Green Motion v Sloveniji

Britanski Green Motion je nedavno sporočil, da so s slovenskima podjetnikoma Janezom Velkavrhom in Zoranom Zanoskim, ki že imata izkušnje iz rent-a-car poslovanja saj sta bila do sedaj lastnika lokalne rent-a-car agencije, podpisali pogodbo o master franšizi. Richard Lowden, ustanovitelj in direktor podjetja Green Motion, je izjavil, da gre za podjetnika, ki že imata potrebna znanja, sta osredotočena in motivirana ter je prepričan, da bo Green Motion, ob njunem trudu, dosegel uspeh v Sloveniji.
Slovenija je 28. država v kateri je Green Motion začel s poslovanjem, v državah naše regije pa je prisoten še v Srbiji, na Hrvaškem ter v Bosni in Hercegovini, prav tako skozi franšizni model poslovanja. Britansko podjetje letos praznuje deset let poslovanja, njegova glavna lastnost pa je poudarek na izposoji avtomobilov z zmanjšanimi emisijami škodljivih izpustov. S širjenjem franšizne mreže so pričeli leta 2011, prva franšizna poslovalnica pa je bila odprta v Mehiki.
Prva slovenska franšizna poslovalnica je bila odprta na ljubljanskem letališču Jože Pučnik.
Preberite članke

Pressto, španska veriga za kemično čiščenje in druga specializirana čiščenja, z več kot 500 franšiznimi poslovalnicami, je eden od največjih franšiznih sistemov na svetu. Prejemnike master franšize zdaj iščejo tudi v tej regiji.
Ko se je odprla prva pekarna za pse v Sloveniji, je bila to prava senzacija. Lastnica koncepta Nastja Verdnik je hitro razvila in ponudila svojo prvo franšizo.
Kako poslujejo samopostrežne pralnice perila, kako privlačen je ta posel za ljudi ter koliko se lahko zasluži, govori lastnik hrvaškega podjetja Beli svet (Bijeli svijet) Mario Martinek.
Haircut Express je, kot sugerira že samo ime, frizerski salon za hitro striženje. Koncept izvira iz Ukrajine, s širjenjem izven matičnega trga pa začenjajo z udeležbo na Sejmu franšiz v Varšavi.
Slovensko podjetje Ekosen, ki je specializirano za prodajo in momtažo varčnih grelnih panelov, se pripravlja s franšizo osvojiti vsaj deset novih tržišč.
Najbolj brano

Franšizni paket je bistvo franšiznega sistema, saj vsebuje vse - celoten poslovni koncept, ki ga ponuja franšizor.
Osnovna sredstva so opredmetena osnovna sredstva in neopredmetena sredstva. Prva so urejena s SRS 1, druga s SRS 2, oboja pa so povezana z zneskom 500 evrov, ki računovodjem marsikdaj predstavljajo preglavice, zato pojasnimo pomen tega zneska.
Pogodba o franšizingu je temelj na katerem se gradi odnos med franšizorjem in franšizijem.
Evropski kodeks etike za franšizing (http://www.eff-franchise.com/spip.php?rubrique13) vsebuje zbirko pravil ravnanja članov nacionalnih franšiznih združenj, pogojev za vstop in ravnanje včlanjenih franšiznih družb.
O prvih reakcijah potrošnikov, zainteresiranih za franšizo ter oblikah sodelovanja, smo govorili z Nediljko Dokozić, JumpingClay Hrvaška.