Pekarna za pse
Nastja Verdnik iz Maribora je nekega božičnega dne spekla svoje prve pasje slaščice. Seveda je bil prvi degustator njen pes Bilbo ter psi njenih prijateljev. Kot pravi se je ideja pojavila spontano – največ zaradi ljubezni in potrebe po razvajanju svojega hišnega ljubljenčka. Pojasnjuje, da si je želela sama pripraviti okusne poslastice, narejene iz sestavin, ki jih pozna in za katere je prepričana, da so zdrave. Za tem se je odločila, da nekaj svojih specialitet pakira in prodaja v trgovini za živali svojega prijatelja. Želja odpreti "pravo" lastno pekarno ni pojenjala in Maribor je leta 2013 dobil "Pasjo pekarno Hov-Hov". V vmesnem času je bila, zaradi velikega povpraševanja, pekarna za pse odprta tudi v Ljubljani.
Nastja Verdnik je po enem letu poslovanja želela idejo in koncept "izvoziti" tudi na druge trge, zato je ustvarila franšizo. - Franšizing je povsem logična izbira za širitev v tujino, ker je nemogoče samostojno voditi posel. Poleg tega pa prejemniki franšize poznajo svoje delovno okolje in način poslovanja na svojem tržišču - pojasnjuje Verdnikova.
Prva franšizna pekarna za pse je bila odprta maja 2014 v Zagrebu, trenutno pa potekajo dogovori za nemške, avstrijske in italijanske trge.
Za postavitev te pekarne je potreben lokal v velikosti 15-25 kvadratnih metrov, skupen strošek investicije pa se giblje okrog 10.000 evrov – začetno nadomestilo znaša 2.000 evrov, ureditev trgovine in začetni marketing znašata 6.000 evrov, za prvo polnjenje trgovine pa je potrebnih okoli 2.500 evrov.
- To je posel, ki se hitro razvija. Po nekaterih raziskavah, je industrija zdrave prehrane za pse hitro rastoča, podobno kot farmacevtska industrija. Lastniki psov se vse bolj zavedajo zdrave prehrane psov, pazijo na preventivo, ker hišnega ljubljenčka obravnavajo kot del svoje družine. Po drugi strani govorimo o novem poslu, s premalo razvito konkurenco in s tem so možnosti za uspeh velike - pojasnjuje Verdnikova.
V "Pasji pekarni Hov-Hov" lahko najdemo nekaj deset vrst hrane za pse – piškoti raznih okusov (tuna, puran, jagenjček), razne torte, kot tudi hrana za pse s posebnim režimom prehranjevanja.
Preberite članke
Češko podjetje Senior Agency išče partnerje za razvoj franšiznega programa World Senior Card v regiji.
Kako poslujejo samopostrežne pralnice perila, kako privlačen je ta posel za ljudi ter koliko se lahko zasluži, govori lastnik hrvaškega podjetja Beli svet (Bijeli svijet) Mario Martinek.
Haircut Express je, kot sugerira že samo ime, frizerski salon za hitro striženje. Koncept izvira iz Ukrajine, s širjenjem izven matičnega trga pa začenjajo z udeležbo na Sejmu franšiz v Varšavi.
Slovensko podjetje Ekosen, ki je specializirano za prodajo in momtažo varčnih grelnih panelov, se pripravlja s franšizo osvojiti vsaj deset novih tržišč.
Green Motion, eokološko usmerjena rent-a-car franšiza, po Srbiji, Hrvaški ter Bosni in Hercegovini, vstopa tudi na slovensko tržišče.
Najbolj brano
Doris Klenert se je po enem letu dela učteljice z licenco Helen Doron odločila za korak dlje – postala je prejemnik franšize Helen Doron in odprla studio za učenje angleškega jezika.
Po dveh letih zatišja se Burger King vrača na romunske trge.
Lansko leto je v Beograd prispela slovenska franšiza – pekarna za pse "Hov-Hov". Prvo poslovalnico so odprli v naselju Belville.
Pogodba o franšizingu je temelj na katerem se gradi odnos med franšizorjem in franšizijem.
Osnovna sredstva so opredmetena osnovna sredstva in neopredmetena sredstva. Prva so urejena s SRS 1, druga s SRS 2, oboja pa so povezana z zneskom 500 evrov, ki računovodjem marsikdaj predstavljajo preglavice, zato pojasnimo pomen tega zneska.