništvo z distribucijo visokokakovostnih in inovativnih zobnih svedrov fresissima®, ki jih je v Italiji izdelalo podjetje Gruppo Dam.
Gruppo Dam je edini italijanski proizvajalec na trgu zobozdravstvenih pripomočkov, ki že 30 let proizvaja instrumente fresissima®.
Lastne poslovne enote
-
Franšize enote
26
Fotografija enote sistema
Informacije za franšizije
Podpora za franšizije
Nudimo:
- izmenjava znanja o lastnostih izdelkov.
- usposabljanje na področju prodajnih tehnik.
- funkcionalno podporo neposredno na terenu.
- tehnične priročnike in priročnike za usposabljanje.
- nenehna podpora vodstvu v celotnem obdobju trajanja partnerstva.
- trajen revizijski sistem.
- programska oprema za upravljanje.
Ocenjena skupna vrednost naložb
23.900 € (vključuje vse potrebno za razvoj poslovanja)
Osnovne sistemske zahteve
Podjetje išče podjetnike/investitorje, ki jih zanima zobozdravstveni sektor in so podjetniško naravnani. Za to ne potrebujete nobenega znanja o zobozdravstvu ali prodaji, saj podjetje zagotavlja strukturiran program usposabljanja neposredno na terenu, ki je namenjen tudi prodajnim zastopnikom, ki jih podjetniki želijo zaposliti za nadaljnji razvoj poslovanja.
Informacije o franšizorju
Gruppo Dam
Viale Gandhi 3, Avigliana (Torino), Italy
+390119368971
Kontaktna oseba za kandidate
Fabio Buccoliero (italijansko)
Dodatne informacije
Preberite članke
Najbolj brano
Prodajna mreža SpinaliS se na Poljskem razvija s pomočjo franšize. Partnerjem ponujajo dve licenci – "zlato" in "srebrno".
Španski Naturhouse išče partnerje za razvoj franšizne mreže tudi na slovenskem trgu. V to so jih prepričale tudi dobre izkušnje iz držav srednje Evrope.
Niso farmacevti a vseeno vodijo lekarno. Kaj so iskali in kako so kupili »lekarniško« franšizo, nam bo povedala Katarzyna Kwiatkowska.
Podjetje Nau je v Italiji razvilo močno maloprodajno mrežo optik, ki je sestavljena iz več kot 70 trgovin. Sedaj iščejo prejemnike franšiz tudi v državah naše regije.
Španski Naturhouse, največji in najuspešnejši franšizni sistem na področju dietetike in nutricionizma v Evropi, namerava v regiji še naprej razvijati franšizo.
Zdi se, da je franšizing v zdravstvu redek pojav. Primer poljskega sistema Podologia.pl kaže, da se franšiza lahko uspešno razvija tudi v tej dejavnosti.
Optika Clarus je največji sistem optičnih trgovin v regiji. V tej verigi zdaj deluje deset optik, vključno z največjim okulističnim centrom v Evropi, na površini 800 kvadratnih metrov, v nakupovalnem središču BTC v Ljubljani.
NATURHOUSE z zavidanja vredno hitrostjo širi svojo franšizno mrežo nutricionističnih centrov na Češkem. Priložnost se ponuja tudi majhnim mestom.
Pod blagovno znamko Zoom Optika se razvija veriga optik v Bosni in Hercegovini. Trenutno so edina tovrstna veriga v državi.
Na kateri stopnji razvoja so začeli razmišljati o franšizi, zakaj je pomembno, da je optik tudi dober prodajalec, in kaj prejemnik franšize lahko pričakuje od sistema, nam bo povedal Tihomir Krstič.
SpinaliS stole za aktivno in zdravo sedenje uporablja že več desettisoč ljudi. V zadnjih letih se njihov koncept uspešno širi tudi kot franšiza.
Podatki, navedeni v katalogu prihajajo iz samih sistemov. Pred podpisom sporazumov o sodelovanju, vsak kandidat naj bi preveril sistem. Uredniki si pridržujejo pravico, da preverijo podrobnosti o sistemu, ter informacije, vsebovane v katalogu. Če se vam zdi, da so podatki netočni ali zastareli, prosimo, obvestite uredništvo.